To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-25
Michałowice: Wykonanie zimowego utrzymania chodników dla części IV w rejonie II na terenie Gminy Michałowice - zamówienie uzupełniające - nr sprawy: ZP.271.2.04.2016
Numer ogłoszenia: 42592 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22394 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania chodników dla części IV w rejonie II na terenie Gminy Michałowice - zamówienie uzupełniające - nr sprawy: ZP.271.2.04.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Odśnieżanie placów i parkingów, 2. Zwalczanie śliskości chodnika piaskiem, 3. Ręczne odśnieżanie chodnika i przystanków autobusowych szer. 1,5 m do 2,0. 4. Ręczne zwalczanie śliskości chodnika i przystanków autobusowych poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 25% o szer. 1,5 do 2,0 m. 5. Mechaniczne odśnieżanie chodnika szer. 1,5 m do 2,0. 6. Mechaniczne zwalczanie śliskości chodnika poprzez posypanie piaskiem z dodatkiem soli 25% o szer. 1,5 do 2,0 m. 7. Praca ładowarki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.20.00 - 90.12.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jolanta Generalczyk ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
Jolanta Generalczyk ZAKŁAD USŁUG WIELOBRANŻOWYCH
- Zakład Usług Wielobranżowych Jolanta Generalczyk, ul. Wiejska 13, 05-805 Otrębusy, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85644,00
Oferta z najniższą ceną: 85644,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85644,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pn. Zimowe utrzymanie dróg (numer ogłoszenia: 2013/S 200-346333, data zamieszczenia: 15.10.2013 r.). Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ dla zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 32 ust 3 przywołanej ustawy, Zamawiający przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego uwzględnił wartość zamówień uzupełniających - 50 %. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Umowa została zawarta z Wykonawcą: Zakład Usług Wielobranżowych Jolanta Generalczyk, z siedzibą w Otrębusach, ul. Wiejska 13; cena oferty brutto: 173.880,00 zł. Zamówienie może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług i stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia we wnioskowanym trybie jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.