eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Budowa jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikiem i infrastrukturą techniczną w ul. Warneńczyka w Nowym Mieście Lubawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Nowe Miasto Lubawskie: Budowa jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikiem i infrastrukturą techniczną w ul. Warneńczyka w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 42375 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowego Miasta Lubawskiego , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 472-96-32, faks 056 474-27-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnowemiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikiem i infrastrukturą techniczną w ul. Warneńczyka w Nowym Mieście Lubawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa jezdni o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikiem i infrastrukturą techniczną w ul. Warneńczyka w następującym zakresie: a) przyłącze kanalizacji sanitarnej o długości 14 m od istniejącej sieci, b) sieć kanalizacji deszczowej o długości 114 m, c) nawierzchnia asfaltowa jezdni wraz z warstwami konstrukcyjnymi o długości 140 m i szerokości 7 m, d) chodnik z kostki betonowej wraz ze zjazdami na posesje o długości 200 m i szerokości 2 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę drogi publicznej o długości co najmniej 150 m w zakresie wykonania jezdni o nawierzchni asfaltowej oraz chodnika z kostki betonowej, osoba/y wyznaczona/e do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia posiada/ją uprawnienia w specjalnościach: drogowej, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów. Kopie wymaganych dokumentów należy składać poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, w trybie art. 26 ust. 3 Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę lub przebudowę drogi publicznej o długości co najmniej 150 m w zakresie wykonania jezdni o nawierzchni asfaltowej oraz chodnika z kostki betonowej, przygotowany zgodnie z załącznikiem do SIWZ, Zamawiający uwzględni zadania rozpoczęte przed wskazanym okresem pięciu lat, a zakończone w wymaganym okresie. e) dokumenty potwierdzające, że podane przez Wykonawcę roboty budowlane zostały wykonane należycie (protokoły odbioru końcowego, listy referencyjne, polecające, rekomendacje itp.); f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia funkcję kierownika budowy lub kierowników robót przygotowany wg załącznika do SIWZ; g) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w w/w wykazie; h) zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, (Okręgowa Izbę Inżynierów Budownictwa) potwierdzające wpis wskazanych w w/w wykazie osób na listę członków właściwej izby; i) jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a więc nie będące jego pracownikami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nml-um.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim (ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie), pok. nr 29 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.