Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Kraków: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI
Numer ogłoszenia: 422944 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI - na osiedlu Piaski Nowe w Krakowie i obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń. 2.Zakres zamówienia (najważniejsze elementy zamówienia): - dostawa i montaż dwóch kamer szybkoobrotowych IP Raiden RNC-2205 lub równoważnych; - dostawa i montaż konwertera światłowodowego AT-MC103XL-20 lub równoważnego; - dostawa i montaż switcha światłowodowego 8-portowego Cisco SRW208G-K9-G5 lub równoważnego; - dostawa i montaż zasilacza UPS 2000VA w wersji rack; - skonfigurowanie urządzeń centrum monitoringu, pozwalające na pracę systemu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, - przeszkolenie pracowników obsługi monitoringu. 3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy objęte ofertą zawierają także: 1) organizację i zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac. 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) uzyskanie dodatkowych uzgodnień, pozwoleń, które okażą się niezbędne przy realizacji zamówienia na podstawie oddzielnego pełnomocnictwa udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego, a w szczególności od zarządców i właścicieli terenu. 4) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca pracy. 5) przeszkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP. 5. Odbioru przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, w dniu wymaganego terminu wykonania zamówienia, chyba, że Wykonawca wcześniej zgłosi gotowość do odbioru. 6. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 7.Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. 8.Szczegółowy opis zamówienia zawierają: załączniki do SIWZ nr 8a, 8b, 8c, 8d (kosztorys ofertowy), 9 (przedmiar), 10 (opis - projekt przetargowy), 11 (rysunki od 1 do 4) oraz 12 (załącznik Nr 1 do przedmiaru określający parametry urządzeń). 9.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych elementów, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, o parametrach równorzędnych lub wyższych od wskazanych w przedmiarze (zał. 9 i zał. 12 do SIWZ). W przypadku zastosowania elementów równoważnych Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową pracę całości systemu z uwzględnieniem jego elementów oraz kompatybilność w pełnym zakresie z dotychczas istniejącym systemem. Zamawiający przewiduje dalszą rozbudowę w latach następnych sieci monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI, w miarę posiadanych środków finansowych. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: 950,00 zł (dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712 prowadzony w Banku Pekao S. A. - przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego). - wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez PARP, należy wnieść poprzez złożenie oryginału odpowiednich dokumentów w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, II piętro. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowanie złożenia oryginału w kasie SMMK należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą Wykonawcy, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy, lub zatrzyma w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na postawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, wymagane jest załączenie do oferty wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dowody dotyczące najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca musi udokumentować należycie wykonane minimum dwie dostawy obejmujące systemy monitoringu miejskiego IP, na kwotę co najmniej 50.000,00 zł, w ciągu ostatnich 3 lat.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wymagane jest załączenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby te muszą posiadać odpowiednie upoważnienia i licencje. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pracownicy Wykonawcy muszą legitymować się odpowiednią wiedzą, doświadczeniem i uprawnieniami, w szczególności: instalatorzy winni posiadać uprawnienia SEP oraz licencje pracownika zabezpieczenia technicznego (dotyczy także osoby kierującej pracami lub nadzorującej je).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Licencje pracowników, uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Opłacona polisa na kwotę co najmniej 50 tyś. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Dokument gwarancyjny (wypełniony i parafowany). 4. Kosztorys ofertowy wraz ze stanowiącym jego integralną część wykazem materiałów (z uwzględnieniem cen jednostkowych - zał. 8a, 8b, 8c, 8d do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tabletu 1 szt. dla WGGiIŚ - DE-dzp.272-635/24
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.
- (DFP.271.203.2024.BM) Dostawa ziaren jodowych.
- dostawa wyposażenia laboratorium dydaktycznego w urządzenia laboratoryjne do nauki preparatyki materiałów z metali nieżelaznych - DE-dzp.272-658/24
- Dostawa układu do termograwimetrii w kontrolowanych atmosferach reakcyjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-617/24
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów, zasilaczy UPS, części sieci teleinformatycznej oraz dysków twardych
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasto i Gmina Nowe Miasto
- Dostawa urządzeń i oprogramowania cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Miastko."
- Dostawa, montaż i uruchomienie NGFW (firewall następnej generacji) w trybie HA z systemem agregacji logów dla MSK RAMAN
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu i aranżacji wnętrz budynku na potrzeby pracowni FabLab przy ul. Śniadeckich 3 w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.