eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 1905W Leszczyny - Lipsko na odcinku Huta - Lipsko, dł. 8,480 km. I etap Ratyniec - Lipsko w km 6+550 - 11+330, dł. 4,780 km z segregacją ruchu i zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Lipsko: Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 1905W Leszczyny - Lipsko na odcinku Huta - Lipsko, dł. 8,480 km. I etap Ratyniec - Lipsko w km 6+550 - 11+330, dł. 4,780 km z segregacją ruchu i zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu.
Numer ogłoszenia: 42575 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 1905W Leszczyny - Lipsko na odcinku Huta - Lipsko, dł. 8,480 km. I etap Ratyniec - Lipsko w km 6+550 - 11+330, dł. 4,780 km z segregacją ruchu i zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy - modernizacji drogi powiatowej nr 1905W Leszczyny - Lipsko na odcinku Huta - Lipsko, dł. 8,480 km. I etap Ratyniec - Lipsko w km 6+550 - 11+330, dł. 4,780 km z segregacją ruchu i zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu. Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze 1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym - 4,780 km 2. Mechaniczne ścięcie drzew i karczowanie pni - 34 szt. 3. Mechaniczne karczowanie krzewów. Krzaki o podszyciu średniej gęstości powierzchni - 0,05 ha 4. Rozebranie nawierzchni z betonu (na zjazdach do posesji). Mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15 cm - 72,0 m2 5. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostka regularna na podsypce cementowo-piaskowej, sposób rozbiórki ręczny - 65,0 m2 6. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych. Nawierzchnia z płyt drogowych betonowych grubość płyt 15 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 27,0 m2 7. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, grubości 12 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 21,0 m2 8. Rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, na podsypce piaskowej - 3,0 m2 9. Rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 8,0 m2 10. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 344,0 m 11. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 40 cm - 10,0 m 12. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 50 cm - 12,0 m 13. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 60 cm - 9,0 m 14. Rozebranie przepustów prostokątnych z betonu pod zjazdami o wymiarach 50x100 cm - 32,0 m 15. Rozebranie przepustów prostokątnych z betonu pod zjazdami o wymiarach 60x100 cm - 25,0 m 16. Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o wymiarach 3.0x1.0 m, gr.15 cm ułożonych na zjeździe - 9,0 m2 17. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami. Rura metalowa o średnicy O 50 cm - 9,0 m 18. Rozebranie ogrodzeń. Ogrodzenia z siatki w ramkach z kątownikami - 10,0 m 19. Rozebranie ogrodzeń. Ogrodzenia z siatki na linkach - 2,0 m 20. Rozebranie konstrukcji betonowych ław i fundamentów ogrodzenia o grubości 30 cm i wysokości do 50 cm przy rozbiórce całkowitej - 1,2 m3 II. Roboty ziemne. 21. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km. Koparka o pojemności łyżki 0.25 m3 kat. gruntu III - 681,0 m3 22.Wykopy jamiste, wykonane na odkład koparkami przedsiębiernymi, koparka o poj. łyżki 0,25 m3, gł. wykopu do 3,0 m, kat. gruntu III (wykopy pod studnie rewizyjne - chłonne) - 57,0 m3 23. Mechaniczne rozplantowanie terenu (miejsca składowania ziemi) spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 (100) kW (KM), kategoria gruntu III - 681,0 m3 24. Zasypanie-obsypanie wykopów obiektowych (studzienek rewizyjnych - chłonnych) spycharkami z zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, kat. gruntu III - 29,0 m3 III. Odwodnienie korpusu drogowego. 25. Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych jednootworowych z rur o średnicy O 60 cm na ławie z pospółki lub kruszywa łamanego - 10,0 m 26.Wykonanie obudowy betonowej wlotu i wylotu prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych o średnicy O 60 cm projektowanych - 1,92 m3 27. Wykonanie obudowy betonowej wlotu i wylotu prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych istniejących - 10,74 m3 28.Wykonanie studzienki ściekowej z gotowych elementów. Studzienka ściekowa uliczna betonowa o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem - 1 szt. 29.Wykonanie kanału z rur kanalizacyjnych PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 250 mm - 23,0 m 30. Wykonanie obudowy kanału - kolektora z rur PCV O 250 mm z betonu B-15 - 2 szt. 31. Wykonanie studzienki ściekowej z gotowych elementów. Studzienka ściekowa uliczna betonowa o średnicy 500 mm bez osadnika i syfonu osadzona nad przepustem - 1 szt. 32. Wykonanie studni rewizyjnej - chłonnej z kręgów betonowych w gotowym wykopie. Studnie z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, o głębokości do 3 m - 3 szt. 33. Ścieki z elementów betonowych wykonane na podsypce cementowo-piaskowej, gr. prefabrykatów 15 cm - 187,0 m 34. Wykonanie utwardzenia pobocza na długości łuków i projektowanego ścieku płytami betonowymi - 71,0 m2 35. Ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław. Krawężnik betonowy (wtopiony) o wymiarach 15x30x100 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce piaskowej - 187,0 m 36. Ustawienie obrzeża betonowego zabezpieczającego płytę betonową ściekową od zewnątrz. Obrzeże o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 187,0 m IV. Podbudowy. 37.Koryta wykonane na całej szerokości jezdni. Koryta wykonane mechanicznie głębokości 40 cm, kategoria gruntu III przy użyciu koparki i walca wibracyjnego - 774,0 m2 38. Koryta wykonane na całej szerokości chodnika. Koryta wykonane mechanicznie głębokości 10 cm, kategoria gruntu III przy użyciu koparki i walca wibracyjnego - 1026,0 m 39. Koryta wykonane na poszerzeniach jezdni. Głębokość koryta 40 cm, kat. gruntu III - 1717,0 m2 40. Warstwa odcinająca z piasku. Wykonanie i zagęszczenie warstwy mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 2491,0 m2 41. Warstwa odcinająca z piasku. Wykonanie i zagęszczenie warstwy mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1026,0 m2 42. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa kruszywa łamanego dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm (wyk. na zatokach, zjazdach i na poszerzeniach) - 2491,0 m2 43. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych. Warstwa kruszywa łamanego górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (wyk. na zatokach, zjazdach i na poszerzeniach) - 2491,0 m2 44. Wyrównanie istniejącej podbudowy- nawierzchni tłuczniem lub innym kruszywem łamanym, sposób zagęszczenia mechaniczny, grubość warstwy do 10 cm - 547,0 m3 V. Nawierzchnie. 45. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych. Warstwa wiążąca z mieszanek min. bit. asfaltowych standard III, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Transport mieszanki samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km - 27 341,0 m2 46. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa ścieralna z mieszanek min. bit. asfaltowych standard III, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 26 955,0 m2 VI. Roboty wykończeniowe 47.Umocnienie dna rowów elementami prefabrykowanymi (korytkami żelbetowymi). Osadzenie elementów na podsypce cementowo-piaskowej - 30,0 m 48.Umocnienie skarp płytami chodnikowymi 50x50x7cm na podsypce cementowo-piaskowej -30,0m2 49.Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur betonowych o średnicy O 50 cm na ławie betonowej ze ściankami czołowymi - 171,0 m 50.Oczyszczenie przepustów z namułu o średnicy O 60 cm, grubość namułu do 50% - 10,0 m 51. Oczyszczenie przepustów z namułu lecz o średnicy O 2x80 cm, grubość namułu do 50% - 20,0 m 52. Oczyszczenie przepustów z namułu, lecz o średnicy O 125 cm, grubość namułu do 50% - 10,0 m 53. Wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami przedsiębiernymi. Koparka o pojemności łyżki 0.25-0.60 m3, głębokość wykopu do 3.0 m, kategoria gruntu III-IV - 2208,0 m3 54. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na 1 km. Koparka o pojemności łyżki 0.25m3, kat. gruntu III - 713,0 m3 55. Ręczne formowanie nasypów (poboczy) sposób dostarczenia ziemi z odkładu, kategoria gruntu III-IV - 1154,0 m3 56. Ręczne formowanie nasypów (poboczy). Sposób dostarczenia ziemi samochodami samowyład., kat. gruntu III-IV - 342,0 m3 57. Mechaniczne rozplantowanie terenu (miejsca składowania nadmiaru ziemi) spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 (100) KW (KM), kategoria gruntu III - 713,0 m3 VII. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 58. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową linii krawędziowej przerywanej, malowanie ręczne - 5,40 m2 59. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, sposób malowania mechaniczny - 32,0 m2 60. Ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych o powierzchni ponad 0.3 m2 na słupkach z rur stalowych O 50 mm - 10 szt. 61. Ustawienie znaków drogowych informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 foliowane na słupkach z rur stalowych O 50 - 4 szt. 62. Bariery ochronne stalowe (ocynkowane). Bariery jednostronne o masie 1m barier 39 kg - 710,0 m 63. Zakończenie barier - 40,0 m VIII. Elementy ulic 64. Krawężniki betonowe bez ław wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 50 m 65. Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30x100 cm, rodzaj ławy betonowa B-7.5 na podsypce cementowo-piaskowej - 40,0 m 66. Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30x100 cm, rodzaj ławy betonowa B-10 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 522,0 m 67. Krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław. Krawężnik betonowy (wtopiony) o wymiarach 20x30x100 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-7.5 na podsypce cementowo-piaskowej - 178,0 m 68. Chodnik z kostki brukowej betonowej, kostka brukowa betonowa grubości 6 cm kolorowa układana na podsypce cementowo-piaskowej - 1044,0 m2 69. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 566,0 m 70. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Kostka brukowa betonowa szara o grubości 8 cm układana na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełnione piaskiem - 465,0 m2 71.Wykonanie opaski jezdni na zatoce autobusowej - 40,0 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.26.00 - Wycinanie i napełnianie 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 35 000,00 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać budowę lub przebudowę drogi o łącznej długości 4 km. Ogólna wartość każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 1 500 000 złotych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę W zakresie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe: - zamiatarka mechaniczna (szerokość robocza 150 cm wyposażona w dodatkową szczotkę boczną) - 1 szt. - równiarka drogowa (moc silnika 160 KM, szerokość lemiesza 360 cm, wyposażona dodatkowo w zrywak) - 1 szt. - koparka podsiębierna (pojemność łyżki powyżej 0,3 m3) - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych (sterowana elektronicznie, szer. układania 5,5 m) - 1 szt. - samochód samowyładowczy (ładowność 6 ton) - 4 szt. - walec stalowy gładki- wibracyjny (masa własna 9 ton, szerokość robocza 1,5 m, bębny dwudzielne) - 1 szt. - walec gumowy statyczny (masa operacyjna 8,5 ton, szerokość robocza 1,5 m centralne pompowanie kół) - 1 szt. - skrapiarka do asfaltu - 1 szt. - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej min. 30 Mg/h - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. Kierownikiem Budowy: - minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - posiada uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów ,- wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. 2. Kierownikiem robót drogowych: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych, - posiada uprawnienia budowlane (wymagane prawem budowlanym) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -spełnianie następujących warunków: 1. Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 mln. PLN 2. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln. PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    G.1) Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy. 5.Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 7. Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany o których mowa dopuszczone będą pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego adres jak w pkt.1. Na wniosek wykonawcy Zamawiający prześle S.I.W.Z. za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie specyfikacji wynosi 50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24 27-300 Lipsko. Pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.03.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.