eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa zestawów diagnostycznych, odczynników i materiałów zużywalnych do badań HLA - ZP/PN-13/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Białystok: Dostawa zestawów diagnostycznych, odczynników i materiałów zużywalnych do badań HLA - ZP/PN-13/16
Numer ogłoszenia: 42535 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów diagnostycznych, odczynników i materiałów zużywalnych do badań HLA - ZP/PN-13/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Część 1 - sukcesywna dostawa zestawów do oceny kontaminacji pomieszczeń i urządzeń metodą genetyczną
2) Część 2 - sukcesywna dostawa zestawów diagnostycznych do oznaczania antygenu HLA B 27 metodą serologiczną
3) Część 3 - sukcesywna dostawa zestawów diagnostycznych do oznaczania przeciwciał przeciwko glikoproteinom płytkowym i antygenom układu HLA klasy I metodą ELISA
4) Część 4 - sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania izolacji genomowego DNA z krwi pełnej świeżej lub mrożonej na posiadanych aparatach EuroClone (Duplica Prep EDI001) i Chemagic Prepito D (PerkinElmer)
5) Część 5 - sukcesywna dostawa zestawów testów, Taq DNA polimerazy, kalibratorów, weryfikatorów i materiałów zużywalnych wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem do oznaczania antygenów HLA klasy I (locus A, B, C) i klasy II (locus DRB1 i DQB1) na poziomie niskiej rozdzielczości metodą PCR SSO na posiadanym analizatorze Luminex 200 oraz dzierżawa analizatora fluoroscencyjno-laserowego w ilości 1 sztuka i termocyklerów PCR w ilości 2 sztuki
na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.43.45.20-7, 38.43.45.20-7, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości:
Część 1: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych)
Część 2: 34,00 zł (słownie: trzydzieści cztery złote)
Część 3: 97,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem złotych)
Część 4: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)
Część 5: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 pieniądzu,
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3 gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 j.t.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN-13/16, Część ...... Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 3.2 - 3.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą.
6. Zamawiający (odpowiednio dla poszczególnych Części) żądać będzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1) Dla wyrobów podlegających obowiązkowi zgłoszenia/powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 j.t.) wymagane jest (jeżeli dotyczy):
    a) zgłoszenie/powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadające niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na każdej stronie formularza*
    lub
    b) potwierdzenie wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wypełnieniu obowiązku nałożonego ustawą;
    lub
    c) potwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
    2) Dla wyrobów niezaklasyfikowanych jako wyrób medyczny (jeżeli dotyczy):
    a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu obowiązkowi zgłoszenia/powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
    3) Certyfikat CE IVD - jeżeli dotyczy lub w przypadku gdy nie dotyczy wymagane jest oświadczenie Wykonawcy.
    4) Certyfikat CE - jeżeli dotyczy lub w przypadku gdy nie dotyczy wymagane jest oświadczenie Wykonawcy.
    5) Deklarację zgodności - jeżeli dotyczy.
    6) Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzoną zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
    * Uwaga! Egzemplarz formularza zgłoszenia i powiadomienia z wyzerowanym identyfikatorem nie spełnia wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów (Dz. U. z 2016 r., poz. 59 j.t.) i w związku z tym nie zostanie uznany za ważny.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Formularz oferty - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ lub inny dokument, z którego wynika takie zobowiązanie (jeżeli dotyczy).
4. Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt III.4.2) ust. 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokumenty winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym odpowiednio we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9a do SIWZ i Załącznik nr 9b do SIWZ.
2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 1, mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i za zgodą obu Stron, w formie aneksu, wprowadzone do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 204 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt 1 (jednej) strony 0,40 PLN (opłata w Kasie lub przelewem).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 12:00, miejsce: RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa zestawów do oceny kontaminacji pomieszczeń i urządzeń metodą genetyczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zestawy do oceny kontaminacji pomieszczeń i urządzeń metodą genetyczną - dostawa 384 testów.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności zestawów - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa zestawów diagnostycznych do oznaczania antygenu HLA B 27 metodą serologiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zestawy diagnostyczne do oznaczania antygenu HLA B 27 metodą serologiczną - do wykonania 50 oznaczeń.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności zestawów - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa zestawów diagnostycznych do oznaczania przeciwciał przeciwko glikoproteinom płytkowym i antygenom układu HLA klasy I metodą ELISA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zestawy diagnostyczne do oznaczania przeciwciał przeciwko glikoproteinom płytkowym i antygenom układu HLA klasy I metodą ELISA - do wykonania 18 oznaczeń w duplikatach.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności zestawów - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania izolacji genomowego DNA z krwi pełnej świeżej lub mrożonej na posiadanych aparatach EuroClone (Duplica Prep EDI001) i Chemagic Prepito D (PerkinElmer).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Odczynniki i materiały zużywalne do wykonania 2 500 izolacji DNA z krwi pełnej świeżej lub mrożonej na posiadanych aparatach EuroClone (Duplica Prep EDI001) i Chemagic Prepito D (PerkinElmer).
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin ważności odczynników - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa zestawów testów, Taq DNA polimerazy, kalibratorów, weryfikatorów i materiałów zużywalnych wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem do oznaczania antygenów HLA klasy I (locus A, B, C) i klasy II (locus DRB1 i DQB1) na poziomie niskiej rozdzielczości metodą PCR SSO na posiadanym analizatorze Luminex 200 oraz dzierżawa analizatora fluoroscencyjno-laserowego w ilości 1 sztuka i termocyklerów PCR w ilości 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sukcesywna dostawa zestawów testów, Taq DNA polimerazy, kalibratorów, weryfikatorów i materiałów zużywalnych wraz z oprogramowaniem i i oprzyrządowaniem do oznaczania antygenów HLA klasy I (locus A, B, C) i klasy II (locus DRB1 i DQB1) na poziomie niskiej rozdzielczości metodą PCR SSO na posiadanym analizatorze Luminex 200 oraz dzierżawa analizatora fluoroscencyjno-laserowego w ilości 1 sztuka i termocyklerów PCR w ilości 2 sztuki.
    2. Zestaw testów, odczynników, Taq DNA polimerazy, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych niezbędnych do typowania antygenów układu HLA locus A wraz z niezbędnym oprogramowaniem i oprzyrządowaniem umożliwiającym wykonanie badania bez dodatkowych zakupów - do wykonania 750 oznaczeń.
    3. Zestaw testów, odczynników, Taq DNA polimerazy, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych niezbędnych do typowania antygenów układu HLA locus B wraz z niezbędnym oprogramowaniem i oprzyrządowaniem umożliwiającym wykonanie badania bez dodatkowych zakupów - do wykonania 750 oznaczeń.
    4. Zestaw testów, odczynników, Taq DNA polimerazy, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych niezbędnych do typowania antygenów układu HLA locus C wraz z niezbędnym oprogramowaniem i oprzyrządowaniem umożliwiającym wykonanie badania bez dodatkowych zakupów - do wykonania 750 oznaczeń.
    5. Zestaw testów, odczynników, Taq DNA polimerazy, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych niezbędnych do typowania antygenów układu HLA locus DRB1 wraz z niezbędnym oprogramowaniem i oprzyrządowaniem umożliwiającym wykonanie badania bez dodatkowych zakupów - do wykonania 750 oznaczeń.
    6. Zestaw testów, odczynników, kalibratorów i materiałów zużywalnych niezbędnych do typowania antygenów układu HLA locus DQB1 wraz z niezbędnym oprogramowaniem i oprzyrządowaniem umożliwiającym wykonanie badania bez dodatkowych zakupów - do wykonania 1 050 oznaczeń.
    7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.14.16.25-7, 38.43.45.20-7, 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Całkowity czas praktyczny wykonania badania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.