eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › modernizacja pięciu kondygnacji budynku internatowego



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42381

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: modernizacja pięciu kondygnacji budynku internatowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, do kontaktów: W zakresie przedmiotu zamówienia - p. Joanna Kosenda-Fatla (tel. 071 765 42 93), w zakresie procedury Janusz Masłowiec (tel. 071 765-31-23), ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652357, fax 071 3652344, 795 66 19, e-mail: or.wroclaw@wam.net.pl, or wam@wr.onet.pl, or.wroclaw@wam.net.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja pięciu kondygnacji budynku internatowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1.Modernizacja 5 kondygnacji budynku internatowego (od VII do XI piętra - 39 segmentów internatowych składających się z pokoju 1 osobowego, 2 osobowego, ślepej kuchni i łazienki) 2. Wymiana dwóch drzwi wejściowych do budynku na nowe aluminiowe wzmocnione. 3. Wymiana podejść wodno kanalizacyjnych do przyborów w łazienkach oraz kuchniach oraz trzech pionów wodno - kanalizacyjnych. 4. Wymiana instalacji elektrycznej od VII do XI piętra odbiorczej i teletechnicznej. Wykonanie nowej instalacji telewizyjnej oraz telefonicznej oraz wymiana osprzętu elektrycznego Dodatkowe informacje dla wykonawców: 1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, niezbędna jest umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Spełnienie i ocenę warunków udziału, zamawiający będzie oceniał wspólnie. 2. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym można uzyskać na podstawie pisemnego wniosku złożonego na adres Zamawiającego lub odebrać osobiście po złożeniu wniosku w Oddziale Regionalnym WAM we Wrocławiu przy ul. Sztabowej 32 we Wrocławiu w godz. 9-13 - w Zespole Inwestycji t. 071 765-23-56 (57) 3. Biorąc pod uwagę pilność udzielenia zamówienia zamawiający na podstawie art. 52 ust. 4 ustawy PZP ograniczy wykonawcom zaproszonym do składania ofert termin ich składania do 15 dni. 4. W przypadku złożenia więcej niż 5 wniosków, na zakwalifikowanie wykonawcy do dalszego udziału w przetargu będzie miała wypływ klasyfikacja wykonana na podstawie wartości robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawców zgodnie z warunkami postępowania. 5. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zaklejonej kopercie z napisem: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM - INTERNAT MARS nie otwierać do 02.09.2005 r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, ul. Żelazna 46. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7; okres w dniach: 15;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. 2) złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału z wymaganymi dokumentami. 3) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 zamówienia o łącznej wartości min. 2 mln zł brutto obejmujące roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) dysponują środkami pieniężnymi oraz dostępem do kredytu, których sumaryczna wartość wynosi min. 100 tys. zł. 5) zatrudniają osoby spełniające wymogi do kierowania robotami w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospod. na min kwotę 100 tys. zł 7) podejmą zobowiązanie do zrealizowania w IV kw. robót o wartości 200 tys. zł. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu wniosku. 2) zestawienie robót budowlanych zrealizowanych w ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie z potwierdzeniem, iż roboty te zostały wykonane należycie - na zał. nr 1 do wniosku, 3) informacji banku, potwierdzającą fakt dysponowania środkami pieniężnymi oraz dostępem do kredytu. 4) dok. wymienione w pkt.1,4,5,6 paragraf 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004r. (Dz. U nr 71 poz. 645). 5) polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z zaświadczeniami z OIIB. Wykonawca nie spełniający warunków udziału zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.09.2005, godzina 11:00, Wrocław ul. Sztabowa 32 sala narad p. 115.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.