To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Sanok: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 427136 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379844 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 46565 72, faks 13 46 565 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu: Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. II. Zamówienie realizowane będzie w ośmiu zadaniach w formie szkoleń zawodowych i specjalistycznych w następujących zakresach tematycznych: Zadanie nr 1 - Kurs: Monter instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego -ogrzewania, gazowych oraz kolektorów słonecznych - dla 6 mężczyzn w wymiarze min. 210 h/osobę,(teoria: min. 50h, praktyka min. 160 h) Zadanie nr 2 - Kurs: bukieciarstwo (II stopień) dla 3 kobiet w wymiarze min. 100 h zajęć dydaktycznych /osobę, w tym min. 75 godz. zajęć praktycznych. Program szkolenia powinien obejmować następujące jednostki modułowe: -podstawowe zasady kompozycji, stopniowanie, grupowanie i rozkład materiału, -nauka o barwach, - rośliny cięte żywe. Zasady pielęgnacji po ścięciu -Teoria bukietu Ćwiczenia w układaniu bukietów spiralanych i na manszetach. Florystyka okolicznościowa -Narzędzia, naczynia i środki pomocnicze Artykuły dekoracyjne i pomocnicze -Technika tworzenia układów kompozycyjnych z roślin żywych -Florystyka funeralna. Zasady kompozycji żałobnych teoria wieńca -Zasady kompozycji w naczyniu, materiały pomocnicze. Tworzenie kompozycji w gąbce, rożku, doniczkach -Asortyment narzędzi florystycznych. Florystyka ślubna. Tworzenie bukietów i kompozycji ślubnych. -Bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie florystyk. Zadanie nr 3 - Kurs prawo jazdy kat. D z egzaminem oraz kwalifikacją wstępną przyśpieszoną z egzaminem i badaniami lekarskimi dla 1 osoby posiadającej prawo jazdy kat. A, B, C, BE, CE). Ilość godzin szkolenia i program, ilość godzin wstępnej kwalifikacji przyśpieszonej (jednej osoby) zgodnie z obowiązującymi przepisami Kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z: - ustawą Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2005r., nr 108, poz. 908 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834), - ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia ośrodka doskonalenia techniki jazdy, egzaminowania kandydatów na instruktorów techniki jazdy, postępowania z dokumentacją związaną z prowadzeniem szkoleń oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2008 r. Nr 77, poz. 458), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). III. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie więcej niż o 20%. IV. Szkolenia winny być przeprowadzone w roku 2011, w okresie do dnia 23.12.2011 r. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć RAMOWY HARMONOGRAM ZAJĘĆ W RAMACH SZKOLENIA oraz karty szkolenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ . Szczegółową listę uczestników ustali zamawiający na siedem dni przed wykonaniem szkolenia. Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony w trakcie realizacji projektu . V. Miejsce realizacji szkolenia: zapewni wykonawca - na terenie miasta Sanoka VI. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych, koniecznego sprzętu szkoleniowego na czas trwania szkolenia oraz dla każdego z uczestników materiałów niezbędnych do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis opatrzony w logo zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w podpunkcie h). b) zapewnienia uczestnikom w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bhp (odzieży ochronnej wg wymagań bhp) c) wystawienia uczestnikom szkolenia zaświadczeń/certyfikatów potwierdzającego uczestnictwo w szkoleniach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego d) prowadzenia list obecności uczestników szkolenia i rejestru wydanych zaświadczeń e) zapewnienia odpowiedniej kadry f) przestrzegania wymogu, by wszystkie wystawiane dokumenty tzn. certyfikaty, zaświadczenia, materiały szkoleniowe itp. zostały przygotowane z uwzględnieniem logo POKL g) przekazania Zamawiającemu wzorów list obecności oraz zaświadczeń/certyfikatów do zatwierdzenia Zamawiającemu co najmniej na cztery dni przed rozpoczęciem szkolenia. h) oznakowania w sposób widoczny sal, w których odbywać będą się szkolenia, w informacje iż odbywa się szkolenie zawodowe w ramach projektu systemowego pt. Czas na aktywność w gminie Sanok w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. i) zapewnienia cateringu na który składa się: obiad dwudaniowy, kawa, herbata, napoje, ciastka, owoce, zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie, ubezpieczenia uczestników, j) w przypadku kursu prawa jazdy zorganizowania i przeprowadzenia uczestnikowi szkolenia egzaminu wewnętrznego oraz egzaminu państwowego w pierwszym podejściu, opłacenia w przypadku konieczności niezbędnych badań lekarskich wynikających z przepisów prawa k) zgłaszania Zamawiającemu w formie pisemnej w terminie 1 dnia od zaistnienia zdarzenia: - wszelkich nieobecności uczestników na szkoleniu/egzaminie, - przypadków rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu/egzaminu w trakcie jego trwania, - wszelkich innych zmian dotyczących szkolenia/egzaminu np.: nie rozpoczęcia szkolenia/egzaminu, przerw w szkoleniu/egzaminie. l) podpisania umowy w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Czas na aktywność w gminie Sanok realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Kurs: Monter instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego -ogrzewania, gazowych oraz kolektorów słonecznych - dla 6 mężczyzn w wymiarze min. 210 h/osobę,(teoria: min. 50h, praktyka min. 160 h)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK STABRYŁA E D U - M A R FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
MAREK STABRYŁA E D U - M A R FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
- F.U.H. EDU-MAR Marek Stabryła, ul. Robotnicza 11, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39150,00
Oferta z najniższą ceną: 39150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Kurs: bukieciarstwo (II stopień) dla 3 kobiet w wymiarze min. 100 h zajęć dydaktycznych /osobę, w tym min. 75 godz. zajęć praktycznych. Program szkolenia powinien obejmować następujące jednostki modułowe: -podstawowe zasady kompozycji, stopniowanie, grupowanie i rozkład materiału, -nauka o barwach, - rośliny cięte żywe. Zasady pielęgnacji po ścięciu -Teoria bukietu Ćwiczenia w układaniu bukietów spiralanych i na manszetach. Florystyka okolicznościowa -Narzędzia, naczynia i środki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO"
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7120,00
Oferta z najniższą ceną: 7120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Kurs prawo jazdy kat. D z egzaminem oraz kwalifikacją wstępną przyśpieszoną z egzaminem i badaniami lekarskimi dla 1 osoby posiadającej prawo jazdy kat. A, B, C, BE, CE). Ilość godzin szkolenia i program, ilość godzin wstępnej kwalifikacji przyśpieszonej (jednej osoby) zgodnie z obowiązującymi przepisami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Kierowców Auto-Szkoła Tadeusz Toczek, ul. Legionistów 74, 36-200 Brzozów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5121,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego w Sanoku
- Dostawa worków foliowych na odpady oraz tacek kubków i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.