eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › 1. dozór fizyczny obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka przy ul. Kolejowej; 2. dozór fizyczny targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej; 3. ochrona siedziby Zamawiającego poprzez system dyskretnego ostrzegania o alarmie, do którego podłączono lokalny



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Olsztyn: 1. dozór fizyczny obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka przy ul. Kolejowej; 2. dozór fizyczny targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej; 3. ochrona siedziby Zamawiającego poprzez system dyskretnego ostrzegania o alarmie, do którego podłączono lokalny system alarmowy w chronionym obiekcie przy ul. Dąbrowszczaków 33; 4. konserwację systemu alarmowego, o którym mowa w pkt 3; 5. konwojowanie wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 423150 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich , ul. Dąbrowszczaków 33, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340494, 089 5340447, faks 089 5340494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. dozór fizyczny obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka przy ul. Kolejowej; 2. dozór fizyczny targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej; 3. ochrona siedziby Zamawiającego poprzez system dyskretnego ostrzegania o alarmie, do którego podłączono lokalny system alarmowy w chronionym obiekcie przy ul. Dąbrowszczaków 33; 4. konserwację systemu alarmowego, o którym mowa w pkt 3; 5. konwojowanie wartości pieniężnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 85312310 - 5 Usługi dozoru 79711000 - 1 Usługi nadzoru przy użyci 79710000 - 4 Usługi ochroniarskie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 29, 30 i 31 ustawy): 1. dozór fizyczny targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej i obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka przy udziale pracowników ochrony , w tym : a) skuteczne przeciwdziałanie usiłowaniom dokonania kradzieży lub napadu rabunkowego chronionego targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej i obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka, b) systematyczne kontrolowanie stanu bezpieczeństwa chronionego targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej i obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka: - interwencja na telefon - stawienie się na telefoniczne wezwanie kupca, czy pracownika ZTM, jeżeli ten zauważy nieprawidłowości W Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka, - patrole nocne - objechanie targowiska przy ul. Kolejowej drogą wewnętrzną w celu stwierdzenia, czy nie ma nieprawidłowości, - patrole dzienne - targowisko przy ul. Kolejowej ( ok. 15 minut ), skontrolowanie, czy nie ma aktów wandalizmu czy chuligaństwa, c) nie wpuszczanie osób nieupoważnionych na teren targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej i obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Hali Targowej, stanowiącej załącznik do niniejszego zakresu prac, d)prowadzenie książki dyżurów i odnotowywania w niej szczegółowego przebiegu służby obiektu Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka i targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej, e) zwracanie uwagi osobom przebywającym w pobliżu chronionego targowiska i obiektu zakłócającym spokój i porządek publiczny lub naruszających inne postanowienia regulaminu porządku obiektu, f) niezwłoczne powiadamianie patrolu policji lub straży miejskiej o dokonaniu przestępstwa lub jego usiłowaniu, g) opuszczanie targowiska miejskiego i obiektu przez pracownika ochrony po przekazaniu swoich obowiązków zmiennikowi i odnotowanie tego w książce dyżurów, h) zastosowanie interwencji Zamawiającego dla zdarzeń nagłych utrudniających realizacje zadań określonych pod. lit. a) - c) i e ) niniejszego zakresu prac, i) wyposażenie agenta ochrony w łączność radiową integrującą posterunek z centrum dowodzenia i innymi posterunkami ochrony fizycznej. j) zapewnienie pracownikom ochrony, podczas wykonywania przez nich obowiązków ochrony dostępu do ogrzewanego pomieszczenia oraz toalety, 2. ochrona siedziby Zakładu Targowisk Miejskich w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 33 poprzez : a) podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie do systemu dyskretnego ostrzegania o alarmie w szczególności wykonanie na koszt własny instalacji radiowej w obiekcie chronionym i zdemontowanie jej w przypadku wypowiedzenia lub rozwiązania niniejszej umowy, b) kontrolowanie lokalnego systemu alarmowego przez przyjmowanie informacji i przekazywanie jej zamawiającemu oraz natychmiastowego wysyłania do obiektu grupy interwencyjnej, rejestrowanie sygnałów pochodzących z kontrolowanego systemu alarmowego (wydruk komputerowy z podaniem daty i miejsca zdarzenia ) i okazywanie wydruku na żądanie Zamawiającego, jeżeli wystąpi z nim przed upływem 30 dni od chwili zdarzenia, c) przerwanie przestępczej działalności, podjęcie czynności w rejonie obiektu w celu ujęcia sprawców, zabezpieczenie obiektu - bez wchodzenia na jego teren do czasu przybycia Policji lub przedstawiciela Zamawiającego, przy czym zabezpieczenie trwa nie dłużej niż 1 godzinę od czasu powiadomienia klienta. Po tym czasie zabezpieczenie obiektu jest płatne wg aktualnych stawek Wykonawcy 3. konserwacja systemu alarmowego, o którym mowa w pkt. 2 4. konwojowanie wartości pieniężnych II. Częstotliwość wykonywania usług, o których mowa w pkt. I 1. dozór fizyczny Miejskiej Hali Targowej Zatorzanka a) w dni powszednie w godzinach 18.00 - 7.00 tj. 13 godzin dziennie b) w soboty od godz. 15.00 tj. 40 godzin liczone od godz. 15.00 w sobotę do godziny 7.00 w poniedziałek c) w niedzielę i święta - całodobowo, tj: 24 godziny d) ochrona fizyczna w okresie objętym przedmiotem zamówienia nie może przekroczyć - 5650 godzin. 2. dozór fizyczny targowiska miejskiego przy ul. Kolejowej a) w dni powszednie w godzinach 21.00 - 2.00 tj. 5 godzin dziennie b) w niedzielę i święta w godzinach 15.00 - 3.00 tj. 12 godzin ) ochrona fizyczna w okresie objętym przedmiotem zamówienia nie może przekroczyć - 2350 godzin. 3. usługa, o której mowa w pkt. I ppkt. 2 będzie wykonywana przez całą dobę w każdy dzień roku, 4. usługa, o której mowa w pkt. I ppkt 3 będzie wykonywana raz na kwartał, 5. usługa, o której mowa w pkt. I ppkt 4 będzie wykonywana na żądanie Zamawiającego, 6. Szczegółowy zakres prac określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Oferent obowiązany jest określić ceny jednostkowe zawarte w specyfikacji warunków zamówienia. Ceny jednostkowe mają uwzględniać całkowite koszty niezbędne do wykonania danej czynności tj. narzuty, niezbędne materiały, pracę sprzętu, robociznę,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5, 79.71.10.00-1, 79.71.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia.. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca posiadającymi koncesję, zezwolenie lub licencję i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . a) min. 4 osoby do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osoba do nadzorowania i kontroli. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Uwaga! Jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (warunek dotyczy wszystkich zadań objętych zamówieniem). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego - zał. nr 2 ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 3) wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 1.3) zostały zrealizowane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) oświadczenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru zał. nr 7 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) oferta cenowa - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 9) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy SIWZ będzie do odbioru w siedzibie Zamawiającego pokój nr 11 (sekretariat) w godz. 7:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich, 10-548 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 33 pokój nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.