Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Knurów: Urządzenia bezpieczeństwa, barierki, znaki drogowe pionowe i poziome - naprawa i wymiana na terenie miasta
Numer ogłoszenia: 42721 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenia bezpieczeństwa, barierki, znaki drogowe pionowe i poziome - naprawa i wymiana na terenie miasta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy: 1.1.wykonanie oznakowania poziomego - stałego ( przejść, linii segregacyjnych itp.), 1.2.demontaż i ponowny montaż elementów progów zwalniających 900x500x50 (z wykorzystaniem elementów/segmentów progu i zamontowaniem nowych śrub/wkrętów mocujących segment progu do nawierzchni ), 1.3.demontaż uszkodzonych znaków drogowych (słupek + znak), 1.4.wykonanie tablic informacyjnych (z napisami) o wymiarach do 0,4 m2 z uchwytem do zamocowania na słupku, 1.5.montaż słupka z 1 znakiem o pow 0,3 m2, 1.6.montaż słupka z 2 znakami, 1.7.montaż słupka dla 1 znaku, 1.8.montaż słupka dla 2 znaków, 1.9.montaż znaku o pow. 0,3 m2 - uchwyt aluminiowy mocowany do profili stalowych, 1.10.montaż znaku nowej generacji (duży), 1.11.malowanie barierek rurowych, 1.12.montaż tabliczki dwustronnej z nazwą ulicy z mocowaniem w technologii, dostosowanej do wymogów Zamawiającego, 1.13.prostowanie istniejącego słupka wraz z dokręceniem uchwytu znaku, 2.Zakres prac: Szczegółowy zakres - w oparciu o potrzeby - wskaże i ustali Zamawiający w oparciu o wzór stanowiący załącznik do projektu umowy. Prace będą wykonywane do czasu wyczerpania środków finansowych na realizację zamówienia tj. do kwoty 140.000,00 zł. z tym, że w roku 2009 prace te nie przekroczą kwoty ujętej w tegorocznym budżecie tj. 70.000,00 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.39.00.00 - 90.39.00.00 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 3. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 zadania o wartości minimum 40.000 zł. polegającego na wykonaniu oznakowania poziomego, pionowego, zabudowie progów zwalniających, barierek itp., 4. wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia i wskazać na stanowisko kierownika robót osobę legitymującą się uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi, przynależącą do OIIB i posiadającą wymagane ubezpieczenie OC lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tejże osoby, 5. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych zadań w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości zadań, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 5. wskazanie osoby na stanowisko kierownika robót wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, przynależność do OIIB oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC - jeżeli wykonawca nim dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował, 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 5,50 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, tel. (032) 339-23-06. Fax (032) 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przebudowa ulicy bocznej ul. Pocztowej w Knurowie
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorsk. nad realizacją inwest. pn.:Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie-II Etap:Budowa odcinka drogi łączącej KSSE z ul.Rakoniewskiego"
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Nieskórz
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- Remont DK32 Karpicko - Rostarzewo
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Rzeczyca
- Budowa drogi gminnej klasy L - ul. Zwierzynieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.