To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Szczecin: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 425542 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352470 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia. 2. W zakres usług wchodzą: a) Monitorowanie w systemie elektronicznym całą dobę obiektów zajmowanych przez Zamawiającego, a w razie konieczności podjęcie odpowiedniej interwencji w celu wyeliminowania zagrożenia życia lub zdrowia osób oraz zagrożenia mienia, w tym również przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń monitorujących, oraz prowadzenie technicznego serwisu systemu alarmowego. Wykaz obiektów Zamawiającego: 1) Sikorskiego 3 2) Słowackiego 13 3) Jana Kazimierza 20 4) Abramowskiego 19 5) Sławomira 10 6) Pocztowa 16 7) Św. Marcina 2 8) Strzałowska 9 (3 budynki ) 9) Jana Pawła II 42 10) Kaszubska 30 11) Powstańców Wielkopolskich 34 W momencie wystąpienia zagrożenia nastąpi wsparcie grup patrolowych, które dojadą do obiektu w ciągu do 10 (słownie: dziesięć) minut w dzień (tj. od godz. 6.00 do godz. 22.00) oraz do 5 (słownie: pięć) minut w porze nocnej (tj. od godz. 22.00 do godz. 6.00) - od momentu odebrania sygnału lub wezwania. b) Konwojowanie przewozu pieniędzy oraz dokumentów bankowych z siedziby Zamawiającego do banku oraz z banku do kas Zamawiającego, na podstawie telefonicznego zlecenia. Konwojowanie pieniędzy: Trasa nr 1 ul. Sikorskiego - Bogurodzicy - Sikorskiego - Kaszubska - Jana Kazimierza - Strzałowska - Struga - Sikorskiego. Trasa nr 2 ul. Sikorskiego - Bogurodzicy - Sikorskiego - Abramowskiego - Jana Kazimierza - Strzałowska - Struga - Sikorskiego . Trasa Nr 3 Sikorskiego - Bogurodzicy - Sikorskiego Kolejność jazd do poszczególnych kas może być zmienna (np. z banku przy ul. Bogurodzicy- Jana Kazimierza - Struga - Sikorskiego itp.). Z uwagi na przewozy gotówki o wartości powyżej jednej jednostki obliczeniowej występuje konieczność 3 razy w miesiącu zamówienia konwoju wzmocnionego tzn. zamówienia drugiego konwoju w ciągu dnia. Taka sytuacja występuje w pierwszy dzień otwarcia kas każdego miesiąca, w wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć w inne dni miesiąca .Ponadto konwój wożący gotówkę minimum dwa razy w miesiącu powinien umożliwić przewóz 4 pracowników MOPR (kasjerów). Czas konwojów - nieregularny głównie w godz. od 7.55 do 10.00 sporadycznie w ciągu dnia do 15.00. Szacunkowa ilość konwojów w ciągu roku: - na trasie nr 1 i 2 - max. 18 razy w miesiącu / 216 razy w ciągu roku - na trasie nr 3 - max. 2 razy w miesiącu / 24 razy w ciągu roku - konwoje wzmocnione max. 4 razy w miesiącu / 48 razy w ciągu roku Wykonawca dla obliczenia ceny przyjmuje maksymalne ilości konwojów na trasie nr 1, na trasie nr 2 i na trasie nr 3 oraz konwojów wzmocnionych w ciągu roku. c) Dozór fizyczny następujących obiektów: ul. Sikorskiego 3 - całodobowo 7 dni w tygodniu, ul. Abramowskiego 19 - w godz. od 7.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku, ul. Kaszubska 30 - w godz. od 7.00 do 16. 00 od poniedziałku do piątku, ul. Jana Kazimierza 20 - w godz. od 7.00 do 16 od poniedziałku do piątku, ul. Strzałowska 9 - całodobowo 7 dni w tygodniu. 4. Na każdym obiekcie usługa ma być realizowana przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, wyposażonego w identyfikator i odpowiedni sprzęt, bez licencji. Zakres dozoru fizycznego w szczególności obejmuje : 1) prowadzenie ewidencji uwag oraz zgłoszeń mogących wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Ośrodka, 2) informowanie o zauważonych usterkach, uszkodzeniach i zagrożeniach Zamawiającego a także Straż Pożarną, Policję, Straż Miejską w zależności od zaistniałej sytuacji, 3) kontakt z ochroną za pomocą służbowego telefonu komórkowego, 4) kontrolowanie zamknięcia pomieszczeń po wyjściu pracowników, 5) zapobieganie dewastacji i kradzieży mienia, 6) dokonywanie wpisów w książce dyżurów - przyjmowanie i zdawanie służby poprzez odnotowanie w książce służb, 7) obchód budynku przez przekazującego i przejmującego służbę dot. budynku przy ul. Sikorskiego 3 i ul. Strzałowskiej 9, 8) utrzymanie należytego porządku w zajmowanych pomieszczeniach, 9) reagowanie na dochodzące sygnały o zagrożeniach, podejrzanych osobach obecnych na zewnątrz i wewnątrz budynku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLIS SECURITY GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POLIS SECURITY GROUP SP. Z O.O.
- POLIS SECURITY GROUP Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 281303,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211758,72
Oferta z najniższą ceną: 211758,72 / Oferta z najwyższą ceną: 317623,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni USK nr 1 PUM.
- Wykonanie naprawy umocnienia brzegowego na Wyspie Chełminek
- Wymiana wodomierzy
- Realizacja zaleceń DWOP w kompleksach wojskowych administrowanych przez 15 WOG
- Dostawa testera zabezpieczeń średniego napięcia - postępowanie powtórzone
- Wykonanie usług rolniczych w postaci talerzowania oraz koszenia na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR Odział Terenowy w Szczecinie - postępowanie nr SZC.WOP.260.16.2024
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 2 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Organizacja strefy Pomorza Zachodniego wraz z przeprowadzeniem kampanii edukacyjnej i informacyjnej podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2024
- Świadczenie usług w zakresie bieżącego dozoru i ochrony stałej obiektu Park&Ride "Górka Narodowa"
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku wraz z obsługą sezonową szatni
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.