eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy i rozładunek produktów leczniczych, opatrunków oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Wrocław: Dostawy i rozładunek produktów leczniczych, opatrunków oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 42722 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy i rozładunek produktów leczniczych, opatrunków oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią: Dostawy i rozładunek produktów leczniczych, opatrunków oraz środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, sygnat. postęp. - ZP/PN-04/2010, wg. 9 zadań: Nr zadania Nazwa asortymentu 1 Środki lecznicze dla układu oddechowego. 2 Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia. 3 Insulina. 4 Produkty farmaceutyczne. 5 Środki przeciwkrwotoczne. 6-7 Różne produkty lecznicze 8 Opatrunki 9 Środki dezynfekcyjne Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy w przedmiocie zamówienia określonego w SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.67.00.00-7, 33.62.00.00-2, 33.61.51.00-5, 33.60.00.00-6, 33.62.12.00-1, 33.69.00.00-3, 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadum.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane i oceniane pod względem formalnoprawnym tj. w aspekcie ich aktualności oraz w przedmiocie rzeczywistego potwierdzania - poprzez ich merytoryczną treść- spełniania przez wykonawców w/w. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane i oceniane pod względem formalnoprawnym tj. w aspekcie ich aktualności oraz w przedmiocie rzeczywistego potwierdzania - poprzez ich merytoryczną treść- spełniania przez wykonawców w/w. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, przy zastosowaniu formuły (metody) spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane i oceniane pod względem formalnoprawnym tj. w aspekcie ich aktualności oraz w przedmiocie rzeczywistego potwierdzania - poprzez ich merytoryczną treść- spełniania przez wykonawców w/w. warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załączniki nr 1 do SIWZ; b) Wybrane i wycenione pakiety w formie pisemnej oraz elektronicznej (na płycie CD) z zachowaną numeracją nadaną przez Zamawiającego - załącznik nr 2 do SIWZ c) Zaakceptowany wzór umowy, wypełniony w zakresie osób reprezentujących Wykonawcę, osób odpowiedzialnych za bieżącą realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów, pod którymi będzie można składać zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; d) dla środków dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako wyroby medyczne - dokument uprawniający do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznymi, zgodnie z ustawą z 20.04.2008r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późń. zm.), tj. certyfikat CE lub wpis , zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, e) dla środków dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenia na obrót produktem biobójczym na terenie Polski, zgodnie z przepisami ustawy z 13.09.2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2002r. Nr 175 02 poz. 1433), f) dla środków dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie na obrót produktem leczniczym, zgodnie z ustawą z 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004r. Nr 53 poz. 533 z późń. zm.), g) dla środków dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako wyrób kosmetyczny - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych na terenie RP. h) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) - załącznik nr 5 o SIWZ; i) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Pzp (o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których w nim mowa) - załącznik nr 6 do SIWZ; j) Oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do SIWZ (składane wraz z ofertą); k) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektem umowy, stanowiącymi integralną część specyfikacji i nie wnosi do nich zastrzeżeń;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór wykonawcy. Przewidywane zmiany znajdują się w § 5 ust. 6 - 9 umowy, tj.: Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: b) zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objętego umową, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji d) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego Zmiana, o której mowa w ust. 5 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie oparty na tej samej substancji aktywnej, znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co lek objęty umową i przy cenie: - w przypadkach wskazanych ust. 5 pkt. a-b nie wyższej niż cena leku objętego umową, - w przypadku wskazanym ust.5 pkt. c niższej od ceny leku objętego umową Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania leku i wielkości jednostkowej dawki Powyższa zmiana może nastąpić na zgodny wniosek stron i zostanie wprowadzona aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu 52-114 Wrocław ul. Warszawska 2 Dział Administracji i Zamówień Publicznych, pokój nr 25..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, pokój nr 2 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki lecznicze dla układu oddechowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.67.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Insulina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty farmaceutyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki przeciwkrwotoczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty lecznicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różne produkty lecznicze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki dezynfekcyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców składników zadania powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.