eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Libiąż: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 423492 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów na terenie gminy Libiąż w 2013 roku, które polegać będzie na zapewnieniu bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, chodnikach, placach i parkingach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów i placów znajdujących się w obrębie miasta Libiąża, polegające m.in. na: - usuwaniu śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi, - zwalczaniu śliskości zimowej, - wywozie śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość - 100 m3), - rozmieszczeniu 10 szt. pojemników z piaskiem w miejscach najbardziej zagrożonych dla ruchu kołowego (przy wzniesieniach). Część 2 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz parkingów znajdujących się w obrębie sołectw Gromiec i Żarki, polegające m.in. na: - usuwaniu śniegu z jezdni i parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości, - zwalczaniu śliskości zimowej. Służby zimowego utrzymania powinny być gotowe do usuwania skutków zimy przez 24 godziny na dobę. Szczegółowy wykaz dróg, chodników, placów i parkingów oraz stanowisk rozmieszczenia pojemników z piaskiem na terenie miasta Libiąż stanowią załączniki 10a, 10b do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia. Zasady zimowego utrzymania dróg, chodników, placów i parkingów zostały określone w załącznikach nr 11a i 11b do SIWZ odpowiednio dla danej części zamówienia. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie, w zależności od warunków pogodowych. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawca udzieli wykonanie zamówień uzupełniających, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać - osobno dla każdej części -że Wykonawca wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej jedno zamówienie (jedna umowa) dla części 1 obejmujące zimowe utrzymanie dróg, w tym chodników, parkingów, itp. o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, 2) co najmniej jedno zamówienie (jedna umowa) dla części 2 obejmujące zimowe utrzymanie dróg, w tym parkingów, itp. o wartości minimum 40 000,00 zł brutto. 2. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać, że Wykonawca będzie dysponował - osobno dla każdej części - następującymi urządzeniami: Dla części 1: 1) pługopiaskarka - samochód ciężarowy - wyposażony w piaskarkę i pług - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by dociskały do odśnieżanej powierzchni, skrętne o minimalnej szerokości roboczej 2,5 m) - minimum 2 sztuki. 2) ciągniki z pługami (minimalna szerokość robocza 1,8 m) i rozrzutnikami, umożliwiające utrzymanie wąskich dróg - (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by dociskały do odśnieżanej powierzchni, uchylne umożliwiające pracę w następujących położeniach roboczych - odrzut śniegu w lewo lub w prawo, pozycja V umożliwiająca odśnieżanie zarówno w prawo i lewo)- minimum 3 sztuki. 3) drobny sprzęt np. rolniczy lub parkowy z pługiem (możliwa szerokość robocza 1,7 m lub mniejsza) i rozrzutnikiem do utrzymywania chodników (lekki, mała nośność), (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak, by dociskały do odśnieżanej powierzchni, uchylne umożliwiające pracę w następujących położeniach roboczych - odrzut śniegu w lewo lub w prawo, pozycja V umożliwiająca odśnieżanie zarówno w prawo i lewo) - minimum 1 sztuka. 4) koparko-ładowarka - minimum 1 sztuka. Dla części 2: 1) pługopiaskarka - samochód ciężarowy - wyposażony w piaskarkę i pług - (pługi powinny być mocowany hydrauliczne tak by dociskały on do odśnieżanej powierzchni, skrętne o minimalnej szerokości roboczej 2,5 m) - minimum 1 sztuka. 2) ciągniki z pługami (minimalna szerokość robocza 1,8 m) i rozrzutnikami, umożliwiające utrzymanie wąskich dróg, (pługi powinny być mocowane hydrauliczne tak by dociskały do odśnieżanej powierzchni, uchylny umożliwiające pracę w następujących położeniach roboczych - odrzut śniegu w lewo lub w prawo, pozycja V umożliwiająca odśnieżanie zarówno w prawo i lewo) - minimum 2 sztuki. 3) koparko-ładowarka - minimum 1 sztuka. Urządzenia, zarówno dla części 1 jak i części 2, muszą być sprawne technicznie i winny być do dyspozycji całą dobę na terenie świadczenia usługi. Powinny być one dostosowane do szerokości dróg. 2. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy wykazać, że Wykonawca będzie dysponował - osobno dla każdej części - kierowcami i operatorami posiadającymi uprawnienia zapewniające prawidłową obsługę jednostek transportowo-sprzętowych, w ilości przynajmniej po dwóch kierowców dla każdej jednostki prowadzącej akcję zimowego utrzymania na drogach oraz po dwóch operatorów do obsługi każdej koparko - ładowarki, wymaganych przez zamawiającego, co powinno zapewnić płynność dobową wykonywanych usług, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 2. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/ do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2. Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/ do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby. 3. Pisemne zobowiązanie /jeżeli dotyczy/ podmiotów trzecich do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 3a lub nr 3b do SIWZ odpowiednio dla części 1 lub dla części 2. 5. Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe według zał. nr 4a lub zał. nr 4b do SIWZ odpowiednio dla części 1 lub dla części 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy : 1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. 5) W przypadku zaistnienia interesu publicznego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6) Cena oferty nie ulegnie zmianie z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku Vat. 7) Zmiany pomiędzy poszczególnymi pozycjami ujętymi w kosztorysie ofertowym i przyjętymi standardami (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego umowie i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym. 8) Zmiana personelu i sprzętu w przypadku np. zmiany pracy, choroby, czy awarii sprzętu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów i placów znajdujących się w obrębie miasta Libiąża..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, parkingów i placów znajdujących się w obrębie miasta Libiąża, polegające m.in. na: - usuwaniu śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi, - zwalczaniu śliskości zimowej, - wywozie śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość - 100 m3), - rozmieszczeniu 10 szt. pojemników z piaskiem w miejscach najbardziej zagrożonych dla ruchu kołowego (przy wzniesieniach)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz parkingów znajdujących się w obrębie sołectw Gromiec i Żarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz parkingów znajdujących się w obrębie sołectw Gromiec i Żarki, polegające m.in. na: - usuwaniu śniegu z jezdni i parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości, - zwalczaniu śliskości zimowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.