eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie 2 szkoleń tematycznych z zakresu Zakładania własnej działalności gospodarczej oraz Szkoleń specjalistycznych dla 1 Uczestnika Projektu wraz z zapewnieniem usługi cateringowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Rzeszów: Przeprowadzenie 2 szkoleń tematycznych z zakresu Zakładania własnej działalności gospodarczej oraz Szkoleń specjalistycznych dla 1 Uczestnika Projektu wraz z zapewnieniem usługi cateringowej.
Numer ogłoszenia: 425136 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415128 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 2 szkoleń tematycznych z zakresu Zakładania własnej działalności gospodarczej oraz Szkoleń specjalistycznych dla 1 Uczestnika Projektu wraz z zapewnieniem usługi cateringowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie 2 szkoleń tematycznych z zakresu Zakładania własnej działalności gospodarczej oraz Szkoleń specjalistycznych dla 1 Uczestnika Projektu wraz z zapewnieniem usługi cateringowej. Przedmiot zamówienia składa się z 2 tematów szkoleń, zgodnie z załącznikiem nr 2 do opisu przedmiotu i zakresu zamówienia dla 1 Uczestnika Projektu: Tematy szkoleń: Szkolenie 3 Zakładanie własnej działalności gospodarczej dla 1 Uczestnika Projektu. Szkolenie 4 Szkolenia specjalistyczne: dla 1 Uczestnika Projektu. Wymiar godzinowy szkoleń: Szkolenie 3 Zakładanie własnej działalności gospodarczej: 40 godz. (5 dni) dla 1 Uczestnika projektu. Szkolenie 4 Szkolenia specjalistyczne: 16 godz. (2 dni) dla 1 Uczestnika projektu. Zamawiający dopuszcza włączenie 1 Uczestnika projektu do ww. szkoleń przeprowadzanych w terminie określonym dla pozostałych Uczestników projektu, do jednej z grup szkoleniowych. Uwagi ogólne: Godzina szkoleniowa to 45 minut . Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Organizację, obsługę techniczną, zapewnienie trenerów/ szkoleniowców, nadzór nad osobami prowadzącymi szkolenia, zapewnienie sali szkoleniowej, cateringu, ubezpieczenie uczestników szkolenia, wydanie zaświadczeń o zakończeniu szkolenia. Szkolenia powinny zawierać część teoretyczną i praktyczną w proporcji odpowiadającej specyfice danego tematu szkolenia. Podczas szkoleń uczestnicy powinni mieć zapewnioną stała opiekę trenera/szkoleniowca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: - Projekt pn.: Aktywność popłaca - skorzystaj z nowych rozwiązań realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. - Informacje o projekcie: Numer i nazwa Priorytetu: VIII. Regionalne kadry gospodarki. Numer i nazwa Działania: 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie. Numer i nazwa Poddziałania: 8.1.2. Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Województwo: podkarpackie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa MPD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5830,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 372,70

  • Oferta z najniższą ceną: 372,70 / Oferta z najwyższą ceną: 372,70

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BTP/1020/2013 zawartej dnia 03.10.2013r. z Grupą MPD spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów, w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 55/2013/BTP. Działając na podstawie art. 68 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprosiła Grupę MPD spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością do przeprowadzenia negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na wykonanie zamówienia uzupełniającego nr 1 do umowy nr RARR/BTP/1020/2013 zawartej w dniu 03.10.2013r. w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 55/2013/BTP. Przedmiotowe zamówienie RARR S.A. zamierza zlecić w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907). Możliwość zlecenia zamówień uzupełniających była przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 55/2013/BTP. Niniejsze postępowanie jako zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wnioskiem z dnia 10.10.2013r. komórka organizacyjna RARR S.A. Biuro Terenowe w Przeworsku zwróciła się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające do przeprowadzonego wcześniej przetargu nieograniczonego nr ZP 55/2013/BTP . Potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego powstała w wyniku zakwalifikowania do projektu 1 dodatkowego Uczestnika, zainteresowanego założeniem działalności gospodarczej, co ma przełożenie na zmianę wskaźników dot. liczby uczestników chcących skorzystaj ze wsparcia szkoleniowo-doradczego i finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Możliwość ta pojawiła się ze względu na powstałe w ramach projektu oszczędności, które zostaną przeznaczone na zabezpieczenie wsparcia finansowego oraz szkoleniowo-doradczego zaplanowanego obligatoryjnie dla każdego Uczestnika projektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.