eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w zakresie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu poprzez modernizację dróg gminnych ul. Targowa z rondem w ul. Piłsudskiego i ul. Szerokiej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Mickiewicza w formie ronda.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Tarnobrzeg: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w zakresie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu poprzez modernizację dróg gminnych ul. Targowa z rondem w ul. Piłsudskiego i ul. Szerokiej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Mickiewicza w formie ronda.
Numer ogłoszenia: 42409 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352227 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w zakresie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu poprzez modernizację dróg gminnych ul. Targowa z rondem w ul. Piłsudskiego i ul. Szerokiej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Mickiewicza w formie ronda..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami w branży drogowej obejmującej zakres wydany w dokumentacji projektowej pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu poprzez modernizację dróg gminnych ulica Targowa z rondem w ulicy Piłsudskiego i ulicy Szerokiej z ulicą Szpitalną wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Mickiewicza w formie ronda w Tarnobrzegu, opracowanej w 2009 roku przez Pracownię Projektową B&W Wojciech Nanek z siedzibą w Tarnobrzegu przy ul. Zwierzynieckiej 20/30. Ogólny opis robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu w branży drogowej: a) Rozbudowa drogi gminnej nr 122129 na całej długości ulicy Targowej (odcinek od ulicy Józefa Piłsudskiego do ulicy Szpitalnej), rozbudowa drogi gminnej nr 122118 na części ulicy Józefa Piłsudskiego - odcinek w km: 0 + 0,00 - 0 + 221,00 (odcinek od ulicy Adama Mickiewicza do ulicy G. Roweckiego) i budowa małego ronda na skrzyżowaniu ulic: Targowa - Józefa Piłsudskiego - Szeroka. Z realizacji rozbudowy drogi gminnej nr 122129 wyłączony jest odcinek skrzyżowania ulicy Targowej z ulicą Wyspiańskiego (skrzyżowanie wcześniej przebudowane zostało na rondo), b) Rozbudowa drogi gminnej nr 122140 na części ulicy Szpitalnej w km 0 + 0,00 - 0 + 487,85 (początek odcinka liczony od skrzyżowania z ulicą Adama Mickiewicza), rozbudowa drogi powiatowej nr 1109 na części ulicy Al. Niepodległości - odcinek w km: 0 + 0,00 - 0 + 058,05 (początek liczony od skrzyżowania z ulicą Adama Mickiewicza). W ramach rozbudowy ulicy Szpitalnej wykonanie przebudowy istniejącego skrzyżowania ulic: Szpitalna - Adama Mickiewicza - Al. Niepodległości na (małe rondo), c) Budowa, przebudowa i remont zatok postojowych w granicach linii rozgraniczających inwestycję na ulicach: Targowej i Szpitalnej, budowa wydzielonego parkingu dla samochodów osobowych na działce nr ew. 2156/6, ponadto budowa parkingu w rejonie projektowanego ronda na skrzyżowaniu ulicy Józefa Piłsudskiego z ulicą Szeroką, d) Budowa, przebudowa i remont chodników na ulicach: Targowa i Józefa Piłsudskiego, e) Budowa, przebudowa i remont chodników na ulicach: Szeroka, Szpitalna, Al. Niepodległości, Adama Mickiewicza, f) Rozbudowa, przebudowa i remont zjazdów w granicach linii rozgraniczających inwestycję, g) Przebudowa zatoki autobusowej zlokalizowanej na ulicy Józefa Piłsudskiego, h) Przebudowa zatoki autobusowej zlokalizowanej w pobliżu zaprojektowanego (małego ronda) na skrzyżowaniu ulic: Szpitalna - Adama Mickiewicza - Al. Niepodległości, i) Odbudowa placu zabaw dla dzieci po rozbudowie skrzyżowania ulic: Targowa -Józefa Piłsudskiego - Szeroka, j) Rozbiórka obiektu kubaturowego zlokalizowanego na działce nr ew. 2082/2, kolidującego z budową ronda na skrzyżowaniu ulic: Targowa - Józefa Piłsudskiego - Szeroka. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności i spełniania następujących obowiązków: a) reprezentuje Zamawiającego na budowie w granicach posiadanego umocowania umową, b) sprawuje kontrolę budowy, w tym zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, c) sprawdza jakość wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) Inspektor nadzoru jest zobowiązany żądać od wykonawcy okazania w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, e) sprawdza i dokonuje odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowuje i bierze udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania, f) potwierdza faktyczne wykonanie robót oraz usunięcie usterek i wad wykonawczych, g) kontroluje rozliczenia budowy, w tym parafuje do zapłaty faktury wystawione przez wykonawcę robót, h) podejmuje decyzje dotyczące zagadnień technicznych budowy, zgodnie z dokumentacja projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację, i) w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej, przed rozpoczęciem budowy, bądź w toku jej realizacji, wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, występuje z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek, j) rozstrzyga w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót; w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii autora projektu technicznego lub rzeczoznawców, k) bierze udział w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, l) sprawdza i potwierdza wykonanie określonych w umowie etapów inwestycji, obiektów lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru w zakresie w jakim zgodnie z umową mogą być przedmiotem oddzielnego fakturowania, m) uczestniczy w przeprowadzanych przez wykonawcę robót próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, n) potwierdza aktualny stan robót w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalania ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń Zamawiającego z wykonawcą robót, o) potwierdza, odpowiednim wpisem w dzienniku budowy, objęcie swojej funkcji oraz w czasie pobytu na budowie dokonuje bieżącego przeglądu dziennika budowy, potwierdza swoją bytność i dokonane czynności stosownymi wpisami, p) dokonuje zapisów w dzienniku budowy z kontroli budowy i wydawanych kierownikowi budowy zaleceń w kwestiach technicznych i przepisów BHP, q) potwierdza w dzienniku budowy zapisy kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru, r) sprawdza kompletność przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, s) w razie potrzeby wykonania robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu lub uniknięcia strat, Inspektor Nadzoru jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić pisemnie o tym Zamawiającego, podając zakres niezbędnych robót do wykonania i określając w przybliżeniu koszty wykonania takich robót, t) wykonuje w imieniu Zamawiającego czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę usterek i wad stwierdzonych w okresie rękojmi, u) w razie czasowej niemożności wykonywania obowiązków Inspektor Nadzoru jest zobowiązany natychmiast zawiadomić o tym Zamawiającego i wyznaczyć na ten okres zastępcę, akceptowanego przez Zamawiającego, v) Inspektor Nadzoru ponosi odpowiedzialność za wykonywanie swoich obowiązków zgodnie z rozdziałem 10 Prawa Budowlanego - (Odpowiedzialność zawodowa w budownictwie), w) Inspektor Nadzoru ma obowiązek przebywania w siedzibie koordynatora Zamawiającego co najmniej dwa razy w tygodniu w ustalonych terminach i godzinach, celem skoordynowania działań związanych z nadzorem realizacji inwestycji, wymiany informacji dotyczących budowy, organizacji spotkań natury technicznej, a także prowadzenia spraw zgodnie z jednolitym wykazem akt, x) Inspektor Nadzoru obowiązany jest przebywać na budowie co najmniej dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w zakresie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu poprzez modernizację dróg gminnych ul. Targowa z rondem w ul. Piłsudskiego i ul. Szerokiej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Mickiewicza w formie ronda, zgłoszonego do dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa nr 2 Infrastruktura techniczna, Działanie 2.1 - Infrastruktura komunikacyjna, schemat C - drogi gminne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojciech Dryś OBSŁUGA INWESTYCJI DROGOWYCH, ul. Aleja Warszawska 16B, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34526,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34526,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76860,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.