To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Rzeszów: Przeprowadzenie 2 cykli doradztwa z zakresu Indywidualnego doradztwa z zakresu opracowania biznes planu oraz Indywidualnego doradztwa z zakresu prowadzenia firmy, na potrzeby realizacji projektu Aktywność popłaca - skorzystaj z nowych rozwiązań dla 1 Uczestnika Projektu..
Numer ogłoszenia: 425044 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415048 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 2 cykli doradztwa z zakresu Indywidualnego doradztwa z zakresu opracowania biznes planu oraz Indywidualnego doradztwa z zakresu prowadzenia firmy, na potrzeby realizacji projektu Aktywność popłaca - skorzystaj z nowych rozwiązań dla 1 Uczestnika Projektu...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie 2 cykli doradztwa z zakresu Indywidualnego doradztwa z zakresu opracowania biznes planu oraz Indywidualnego doradztwa z zakresu prowadzenia firmy, na potrzeby realizacji projektu Aktywność popłaca - skorzystaj z nowych rozwiązań dla 1 Uczestnika Projektu. Przedmiot zamówienia składa się z 2 cykli indywidualnego doradztwa dla: 1. Indywidualne doradztwo z zakresu opracowania biznes planu - w celu przygotowania wniosku i biznes planu w zależności od zakresu planowanej działalności, dla 1 Uczestnika Projektu (3 h/ 1 os. x 1 osoba = 3 godziny). 2. Indywidualne doradztwo z zakresu prowadzenia firmy - zagadnienia księgowe, prawne, prawidłowe rozliczenie dotacji, dla 1 Uczestnika Projektu (3 h/ 1 os. x 1 osoba = 3 godziny). Łączna liczba godzin doradztwa: 3 + 3= 6 godzin Miejsce świadczenia doradztwa: w Rzeszowie, zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem doradztwa. Dojazdy i koszty dojazdu doradców do miejsca świadczenia usługi zapewnia Wykonawca. Uczestnikami projektu jest łącznie 66 dorosłych osób bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo z terenu województwa podkarpackiego, którzy utracili prace z przyczyn dotyczących zakładu pracy. Zamawiający przewiduje realizację: a)Indywidualne doradztwo z zakresu opracowania biznes planu prowadzonego równolegle w tym samym czasie dla pozostałych 50 Uczestników Projektu. b) Indywidualne doradztwo z zakresu prowadzenia firmy prowadzonego równolegle w tym samym czasie dla pozostałych 40 Uczestników Projektu. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić kilku doradców do realizacji usługi doradczej, w zależności od rodzaju doradztwa, ilości Uczestników Projektu oraz terminu w którym usługa doradcza musi zostać zrealizowana. Szczegóły odnośnie ww. zależności opisane zostały w pkt. 4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia. Uwagi ogólne: Godzina doradztwa: 60 min. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: organizację, obsługę techniczną, zapewnienie doradców, nadzór nad osobami prowadzącymi doradztwo, doradztwo merytoryczne z ww. zagadnień, zapewnienie miejsca w którym świadczone będzie doradztwo, przygotowanie i wydanie Karty Doradztwa oraz Indywidualnego Planu Działania dla każdego Uczestnika Projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: - Projekt pn.: Aktywność popłaca - skorzystaj z nowych rozwiązań realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. - Informacje o projekcie: Numer i nazwa Priorytetu: VIII. Regionalne kadry gospodarki. Numer i nazwa Działania: 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie. Numer i nazwa Poddziałania: 8.1.2. Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Województwo: podkarpackie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Łajs prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: AKADEMIA ZDROWIA Izabela Łajs, ul. Główna 81, 95-020 Justynów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300,00
Oferta z najniższą ceną: 300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jest to zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr RARR/BTP/917/2013 zawartej dnia 24.09.2013r. z Izabelą Łajs prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: AKADEMIA ZDROWIA Izabela Łajs, ul. Główna 81, 95-020 Justynów, w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 58/2013/BTP. Działając na podstawie art. 68 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zaprosiła Izabelę Łajs prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: AKADEMIA ZDROWIA Izabela Łajs do przeprowadzenia negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na wykonanie zamówienia uzupełniającego nr 1 do umowy nr RARR/BTP/917/2013 zawartej w dniu 24.09.2013r. w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 58/2013/BTP. Przedmiotowe zamówienie RARR S.A. zamierza zlecić w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907). Możliwość zlecenia zamówień uzupełniających była przewidziana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr ZP 58/2013/BTP. Niniejsze postępowanie jako zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wnioskiem z dnia 10.10.2013r. komórka organizacyjna RARR S.A. Biuro Terenowe w Przeworsku zwróciła się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki jako zamówienie uzupełniające do przeprowadzonego wcześniej przetargu nieograniczonego nr ZP 58/2013/BTP . Potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego powstała w wyniku zakwalifikowania do projektu 1 dodatkowego Uczestnika, zainteresowanego założeniem działalności gospodarczej, co ma przełożenie na zmianę wskaźnika dot. liczby uczestników chcących skorzystaj ze wsparcia szkoleniowo-doradczego i finansowego na założenie działalności gospodarczej. Możliwość ta pojawiła się ze względu na powstałe w ramach projektu oszczędności, które zostaną przeznaczone na zabezpieczenie wsparcia finansowego oraz szkoleniowo-doradczego zaplanowanego obligatoryjnie dla każdego Uczestnika projektu.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej na okres 12 miesięcy
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA WSPARCIA SPECJALISTYCZNEGO PRAWNEGO
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.