eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa gazów medycznych (tlen medyczny ciekły z dzierżawą zbiornika, tlen medyczny w butlach, dwutlenek węgla w butlach, sprężone powietrze medyczne w butlach, azot ciekły do krioterapii z dzierżawą zbiornika)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-13

Ogłoszenie nr 42358 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.

Pleszew: Dostawa gazów medycznych (tlen medyczny ciekły z dzierżawą zbiornika, tlen medyczny w butlach, dwutlenek węgla w butlach, sprężone powietrze medyczne w butlach, azot ciekły do krioterapii z dzierżawą zbiornika)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30077008800000, ul. Poznańska  125a, 63-300   Pleszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 74 20 700, e-mail przetargi@szpitalpleszew.pl, faks 062 74 20 900, 7420903.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpleszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.szpitalpleszew.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.szpitalpleszew.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125A , 63-300 Pleszew


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych (tlen medyczny ciekły z dzierżawą zbiornika, tlen medyczny w butlach, dwutlenek węgla w butlach, sprężone powietrze medyczne w butlach, azot ciekły do krioterapii z dzierżawą zbiornika)
Numer referencyjny: Te 2300-07/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa ciekłego tlenu medycznego w ilości ok. 284.120 kg, z dzierżawą zbiornika na tlen. 2) dostawa następujących gazów w butlach: ? tlenu medycznego w butlach po 40 kg w ilości ok. 360 butli, ? tlenu medycznego w butlach po 10 kg w ilości ok. 120 butli, ? tlenu medycznego w butlach po 2 kg w ilości ok. 100 butli, ? dostawa dwutlenku węgla medycznego do zabiegów laparoskopowych w butlach po 7,5 kg w ilości ok. 65 butli. ? dostawa sprężonego powietrza medycznego w butlach po 5 kg w ilości około 30 butli 3) Dostawa azotu ciekłego do krioterapii w ilości około 61.300 kg, z dzierżawą zbiornika na azot,

II.5) Główny kod CPV: 24.11.15.00 - Gazy medyczne
Dodatkowe kody CPV:24111900-4, 24111800-3, 24000000-4, 24112100-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 48


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca składający ofertę na zadania nr 1 i 2 musi posiadać koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu tlenem medycznym w przypadku gdy jest dystrybutorem oferowanego produktu lub zezwolenie na wytwarzanie tlenu medycznego, w przypadku gdy jest wytwórcą oferowanego produktu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcca składający ofertę na zadania nr 1 i 2 - kopia koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu tlenem medycznym w przypadku gdy Wykonawca jest dystrybutorem oferowanego produktu lub zezwolenie na wytwarzanie tlenu medycznego, w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą oferowanego produktu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy - do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) Stronom przysługuje prawo do zmiany asortymentu dostarczonego towaru w następujących przypadkach: a) Gdy producent wstrzyma lub zakończy produkcję asortymentu przedstawionego w ofercie. b) W razie czasowego lub stałego wycofania asortymentu z obrotu (utrata rejestracji, wystąpienie incydentu medycznego itp.) c) W razie czasowego braku w magazynie Wykonawcy asortymentu objętego umową; d) W przypadku złej jakości dostarczanego asortymentu. e) Zmiana asortymentu musi zostać poprzedzona pisemną informacją od Wykonawcy o przyczynach jej wprowadzenia oraz propozycją zastąpienia wycofanego asortymentu nowym o właściwościach nie gorszych jak przedstawionego w ofercie. Do w/w informacji należy załączyć próbkę proponowanego asortymentu. f) Wykonawcy nie wolno zmienić asortymentu dostarczonego towaru bez uprzedniego wskazania okoliczności powodującej zmianę oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego. g) Ceny nowych artykułów nie mogą być wyższe od cen asortymentu wycofanego. h) W przypadku braku porozumienia w sprawie zmiany asortymentu Strony mogą rozwiązać umowę w części dotyczącej tego asortymentu. W tym przypadku wartość umowy zostanie odpowiednio pomniejszona.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Dostawa ciekłego tlenu medycznego, wraz z dzierżawą instalacji zaopatrującej w tlen ciekły

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: 1)Dostawę, posadowienie i podłączenie instalacji zaopatrującej w tlen ciekły (zbiornik z parownicą, oprzyrządowaniem i armaturą niezbędną do podłączenia zbiornika do instalacji tlenu medycznego, w sposób gwarantujący poprawne działanie tej instalacji). Wymagana pojemność zbiornika - ok. 6000 kg (+/- 20 %). Zbiornik musi być wyposażony w system telemetrii bezprzewodowej. Na podstawie danych uzyskanych z telemetrii wykonawca będzie zobowiązany do samodzielnego ustalania terminu dostawy tlenu, w sposób zapewniający ciągłą (bez żadnej przerwy) możliwość pobierania tlenu z instalacji. Obecnie Zamawiający dzierżawi zbiornik od Dostawcy, który dostarcza tlen i został wybrany w wyniku przetargu nieograniczonego a zawarta z nim umowa niebawem wygaśnie. Demontażu istniejącego zbiornika dokona dotychczasowy Dostawca. Konieczne będą uzgodnienia pomiędzy wybranym Wykonawcą, Zamawiającym oraz dotychczasowym Dostawcą tlenu dotyczące terminu demontażu i montażu instalacji w celu zapewnienia ciągłości dostaw tlenu do szpitala. Wszelkie prace związane z montażem zbiornika i koniecznych instalacji dokona wybrany Wykonawca własnymi siłami i na własny koszt. Wykonawca będzie ponosił ponadto wszelkie koszty związane z odbiorem instalacji zgodnie z przepisami bhp oraz dozoru technicznego. Dostarczenie i włączenie do eksploatacji zbiornika z niezbędnym osprzętem musi zostać zrealizowane w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 2)Dostawy ciekłego tlenu w terminach wynikających z danych uzyskanych przez Wykonawcę dzięki systemowi telemetrii bezprzewodowej, który Wykonawca dostarczy wraz ze zbiornikiem. Dostawy tlenu muszą zapewnić Zamawiającemu ciągłą (bez żadnych przerw) możliwość korzystania z instalacji tlenowej. 3)Dopełnienie na koszt Wykonawcy wszelkich formalności związanych z eksploatacją zbiornika i dostarczonego wyposażenia w okresie obowiązywania umowy (wymagane przeglądy i dopuszczenia przez Dozór Techniczny oraz wszelkie inne). 4)Wykonanie na koszt Wykonawcy niezbędnej konserwacji oraz ewentualnych napraw zbiornika i dostarczonego wyposażenia nie wynikających z winy użytkownika w okresie obowiązywania umowy. 5)Przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi bieżącej urządzeń, terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia. 6)Demontaż i odtransportowanie na koszt Wykonawcy zbiornika i dostarczonego wyposażenia po wygaśnięciu umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym, jeżeli nowym dostawcą będzie to inny podmiot niż Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0, 24111900-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 48
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Dostawa gazów w butlach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: dostawę następujących gazów w butlach: - tlenu medycznego w butlach po 40 kg w ilości ok. 360 butli, - tlenu medycznego w butlach po 10 kg w ilości ok. 120 butli, - tlenu medycznego w butlach po 2 kg w ilości ok. 100 butli, - dwutlenku węgla medycznego do zabiegów laparoskopowych w butlach po 7,5 kg w ilości ok. 65 butli. - dostawa sprężonego powietrza medycznego w butlach po 5 kg w ilości około 30 butli
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0, 24111900-4, 24112100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 48
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Dostawa azotu ciekłego do krioterapii

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje:1) Dostawę i posadowienie zbiornika na azot ciekły, ze szczelnym systemem napełniania umożliwiającym Zamawiającemu samodzielnie napełnianie butli przeznaczonych do zasilania aparatu do krioterapii. Wymagana pojemność zbiornika 600 - 1000 litrów. Wszelkie prace związane z montażem dokona wybrany Wykonawca na własny koszt. Wykonawca będzie ponosił ponadto wszelkie koszty związane z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp, dozoru technicznego dotyczące zbiornika. Dostarczenie i włączenie do eksploatacji zbiornika musi zostać zrealizowane w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 2) Dostawę zamówionego azotu i napełnienie nim zbiornika w terminie 5 dni roboczych licząc od daty zamówienia gazu przez Zamawiającego. ? Wykonanie na koszt Wykonawcy niezbędnej konserwacji oraz ewentualnych napraw zbiornika i dostarczonego wyposażenia nie wynikających z winy użytkownika w okresie obowiązywania umowy. 3) Przeprowadzenie szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi bieżącej zbiornika. 4) Demontaż i odtransportowanie na koszt Wykonawcy zbiornika i dostarczonego wyposażenia po wygaśnięciu umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24111500-0, 24111700-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 48
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.