eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku Komisariatu Policji Bydgoszcz - Śródmieście przy AL. Powstańców Wielkopolskich 5 w Bydgoszczy na potrzeby Komisariatu Policji Bydgoszcz - Północ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42378

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku Komisariatu Policji Bydgoszcz - Śródmieście przy AL. Powstańców Wielkopolskich 5 w Bydgoszczy na potrzeby Komisariatu Policji Bydgoszcz - Północ

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy, do kontaktów: Stanisław Wieczorek, Barbara Mroczkowska, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 328 53 20, fax 052 328 53 19, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl, www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja, przebudowa i rozbudowa budynku Komisariatu Policji Bydgoszcz - Śródmieście przy AL. Powstańców Wielkopolskich 5 w Bydgoszczy na potrzeby Komisariatu Policji Bydgoszcz - Północ. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Nieruchomość zajmuje obszar o powierzchni ok. 4.205,0 m2 u zbiegu ulic Poniatowskiego, Powstańców Wielkopolskich i Ogińskiego. Teren jest w pełni zagospodarowany i uzbrojony. Na terenie znajdują się dwa zespoły zabudowy: Budynek komisariatu obejmujący trzykondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony budynek główny z dwoma skrzydłami, dwukondygnacyjnym z poddaszem, od strony zachodniej i parterowym od strony wschodniej. Skrzydło wschodnie jest przeznaczone do rozbiórki. Budynek sekcji administracyjno-gospodarczej obejmujący część biurową i warsztaty napraw doraźnych oraz portiernię stanowią cztery połączone ze sobą parterowe budynki. Dane techniczne budynku Powierzchnia zabudowy ogółem 1 130,00 m kw. w tym: Budynek istniejący 602,00 m kw. Projektowana rozbudowa 528,00 m kw. Powierzchnia użytkowa ogółem 3 342,10 m kw. w tym: Budynek istniejący adaptowany 1 908,40 m kw. Projektowana rozbudowa 1 433,70 m kw. Kubatura ogółem 15 160,00 m sześc. W tym: Budynek istniejący 8 286,00 m sześc. Projektowana rozbudowa 6 874,00 m sześc. 3. Zadanie realizowane będzie w 2-ch etapach: W zakresie I etapu / Rozbudowa budynku Komisariatu Policji Bydgoszcz-Śródmieście/ należy wykonać: - rozbiórkę skrzydła wschodniego, a także budynków gospodarczych z zachowaniem docelowo budynku w którym mieści się istniejący węzeł c.o., - wykonanie nowych tras ciepłociągów, - wykonanie nowego przyłącza stanowiącego drugostronne zasilanie budynku w wodę, - przebudowę sieci telekomunikacyjnej, - rozbudowę budynku w kierunku północno wschodnim wzdłuż ul. Poniatowskiego w formie skrzydła o trzech kondygnacjach , częściowo podpiwniczonego , z przejazdem bramowym, - rozbudowę budynku w kierunku północnym (wypełnienie wnęki między budynkiem głównym a skrzydłem wschodnim od strony istniejącego podwórza), - przebudowę wjazdów, dróg i parkingów, - wykonanie wokół budynku istniejącego i projektowanego drenażu opaskowego. Dopuszcza się w I etapie wykonywanie prac przy elementach konstrukcyjnych istniejącego budynku, jeżeli są one niezbędne do realizacji części dobudowanej. W zakresie II etapu / adaptacja i przebudowa budynku Komisariatu Policji Bydgoszcz-Śródmieście/ należy wykonać : - przebudowę i adaptację istniejącego budynku, - nadbudowę istniejącej części poddaszowej skrzydła zachodniego do wysokości budynku głównego. W zakres zadania wchodzi również wyposażenie obiektu według projektów branżowych: instalacji wod.-kan, instalacji elektrycznej, instalacji telefonicznej, instalacji komputerowej, instalacji przeciwwłamaniowej i napadowej, instalacji dostępu, instalacji anteny telewizyjno-radiowej, instalacji monitoringu, instalacji przeciwpożarowej, instalacji c.o., instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach w stosunku do których zostały wyznaczone wymagane terminy realizacji. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komisariat Policji Bydgoszcz - Śródmieście przy AL. Powstańców Wielkopolskich 5 w Bydgoszczy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.09 - 45.11.11.09 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: W zakresie I etapu / Rozbudowa budynku Komisariatu Policji Bydgoszcz-Śródmieście/ należy wykonać: - rozbiórkę skrzydła wschodniego, a także budynków gospodarczych z zachowaniem docelowo budynku w którym mieści się istniejący węzeł c.o., - wykonanie nowych tras ciepłociągów, - wykonanie nowego przyłącza stanowiącego drugostronne zasilanie budynku w wodę, - przebudowę sieci telekomunikacyjnej, - rozbudowę budynku w kierunku północno wschodnim wzdłuż ul. Poniatowskiego w formie skrzydła o trzech kondygnacjach , częściowo podpiwniczonego , z przejazdem bramowym, - rozbudowę budynku w kierunku północnym (wypełnienie wnęki między budynkiem głównym a skrzydłem wschodnim od strony istniejącego podwórza), - przebudowę wjazdów, dróg i parkingów, - wykonanie wokół budynku istniejącego i projektowanego drenażu opaskowego. Dopuszcza się w I etapie wykonywanie prac przy elementach konstrukcyjnych istniejącego budynku, jeżeli są one niezbędne do realizacji części dobudowanej. W zakresie II etapu / adaptacja i przebudowa budynku Komisariatu Policji Bydgoszcz-Śródmieście/ należy wykonać : - przebudowę i adaptację istniejącego budynku, - nadbudowę istniejącej części poddaszowej skrzydła zachodniego do wysokości budynku głównego. W zakres zadania wchodzi również wyposażenie obiektu według projektów branżowych: instalacji wod.-kan, instalacji elektrycznej, instalacji telefonicznej, instalacji komputerowej, instalacji przeciwwłamaniowej i napadowej, instalacji dostępu, instalacji anteny telewizyjno-radiowej, instalacji monitoringu, instalacji przeciwpożarowej, instalacji c.o., instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Etap I - data rozpoczęcia: - i/lub data zakończenia: 15.12.2005; data rozpoczęcia: 01.01.2006 i/lub data zakończenia: 30.09.2006; data rozpoczęcia: 01.10.2006 i/lub data zakończenia: 30.04.2007; Etap II - data rozpoczęcia: 01.06.2007 i/lub data zakończenia: 30.04.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 70 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającejwykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat 3 zadań łącznie (potwierdzonych, że zostały wykonane należycie) odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia , tj. budowa , przebudowa obiektów użyteczności publicznej, o charakterze biurowym, handlowym, mieszkaniowym o minimalnej łącznej ich wartości 8 000 000 zł (brutto). Jednak minimalna wartość zadania nie może być mniejsza niż 2 000 000zł. (brutto). Sytuację ekonomiczną i finansową Zamawiający oceni jako wystarczającą: 1) jeżeli Wykonawca dysponuje środkami w wysokości 500 000 zł - na potwierdzenie czego przedstawi opinię banku o posiadanych środkach na koncie oraz/lub możliwości otrzymania kredytu. 2) gdy wskaźniki finansowe obliczone w oparciu o wyniki finansowe Wykonawcy osiągną poniższe minimalne wartości: - za okres 2004 r.: A. wskaźnik płynności bieżącej = majątek obrotowy/zobowiązania krótkoterminowe większe równe 1 B. wskaźnik pokrycia obsługi długu = (zysk brutto+odsetki)/(raty kapitałowe+odsetki) wieksze równe 1,3 C. wskaźnik rentowności sprzedaży netto= (zysk netto/sprzedaż netto)x100% większe równe 0,5% W przypadku braku rat kapitałowych i odsetek Zamawiający uzna spełnienie warunku B /wskaźnika pokrycia długu/ . 4. Za spełnienie pozostałych warunków określonych w pkt VI.1 Zamawiający uzna złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń (formalnie poprawnych) wskazanych w pkt VII.1 II. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ JAKIE WYKONAWCA WINIEN ZŁOŻYĆ WRAZ Z WNIOSKIEM: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoży wraz z wnioskiem poniższe dokumenty i oświadczenia: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 1.2. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dot. spółki cywilnej) 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 1.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, o których mowa w pkt 2 z podaniem ich wartości oraz daty /dzień, miesiąc rok/ i miejsca wykonania 1.7. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie. 1.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9. Opinia banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 1.10. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, zobowiązania i należności oraz/lub informację o pozostałych wielkościach niezbędnych do obliczenia wskaźników wskazanych w pkt VI.3 za 2004 r. (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to za ten okres). 1.11. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 ustawy. 2. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty określone w pkt 1.1., 1.3.,1.4.,1.5, 1.8.,1.10. i 1.11. muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii, każdą zapisaną stronę dokumentu należy opatrzyć klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczyć podpisem Wykonawcy. 4. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 5. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 6. Wniosek złożony przez Wykonawcę winien zawierać zestawienie obliczonych wskaźników określonych w pkt VI.3. oraz zaleca się, aby do wniosku dołączyć obliczenia tych wskaźników. III. SPOSÓB OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Zamawiający zaprosi do składania ofert 7 Wykonawców spełniających warunki wskazane w pkt VI Ogłoszenia. 2. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków. 3. Ocena spełnienia warunków, będzie wówczas stanowiła sumę uzyskanych przez Wykonawcę punktów, przyznanych w następujący sposób: 3.1. Doświadczenie: a) za każde zrealizowane w okresie ostatnich pięciu latach zadanie (ponad wymagania minimalne określone w pkt VI.2. Ogłoszenia), odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone, że zostało wykonane należycie: - o wartości brutto powyżej 2 000 000 zł (nie większej niż 4 000 000 zł) - Wykonawca otrzyma 1 pkt, - o wartości brutto powyżej 4 000 000 zł (nie większej niż 6 000 000 zł) - Wykonawca otrzyma 3 pkt, - o wartości brutto powyżej 6 000 000 zł - Wykonawca otrzyma 5 pkt W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie ich doświadczenie będzie oceniane łącznie. 3.1. Sytuacja finansowa Wykonawcy: - Jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami w wysokości powyżej 500 000 zł otrzyma 1 pkt za każde dodatkowe 500 000 zł W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie ich sytuacja finansowa będzie oceniane łącznie (dostępne środki będą sumowane). 3.2. Sytuacja ekonomiczna Wykonawcy : a) za wartość wskaźnika płynności bieżącej: - z przedziału 1¸1,5 - Wykonawca otrzyma 2 pkt, - powyżej 1,5 - Wykonawca otrzyma 1 pkt b) za wartość wskaźnik pokrycia obsługi długu: - z przedziału 1,3¸2,0 - Wykonawca otrzyma 1 pkt, - powyżej 2,0 - Wykonawca otrzyma 2 pkt - w przypadku braku rat kapitałowych i odsetek 2pkt. c) wskaźnik rentowności sprzedaży netto = (zysk netto/sprzedaż netto)x100: - za każde 1 % powyżej wymaganego progu (0,5%) - Wykonawca otrzyma 2 pkt W przypadku wniosku złożonego przez Wykonawców występujących wspólnie ocena spełnienia warunków ekonomicznych odbędzie się oddzielnie w stosunku do każdego podmiotu, a następnie zostanie obliczona średnia arytmetyczna z przyznanych punktów za dany wskaźnik.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.