Ogłoszenie z dnia 2005-08-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: termomodernizacja budynku C1 Szpitala z wymianą stolarki okiennej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4, do kontaktów: w zakresie rzeczowym: mgr inż. Jerzy Lubecki, tel. 032 2810271 w. 549; w zakresie formalno-prawnym mgr Izabela Chmiel, tel. 032 2810271 w. 655 lub 502, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 281 02 71 do 79, fax 032 281 02 70 lub 032 289 0913, e-mail: szpital4zampub@op.pl, www,szpital4.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku C1 Szpitala z wymianą stolarki okiennej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku C1 Szpitala (wraz z wymianą stolarki okiennej, o współczynniku przenikania ciepła całej konstrukcji okna Uok min. = 1,95 W/ m kw., zgodnie z załącznikami do SIWZ wyposażone w mikrowentylatory). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: budynek C1 tut. szpitala. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyzej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.05.2006;
III.1) Wymagane wadium: 6 300,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt 1 uPzp). Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej certyfikaty, dopuszczenia do stosowania, aprobaty techniczne lub inne dokumenty uprawniające do obrotu na terenie RP i UE, atesty higieniczne i sanitarne 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp). Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: wykaz prac o podobnym charakterze wykonanych w budynku użyteczności publicznej, w okresie 5 ostatnich lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest ona krótsza). Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające, iż podane w wykazie zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Minimalna ilość wykonanych zamówień - 1 zamówienie (zał. nr 5 do SIWZ). Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (dla pracowników fizycznych z podaniem posiadanego zawodu). Do wykazu należy dołączyć uprawnienia potwierdzające, że pracownicy nadzoru posiadają uprawnienia budowlane wykonawcze wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz dokumenty potwierdzające członkostwo we właściwej regionalnej Izbie Inżynierów Budownictwa (zał. nr 4 do SIWZ) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 uPzp) tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty. Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: informacja banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp - Do potwierdzenia: oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: Zaświadczenie z ZUS lub KRUS, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, informacja z Krajowego Rejestru Karnego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.09.2005, cena - 30,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2005, godzina 10:00, sala konferencyjna, budynek a, I piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wykonywanie specj. badań b. pracowników zlikwidowanych kopalń, którzy narażeni byli na działanie pyłów zwłókn. i czynników rakotwórczych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/KWKCL Część I i II
- "Dostawa części zamiennych do aparatów regeneracyjnych tlenowych, aparatów ewakuacyjnych i przetłaczarek tlenu produkcji Faser dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK"
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Rozbudowa żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny dom pobytu Senior+ w Sosnówce
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Łużna.
- "Budowa Sali gimnastycznej przy SP w Bolestraszycach - etap I oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych"
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.