eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 oraz instytucji będących na zaopatrzeniu JW2063.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Warszawa: Zakup i dostawa odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 oraz instytucji będących na zaopatrzeniu JW2063.
Numer ogłoszenia: 425066 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370524 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, faks 22 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 oraz instytucji będących na zaopatrzeniu JW2063..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu JW2063. Zakres przedmiotu zamówienia (kod CPV: 18143000-3-akcesoria ochronne, 184444111-4-hełmy ochronne, 18141000-9-rękawice robocze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz Cenowy/Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W kolumnie nr 3 Formularza cenowego/oferta Wykonawcy zatytułowanej Nazwa asortymentu oferowanego należy wpisać nazwę oferowanego asortymentu wraz z opisem odpowiadającemu asortymentowi pożądanemu wskazanemu przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 z określeniem wymaganych certyfikatów, norm w odpowiednich pozycjach. 4. Towar musi być dostarczony w opakowaniach oznakowanych w sposób trwały, w języku polskim, opatrzonym szczegółową instrukcją dotyczącą warunków magazynowania i sposobu użytkowania. 5. Zamawiający zobowiązuje się do wymiany w/w towaru w razie stwierdzonych wad produkcyjnych, przekroczenia daty przydatności do użycia i uszkodzeń opakowań. Wymiana będzie dokonana w okresie 14 dni od daty zgłoszenia wadliwego asortymentu na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z 1 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. 7. Towar ma być dostarczony transportem Wykonawcy do magazynu, który mieści się w Warszawie przy ul. Krzywickiego 34. 8. Przyjęcie towaru będzie poprzedzane kontrolą i oceną pod względem jakości wykonania towaru, zgodności miarowej i ilości którą przeprowadzać będą przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. Miejscem przeprowadzenia kontroli będzie magazyn przy ul. Krzywickiego 34 w Warszawie. 9. Do każdego egzemplarza asortymentu dołącza się etykiety i metki fabryczne. 10. Wykonawca ponosi następujące koszty: koszt opakowań, koszt transportu, koszt ubezpieczenia oraz koszt dostawy bezpośrednio na adres: ul. Krzywickiego 34 w Warszawie. 11. Wykonawca zastrzega sobie prawo wymiany asortymentu na koszt Wykonawcy pod względem rozmiarów w okresie 60 dni od terminu dostawy przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odzieży i środków ochrony osobistej będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz dostarczona zostanie wszystkim uczestnikom postępowania, którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3, 18.44.44.11-4, 18.14.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przemysłu Odzieżowego MARIA Krzysztof BUDZIANOWSKI, ul. Podmiejska, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51875,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43298,46

  • Oferta z najniższą ceną: 43298,46 / Oferta z najwyższą ceną: 43298,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.