eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Badania pracowników i funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Poznań: Badania pracowników i funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 426634 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu , ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania pracowników i funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II. 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie badań profilaktycznych dla pracowników cywilnych i obsługi oraz funkcjonariuszy celnych z określeniem ich zdolności do pracy, na stanowisku określonym w skierowaniu oraz kontrola zwolnień lekarskich funkcjonariuszy celnych. 2.Badania z określeniem zdolności do pracy dotyczyć będą nw. grup pracowniczych: A.funkcjonariusze celni, których wymagania zdrowotne określono w kolumnie 4 załącznika do rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie orzekania o stanie zdrowia wymaganym do pełnienia służby na określonym stanowisku służbowym w Służbie Celnej (Dz. U. z 5 lipca 2011 r. Nr 138 poz. 811), B.funkcjonariusze celni, których wymagania zdrowotne określono w kolumnach 5 i 6 załącznika do rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie orzekania o stanie zdrowia wymaganym do pełnienia służby na określonym stanowisku służbowym w Służbie Celnej, C.pracownicy biurowi (praca przy komputerze), których wymagania zdrowotne określono w przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy. D.robotnika gospodarczego, robotnika magazynowego, konserwatora, E.kierowcy (kat.B), F.kierowcy - pojazdu uprzywilejowanego kat.C, G.badanie osób narażonych na promieniowanie jonizujące, H.badanie dla celów sanitarno epidemiologicznych, I.konsultacja lekarza okulisty, a w przypadku konieczności używania okularów korekcyjnych - dobór szkieł, J.badanie kontrolne, K.badania dodatkowe dla osób na stanowiskach kierowniczych L.kontrola zwolnień lekarskich funkcjonariuszy celnych w oparciu o przepisy § 9 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie orzekania o stanie zdrowia wymaganym do pełnienia służby na określonym stanowisku służbowym w Służbie Celnej. 3.Usługi świadczone będą zgodnie z: a.Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 18 maja 2011 r., w sprawie orzekania o stanie zdrowia wymaganym do pełnienia służby na określonym stanowisku służbowym w Służbie Celnej dla grup pracowniczych wymienionych w pkt. A, B, K oraz zakresu usługi określonej w pkt L załącznika nr 2 do SIWZ. b.Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy ( Dz. U. z 1996 r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) dla grup pracowniczych wymienionych w pkt C, D, E, F, G, H, I, J, K załącznika nr 2 do SIWZ, c.Ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. Z 2008 r. Nr 234, poz. 1570 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. w sprawie badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 25, poz. 191 z późn. zm.) dla grup pracowniczych wymienionych w pkt A, B załącznika nr 2 do SIWZ, d.Ustawa z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) dla grup pracowniczych wymienionych w pkt E, F załącznika nr 2 do SIWZ. 4.Badania wszystkich funkcjonariuszy celnych, pracowników cywilnych i obsługi będą przeprowadzane w Poznaniu. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość wykonania wszystkich badań i konsultacji lekarzy specjalistów w jednym miejscu. 6.Wykonawca przed podpisaniem umowy wskaże lekarzy, którzy będą mogli wchodzić w skład regionalnej komisji lekarskiej, określony w §4 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie orzekania o stanie zdrowia wymaganym do pełnienia służby na określonym stanowisku służbowym w Służbie Celnej. Ilość lekarzy musi zapewnić ciągłość realizacji zamówienia. 7.Skład osobowy regionalnej komisji lekarskiej orzekającej w sprawie danego funkcjonariusza będzie każdorazowo wskazany w orzeczeniu. 8.Kontrola zwolnień lekarskich funkcjonariuszy celnych będzie wykonywana na wniosek Zamawiającego, w trybie przewidzianym w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie orzekania o stanie zdrowia wymaganym do pełnienia służby na określonym stanowisku służbowym w Służbie Celnej. 9.W przypadku konieczności przeprowadzenia badania funkcjonariusza, związanego z kontrolą zwolnienia lekarskiego, poza siedzibą regionalnej komisji lekarskiej, wykonawca naliczy koszty dojazdu według stawki za 1 km przebiegu pojazdu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2002 r. w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy.(Dz.U. z 2002r. nr 27, poz. 271, ze zm.). 10.Badania profilaktyczne będą wykonywane w dniach roboczych (tj. poniedziałek-piątek), w godzinach od 7 do 15. 11.Zakres oraz ilości kierowanych osób określono w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian: a)w ilościach kierowanych osób określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, w przypadku zmian liczby funkcjonariuszy/pracowników dla których przewidziano wykonanie badań, spowodowanych fluktuacją kadry. b)w zakresie badań w przypadkach wymaganych wskazaniami lekarskimi, c)w wykazie lekarzy, którzy będą mogli wchodzić w skład regionalnej komisji lekarskiej - na wniosek wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamaiwający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w pkt. II SIWZ należy przedłożyć oświadczenie: 1.o dysponowaniu placówką zlokalizowaną w granicach administracyjnych miasta Poznania, wykonującą badania w ramach niniejszej umowy (załącznik nr 4 do siwz). 2.o możliwości wykonania wszystkich badań (lekarza medycyny pracy, specjalistów, pobór materiału do badań laboratoryjnych) w jednym miejscu (załącznik nr 4 do siwz).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wymagane w celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian: a)w ilościach kierowanych osób określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, w przypadku zmian liczby funkcjonariuszy/pracowników dla których przewidziano wykonanie badań, spowodowanych fluktuacją kadr. b)w zakresie badań w przypadkach wymaganych wskazaniami lekarskimi, c)w wykazie lekarzy, którzy będą mogli wchodzić w skład regionalnej komisji lekarskiej - na wniosek wykonawcy, m.in. spowodowanych fluktuacją kadr

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.ic.gov.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, pokój 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą >>spełnia - nie spełnia<< na podstawie oświadczeń wykonawcy i dokumentów określonych w siwz. 1.Zgodnie z art. 36 ust. 4 pzp Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2.Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania wykonawców. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą nie będą prowadzone w walutach obcych. 6.Zamawiający będzie udzielał wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z art. 38 ust.1. pzp. 7.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8.Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami w sprawach dotyczących: - przedmiotu zamówienia: Hanna Kopczyńska - tel. 61 658 35 09, nr faksu 61 658 35 18, - procedury postępowania: Aurelia Król - tel. 61 658 35 27, nr faksu 61 658 35 18, Magda Krawczyk - tel. 61 658 36 69, nr faksu 61 658 35 18,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.