eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › dostawa leków - nr sprawy 36/PN/05



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42317

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kętrzyn: dostawa leków - nr sprawy 36/PN/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, do kontaktów: mgr farmacji Teresa Niemirowicz - Szczytt - Kierownik Apteki Szpitala tel. (0 89) 751 33 87 Anna Bieńkowska, Zbigniew Skorupski Sekcja Zamówień Publicznych tel. (0 89) 751 53 68, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, fax 089 7513797, e-mail: dzt@post.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków - nr sprawy 36/PN/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, środków farmaceutycznych, materiałów opatrunkowych, płynów infuzyjnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Kętrzynie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka Szpitalna Szpital Powiatowy w Kętrzynie ul. M.C. Skłodowskiej 2 11-400 Kętrzyn. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.15.50 - Heparyna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.15.50 - Heparyna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 24.11.11.40 - Gazy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.11.15.00 - Gazy medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Postępowanie o zamówienie publiczne powyżej 130 000 euro. Podział przedmiotu zamówienia na 14 pakietów (części). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium w wysokości 23110,00 PLN za całość przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium dla poszczególnych pakietów (części) podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem na konto Wykonawcy, wskazane na fakturze, w terminie minimum 30 dni od daty wystawienia faktury, nie wybiegającej przed termin realizacji dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 Nr 19 poz. 177) oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Nr sprawy 36/PN/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.09.2005, cena - 48,8 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym, gotówka w kasie szpitalnej po wcześniejszym przesłaniu prośby o SIWZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Teresa Niemirowicz- Szczytt Ewa Dąbrowska Zbigniew Skorupski Anna Bieńkowska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.10.2005, godzina 11:30, w siedzibie Zamawiającego - w Sekcji Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narkotyki. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leki psychotropowe. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Środki farmaceutyczne. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Preparaty krwiopochodne. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leki inne. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Inne środki farmaceutyczne. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Heparyny drobnocząstkowe. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz. W tym pakiecie zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pozycje. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Chemikalia. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyny infuzyjne. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyny infuzyjne niestandardowe. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Plastry. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Materiały opatrunkowe. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opatrunki. 3) Zakres lub wartość: Asortyment i ilości określone w zał. nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy)do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Podtlenek azotu 7 kg. 3) Zakres lub wartość: 62 opakowania 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.