eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu oddziału psychiatrycznego - Oddział Psychiatrii Sądowej o podstawowym zabezpieczeniu - Znak sprawyAdm. 9A/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Gdańsk: Wykonanie remontu oddziału psychiatrycznego - Oddział Psychiatrii Sądowej o podstawowym zabezpieczeniu - Znak sprawy: Adm. 9A/2013
Numer ogłoszenia: 424458 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372960 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu oddziału psychiatrycznego - Oddział Psychiatrii Sądowej o podstawowym zabezpieczeniu - Znak sprawy: Adm. 9A/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlano - montażowych polegających na remoncie istniejącego oddziału psychiatrycznego w celu utworzenia oddziału psychiatrii sądowej o podstawowym zabezpieczeniu i dostosowaniu go do wszelkich standardów i norm medycznych obowiązujących w UE - wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku polegających na: 1. Wykonaniu dokumentacji budowlano - wykonawczej . 2. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej 3. Wykonaniu robót budowlanych 1) Ścianki działowe. 2) Izolacje. 3) Tynki, okładziny i roboty malarskie. 4) Podłoża i posadzki. 5) Stolarka drzwiowa oraz ślusarka. 4. Wykonaniu robót elektrycznych. 4.1. Roboty elektryczne wewnętrzne. 5. Wykonaniu robót sanitarnych 1) Instalacja wody zimnej, ciepłej użytkowej z cyrkulacją 2) Wentylacja. 3) Wewnętrzne instalacje kanalizacyjne. 6. Przeszkoleniu pracowników Szpitala z zakresu obsługi technicznej pomieszczeń oddziału. 7. Pełnieniu nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy zakresu robót oraz kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Program funkcjonalno - użytkowy (PFU). 2) Zmiany do PFU 1. Warunki prowadzenia robót. 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 2)Przed podjęciem realizacji zadania Wykonawca przedłoży harmonogram realizacji robót oraz kosztorys ofertowy. 3)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Gdańsku. 4)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż oraz utrzymywać plac budowy w należytym porządku. 5)Po zakończeniu robót teren budowy doprowadzi do porządku. 6)Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przyległym do budynku nr 19, w którym znajduje się remontowany oddział. 7)Wykonawca zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę energii elektrycznej dla potrzeb budowy. Zamawiający obciąży Wykonawcę za zużytą energię elektryczną. 8) Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą energii elektrycznej oraz dozoru budowy i ochrony mienia obciążają Wykonawcę robót. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko materiałów z demontażu i gruzu z rozbiórek. Koszty wywozu i utylizacji Wykonawca uwzględni w wynagrodzeni ryczałtowym a dokumenty potwierdzające wywóz na legalne wysypisko dostarczy zamawiającemu. 10)Wykonawca dostarczy w dniu odbioru końcowego dokumentację odbiorową w 3 egz. 11)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ. 12)Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w Ustawie z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych Dz.U z 2004 r. Nr 92 poz. 881, z późn. zm. 13)Każda zmiana technologii wykonania robót - z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmiany obciąża Wykonawcę. 14)Wykonawca przy wykonywaniu Umowy zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 15)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Umowy oraz celem Umowy. 16)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób, przy pomocy, których realizuje przedmiot Umowy. 17) Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 18) Za roboty wykonywane przez Podwykonawców odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 19) Na dzień rozpoczęcia czynności odbioru Wykonawca skompletuje i przekaże komisji odbiorowej wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, tj. dziennik budowy i dokumentację powykonawczą, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Brak w/w dokumentów skutkować może odmową odbioru przedmiotu Umowy. 20) W wypadku stwierdzenia, w toku odbioru wad, przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 21) Zamawiający odmówi odbioru, jeżeli nie został wykonany cały przedmiot Umowy lub przedmiot Umowy zawiera wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, a także w przypadku, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że roboty zostały wykonane niezgodnie z przedmiotem Umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie remontu oddziału psychiatrycznego- Oddział Psychiatrii Sądowej o podstawowym zabezpieczeniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Handlu, Produkcji i Usług Sumpt Sp. z o.o., ul. Narwicka 10, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187505,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227290,24

  • Oferta z najniższą ceną: 227290,24 / Oferta z najwyższą ceną: 288927,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.