eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie basenu Wodnik Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Czechowicach - Dziedzicach w 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Czechowice-Dziedzice: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie basenu Wodnik Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Czechowicach - Dziedzicach w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 424780 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369986 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Legionów 145, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2152706, 2156561, faks 032 2152706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie basenu Wodnik Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Czechowicach - Dziedzicach w 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiekcie Krytej Pływalni WODNIK Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Czechowicach-Dziedzicach przy ul Legionów 145 zgodnie z przedstawionym wykazem pomieszczeń. 2. Prace podstawowe wykonywane codziennie ( tak zwane serwisowe) należy wykonywać w godzinach 7 00 do 23 00 tj. w godzinach funkcjonowania pływalni i polegać winny na bieżącym utrzymywaniu w stanie właściwej czystości wszystkich pomieszczeń (drzwi, szyb, luster, szafek, posadzek itp.) wraz z meblami i wszelkimi urządzeniami. 3. Codzienne prace sprzątające do wykonania po godzinie ---------- 23 00 do 7 00 ------------- a) Hala główna pływalni: plaże, obrzeża niecek, rynny przelewowe, ściany kaflowe, zjeżdżalnia wraz ze schodami powierzchnie chromowane urządzeń, okna i ściany przeszklone, słupki startowe, kratki ściekowe i pozostałe nie wymienione. b) Pomieszczenia natrysków: podłogi i ściany, baterie natryskowe, kratki ściekowe, drzwi, wc itp. c) Szatnie: podłogi, szafki i kabiny, siedziska itp. d) Ciągi komunikacyjne i wejście do obiektu wraz ze stanowiskami kasowymi, holem wejściowym oraz drzwiami. e) Pomieszczenia sanitarne wszystkie: podłogi, ściany urządzenia sanitarne wraz z ich dezynfekcją. f) Mycie: luster, okien drzwi, parapetów. 4. Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała pracy ośrodka oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników. 5. Wykonawca powinien posiadać własne materiały (środki myjąco-dezynfekujące), których wykaz przedstawi zamawiającemu oraz narzędzia i sprzęt mechaniczny do wykonywania zamówienia. Mycie, dezynfekcja i czyszczenie obiektu przy użyciu specjalistycznych środków chemicznych, odpowiednich do rodzaju zadania i dostosowanych do rodzaju pomieszczenia, posiadających wymagane atesty i certyfikaty PZH oraz karty charakterystyki. Sprzęt powinien być sprawny , gotowy do użycia i zdeponowany na basenie. Wykonawca przedstawia wykaz sprzętu przeznaczonego do utrzymania czystości na basenie WODNIK. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom środków ochrony osobistej, przewidzianych odrębnymi przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPEL Cleaning Sp. z o.o., Wrocław, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 167400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.