eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Chorzów: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
Numer ogłoszenia: 425794 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie , ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje niżej wymienione szacunkowe ilości materiałów biurowych: 1.Cienkopisy Centropen - wyposażone w plastikową końcówkę oprawioną w metal z wentylowaną skuwką o grubości linii 0,4 mm długość linii pisania min. 1 000 m; różne kolory - 2 000 szt. 2.Gumki recepturki o średnicy min. 80mm i szerokości min. 3 mm, rozciągliwe w opakowaniu po 100 g - 400 p. 3.Gumki biurowe STAEDLER - o wymiarach min. 43x19x13 mm do precyzyjnego ścierania grafitu z papieru (nie pozostawia śladów grafitu, nie niszczy ścieranej powierzchni) dwukolorowa - część biała służy do ścierania ołówka, część niebieska do wycierania atramentu, owinięta w celofan - 130 szt. 4.Długopis automatyczny - ZENITH 7 - z metalowym wkładem wielkopojemnym ZENITH 4 metalowy klips i końcówka - 1 200 szt. kompatybilny z poz. 41. 5.Długopis z przylepcem na sprężynce stojący - wygodny w użyciu długopis na sprężynce z wymiennym zwykłym wkładem, posiada samoprzylepną podkładkę; wyposażony w rozciągliwą sprężynkę - do około 1 m - 150 szt. 6.Dziurkacz mały - mocny dziurkacz biurowy wykonany z metalu, możliwość dziurkowania jednocześnie min. 25 kartek, odległość między dziurkami 80mm; wyposażony w pojemnik na śmieci oraz ogranicznik formatu - 30 szt. 7.Klej w sztyfcie AMOS 8 g - klej (odpowiednia ilość wody pozwala na dobre klejenie powierzchni oraz powoduje,że klej nie zasycha) do trwałego klejenia papieru, tektury, etykiet i in.nietoksyczny, nie marszczy papieru, bezzapachowy,zmywalny posiadający atest PZH - 2 500 szt. 8.Koszulki A4 na dokumenty - do przechowywania dokumentów; wykonane z ekologicznego polipropylenu (PP) o grubości 48 mic. z europerforacją umożliwiającą wpięcie do każdego typu segregatora,otwierane od góry, pakowane w folii po 100 sztuk - 70 000 szt. 9.Korektor w płynie Tipp-Ex Agua - ekologiczny korektor na bazie wody, idealnie kryjący, bezzapachowy i odporny na światło o poj. 20ml - 10 szt. 10.Linijka 20 cm - wykonana z przezroczystego polistyrenu z trwałą i nieścieralną podziałką - 20 szt. 11.Linijka 30 cm - wykonana z przezroczystego polistyrenu z trwałą i nieścieralną podziałką -20 szt. 12.Linijka 50 cm - wykonana z metalu z trwałą i nieścieralną podziałką - 10 szt. 13.Marker permanentny PILOT MID B - do każdej powierzchni o grubości linii od 2 do 5mm ze ściętą lub okrągłą końcówką wg potrzeb zamawiającego, aluminiowa obudowa, przyjazny dla środowiska, nie zawiera ksylenu, w kolorze czarnym i czerwonym - 400 szt. 14.Marker permanentny PILOT - dwustronny marker do pisania po każdej powierzchni, doskonały do opisywania płyt CD/DVD i folii, wyposażony w dwa rodzaje końcówek piszących - F - linia pisania 0,9 mm oraz EF - linia pisania 0,4mm; przyjazny dla środowiska - 10 szt. 15.Mazaki - flamastry biurowe, różne kolory o zaokrąglonych końcówkach o grubości linii 2 - 3 mm - 900 szt. 16.Karteczki samoprzylepne w różnych kolorach w bloczku 100 artek o wymiarach 76 x 76 mm 100 kart - 300 szt. 17.Nożyczki biurowe uniwersalne - do cięcia papieru, kartonu, tektury, zdjęć, taśmy samoprzylepnej wykonane z nierdzewnej stali bardzo wysokiej jakości, z ergonomiczni wyprofilowaną rękojeścią powlekaną tworzywem o wymiarze od 19 do 22 cm - 50 szt. 18.Ołówek HB - NORIS STAEDTLER odporny na złamania, bez gumki -1 200 szt. 19.Ofertówka przeźroczysta A4 - wykonana ze sztywnej folii PCV o bardzo wysokiej przeźroczystości o grubości 0,20 mm; zgrzewana w kształcie litery L format A4 - 400 szt. 20.Pinezki - metalowe, zwykłe po 50 szt. w opakowaniu kartonowym - 10 p. 21.Poduszka do stempli COLOP - poduszki do stempli o wymiarach 50 x 90 mm w pudełku z tworzywa o wysokiej jakości i wytrzymałości z wkładem barwiącym w różnych kolorach do wielokrotnego nasączania; kompatybilne z pozycją nr 40 (tusz do stempli) - 80 szt. 22.Plomba plastikowa Multiseal - wykonana z twardego niełamliwego tworzywa - długość wąsa min. 27 cm pakowane po 100 sztuk - 11 600 szt. 23.Pojemnik magnetyczny na spinacze - pojemnik plastikowy z umieszczonym w górnej części magnesem ułatwiającym wyjmowanie spinaczy - 60 szt. 24.Rozszywasz Deli - do wszelkiego rodzaju zszywek, z blokadą zabezpieczającą przed skaleczeniem - 25 szt. 25.Segregator VAU PE A4 75 - z dobrej jakości mechanizmem z dociskiem, oklejony na zewnątrz poliolefiną, wewnątrz papierem, z wymienną etykietą na zewnątrz, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec, dwa otwory na przedniej okładce, szerokość grzbietu 75 mm; różne kolory - 500 szt. 26.Skorowidz A4/96 - w twardej oprawie, szyty wyposażony w tłoczony indeks, liniatura: kratka 96 kartek - 15 szt. 27.Skoroszyt oczkowy A4 wpinany - wykonany ze sztywnej folii, przednia okładka przeźroczysta, tylnia kolorowa, na przedniej okładce papierowy wymienny pasek do opisu, zaokrąglone rogi obu okładek, wyposażony w perforację umożliwiającą wpięcie do segregatora; format A4 - 1500 szt. 28.Skoroszyt A4 tekturowy - wykonany z białego kartonu min. 250g/m2, zwykły, pełny, czysty - bez nadruku, format A4, pakowany po 50 sztuk w paczce - 50 000 szt. 29.Spinacze GRAND - biurowe, niklowane, pakowane po 100 sztuk w paczce, rozmiar 28 mm - 1 700 p. 30.Spinacze GRAND - biurowe, niklowane, pakowane po 100 sztuk w paczce, rozmiar 50 mm - 250 p. 31.Klips archiwizacyjny typu Fellowes - plastikowy spinacz przeznaczony do błyskawicznego spinania dokumentów wyjmowanych z segregatora bez konieczności przekładania kartka po kartce, w opakowaniach po 100 sztuk - 50 000 szt. 32.Szuflada na dokumenty DUAL A4 - wykonana z mocnego przeźroczystego, dymnego plastiku wyposażona w prowadnice umożliwiające łączenie szuflad pionowo lub pod skosem , specjalnie wyprofilowany i wycięty przód umożliwia łatwe wkładanie i wyjmowanie dokumentów - 20 szt. 33.Taśma klejąca pakowa GRAND - jednostronnie klejąca taśma o bardzo dobrych właściwościach klejących przeznaczona do zaklejania paczek, przesyłek i kartonów o wymiarze szerokość 48mm długość 50m - 350 szt. 34.Taśma barwiąca Black Point - do maszyn do liczenia, dwuszpulowa, czerwono/czarna o wymiarze 13mm x 6m - 70 szt. 35.Taśma klejąca biurowa przeźroczysta - idealnie przeźroczysta taśma klejąca wykonana z polipropylenu pokryta emulsyjnym klejem akrylowym o wymiarach 24 x 20 mm -700 szt. 36.Teczka A4 z gumką - wykonane z nieprzeźroczystej, grubej folii, wyposażone w trzy wewnętrzne skrzydła o wymiarach: 2 skrzydła min. 5 cm (góra, dół) i 3 skrzydło min.8 cm, wyposażona w narożne gumki zamykające, szerokość grzbietu min. 1,5 cm, różne kolory - 600 szt. 37.Teczka do podpisu - okładka z twardego kartonu oklejonego materiałem introligatorskim - w stonowanych ciemnych kolorach, grzbiet kryty w formie harmonijki, 10 kartonowych przekładek z otworami - 20 szt. 38.Teczka do wiązania - wykonana z białego kartonu o grubości min. 250 g-m2 pakowana po 50 sztuk w paczce - 10 000 szt. 39.Temperówka FIAN - trwała, pojedyncza temperówka wykonana z metalu w kształcie klina - 40 szt. 40.Tusz do stempli COLOP - uniwersalny tusz wodny do stempli ręcznych i samotuszujących; w pojemnikach o pojemności 25ml z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek oraz nakrętką w kolorze tuszu, różne kolory, kompatybilny z pozycją nr 21 (poduszki do stempli) - 350 szt. 41.Wkład do długopisu ZENITH 4 - wielkopojemny metalowy wkład do długopisu z kulką, tusz dokumentalny odporny na działanie światła i wody, szerokość linii pisania 0,5 - 0,7 mm, długość linii pisania 2500m, kompatybilny z poz. nr 4 (długopis ZENITH) - 2 500 szt. 42.Zakreślacz - do zaznaczania tekstów pisanych na wszelkiego rodzaju papierze zwykłym i węglowym, kserokopiach oraz na wydrukach z drukarek atramentowych; obudowa z polipropylenu; mocna ścięta końcówka pozwalająca osiągnąć grubość linii około 1-5 mm, tusz fluorescencyjny odporny na działanie wody i światła, różne kolory - 200 szt. 43.Zeszyt A4 - 96 kartek w kratkę w twardej introligatorskiej oprawie - 400 szt. 44.Zeszyt A-5 - 60 kartek w kratkę w miękkiej oprawie - 500 szt. 45.Zszywacz - średniej wielkości zszywacz biurowy wykonany z metalu lub z bardzo wytrzymałego tworzywa sztucznego z mechanicznymi częściami metalowymi do jednorazowego zszywania min. 20 kartek (papier 80 g/m2 zszywkami o wym.24/6 i 24/8 - 100 szt. 46.Zszywki - wysokiej jakości i twardości, galwanizowane o rozmiarze 24/6 w paczkach po 1 000 sztuk; kompatybilne z poz. nr 45 (zszywacz) - 3 500 p. 47.Zszywki - wysokiej jakości i twardości, galwanizowane o rozmiarze 24/8 w paczkach po 1 000 sztuk; kompatybilne z poz. nr 45 (zszywacz) - 200 p. 48.Zszywki do zszywacza kasetowego LEITZ 5551 - zszywki stalowe, ocynkowane w kasetach po 5 x 210 szt. w rozmiarach 26/6; 26/8; 26/10; 26/12 - 10 kpl. 49.Składanka komputerowa pojedyncza wym. 240*12*1 (2000 składek = 1 p.) - 30 p. 50.Składanka komputerowa 2 warstwowa (1+1 kolor) o wym. 240*12*2 (900 składek = 1 p.) -20 p. 51.Składanka komputerowa 3 warstwowa (1+2 kolor)o wym. 240*12*3 (600 składek = 1 p.) - 20 p. 52.Rolki do faxu wymiar szer.210 mm x 30 m dł. - 170 rol. 53.Rolki offsetowe o wym. szer. 57mm 30m dł. - 2 400 rol. 54.Etykiety samoprzylepne 70x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 24 etykiet na arkuszu - 40 p. 55.Etykiety samoprzylepne 105x37 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 16 etykiet na arkuszu - 12 p. 56.Etykiety samoprzylepne 105 x 48 mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe,w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 12 etykiet na arkuszu - 5 p. 57.Etykiety samoprzylepne 105x148mm - uniwersalne etykiety samoprzylepne białe, w arkuszach formatu A4, do stosowania w drukarkach atramentowych i laserowych; pakowane po 100 arkuszy - 4 etykiety na arkuszu - 10 p. 58.Papier A4 samoprzylepny, biały (nie dzielony), pakowane po 100 arkuszy - 1 p. 59.Papier na dyplomy A4 do drukarek atramentowych i laserowych (170g/m2) - w opakowaniach po 25 arkuszy - 25 p. 60.Etykiety samoprzylepne ZWECKFORM 88,9x35,7 - komputerowe na składance - 1 p. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały biurowe - min. 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od dnia przyjęcia dostawy bez zastrzeżeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 2 750,00 zł słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia (jedno zamówienie - jedna umowa) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i spełniające niżej podane wymagania: - każde zamówienie było związane z dostawą materiałów biurowych, - każde zamówienie było o wartości brutto tj. z podatkiem VAT min. 130 000 zł. (słownie: sto trzydzieści tysięcy liczonej maksymalnie w okresie 12 miesięcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: - do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia równą co najmniej 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy zł.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian - zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, Sekretariat, III piętro, pokój 328.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.