eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie obiektu rekreacyjno-sportowego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Warszawa: Sprzątanie obiektu rekreacyjno-sportowego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 426250 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy , ul. Szanajcy 17/19, 03-481 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6195031, faks 022 6191120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektu rekreacyjno-sportowego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z utrzymaniem czystości w obiekcie rekreacyjno - sportowym położonym przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie wraz z dostarczeniem materiałów i urządzeń do tego celu oraz zabezpieczanie w art. czystościowe pomieszczeń sanitarnych ( papier toaletowy, żel pod prysznic, mydło przy umywalkach, ręczniki składane, worki na śmieci), jak również środki do zimowego utrzymania zewnętrznego terenu obiektu. Obiekt o powierzchni około 6,5 tys. m2 ( w tym 568 m2 powierzchni basenów ) oraz 4,8 tys. m2 terenu zewnętrznego administrowany jest przez Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Szanajcy 17/19 w Warszawie. W skład w/w obiektu wchodzi basen, basen rekreacyjny, jakuzzi, zjeżdżalnia, hala sportowa z profesjonalną nawierzchnią (parkiet drewniany), centrum odnowy biologicznej (sauny, solaria) zaplecze techniczne z profesjonalnymi urządzeniami, pomieszczenia biurowe i sanitarne oraz teren zewnętrzny. Obiekt podlega ścisłej kontroli Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 2. Szczegółowy zakres robót, wymagania materiałowe i warunki wykonania określa załącznik , który jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.00.00 - 74.73.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art .24 ust 1 i ust. 2 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) wniosą wadium w wymaganej wysokości, 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a mianowicie: a) potencjał techniczny tj. minimum : - dwa odkurzacze podwodne do codziennego czyszczenia dna i ścian basenów, - jeden agregat do dezynfekcji parą, - 4 profesjonalne wózki serwisowe, - jedna maszyna szorująca dwubiegowa z wytwornicą piany, - jeden odkurzacz do pracy na sucho-mokro, - jeden kombajn szorująco - zbierający, - jeden zmechanizowany sprzęt do odśnieżania. Uwaga : Do wykazu sprzętu w przypadku dysponowania tylko ww minimalną ilością sprzętu należy dołączyć zobowiązanie o zabezpieczeniu na czas ewentualnych awarii i napraw - sprzętu zastępczego, gwarantującego płynność sprzątania , b) pracownicy tj. minimum 2 osoby przewidziane jako kierownik i jego zastępca przeszkoleni w zakresie zasad eksploatacji basenów oraz wymogów sanitarnych i przeciwepidemicznych obowiązujących na basenach (szkolenie należy udokumentować stosownym zaświadczeniem) oraz pracowników z aktualnymi badaniami na nosicielstwo, a także pracownicy uprawnieni do prac na wysokościach. c) niezbędna wiedza i doświadczenie zawodowe, tj. realizacja w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o podobnym charakterze i stopniu złożoności, w tym co najmniej realizacja jednego zamówienia na całoroczną obsługę kompleksu sportowo- rekreacyjnego z basenem. (wykaz należy poświadczyć stosownymi referencjami) 5) wykazują się dobrą sytuacją ekonomiczną , a w szczególności: a) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określoną jako możliwość dostępu lub dysponowania środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia przez okres minimum 2-ch miesięcy na warunkach określonych w projekcie umowy z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z działalnością gospodarczą w wysokości minimum 1 000 000,00 zł oraz zobowiążą się do przedłużania posiadanego ubezpieczenia na okres trwania umowy z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, 6) akceptują bez zastrzeżeń warunki umowy podane w załączonym projekcie umowy, 7) złożą ofertę na zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia , 8) złożą w wymaganym terminie ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginałów lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę : 1) ofertę (wypełniony formularz), 2) potwierdzenie wniesienia wadium. 3) podpisany zakres prac i częstotliwość wykonywania robót, 4) wypełniony i podpisany druk - ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy, 5) wykaz materiałów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, 6) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia, 7) oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4 pzp, 8) aktualny dokument np. wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: - Aktualność dokumentów Wykonawca potwierdza podpisem z adnotacją dokument aktualny na dzień składania ofert , 8) aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 9 uzp na temat karalności Wykonawcy; w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego. Informacje powinny być wydane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli Wykonawcą jest Wykonawca będący jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej ( spółka cywilna ) lub podmiotami występującymi wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, oferta powinna zawierać : - ważny i aktualny w terminie związania ofertą i realizacją zamówienia publicznego dokument, z którego wynika uprawnienie do złożenia oferty ( np. umowa spółki cywilnej, umowa wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego ), - dokumenty wymienione w punktach od 8 do 11 złożone przez wszystkie podmioty uczestniczące w wspólnym przedsięwzięciu gospodarczym 12) aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek tj. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 13) oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy za 2008 rok, potwierdzone bilansem i rachunkiem wyników lub innymi dokumentami przewidzianymi prawem a umożliwiającymi ocenę Wykonawcy. 14) kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Uwaga: Oświadczenie o przedłużaniu ubezpieczenia z chwilą upływu terminu ważności w okresie świadczenia usługi, przynajmniej w wysokości kwoty ubezpieczenia złożonego w ofercie, zawarte jest w treści druku oferty. 15) wykaz kadry kierowniczej bezpośrednio odpowiedzialnej za realizację robót będących przedmiotem zamówienia wraz z kserokopiami ukończonych szkoleń w zakresie wymogów sanitarnych i przeciwepidemicznych związanych z utrzymywaniem czystości basenów kąpielowych i opisem doświadczenia w tej pracy oraz listę pracowników przewidywaną do realizacji zamówienia, Do wykazu należy dołączyć kserokopie książeczek zdrowia z aktualnymi badaniami na nosicielstwo. 16) wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z referencjami i rekomendacjami, 17) projekt umowy uzupełniony danymi Wykonawcę , parafowany na każdej stronie oraz podpisany jak oferta. 18) potwierdzenie wizji lokalnej obiektu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dosir.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Szanajcy 17/19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:30, miejsce: Warszawa ul. Szanajcy 17/19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.