Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Koszalin: Dobudowa pawilonu szkolnego do budynku głównego II Liceum Ogólnokształcącego w Koszalinie - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Łącznik budynku II LO
Numer ogłoszenia: 42287 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa pawilonu szkolnego do budynku głównego II Liceum Ogólnokształcącego w Koszalinie - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Łącznik budynku II LO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Rozbiórka istniejącego parterowego budynku o kubaturze 1238 m3 z odzyskiem stolarki okiennej PCW, która zostanie wykorzystana w projektowanym budynku. 2)Dobudowa do budynku głównego pawilonu szkolnego o powierzchni użytkowej 576,58 m2 i kubaturze 2849 m3 zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje kompleksowe wykonanie budynku pod klucz z uwzględnieniem wykorzystania pochodzących z demontażu okien PCW, w tym: a)wykonanie robót budowlanych stanu surowego, b)wykonanie robót budowlanych stanu wykończeniowego, c)wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej, d)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, e)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, f)wykonanie wewnętrznych instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, g)wykonanie instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych. 3)Połączenie starego budynku z nowym. 4)Wykonanie zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej: a)Kanały z rur PVC o średnicy zewn. 160mm - 131,5 mb b)Kanały z rur PVC o średnicy zewn. 110mm - 21,0 mb c)Przyłącze kanalizacyjne z rur betonowych o średnicy 150 mm - 6 mb d)Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm - 3 szt e)Studzienki rewizyjne systemowe z PP o średnicy 315-425 mm - 9 szt 5)Osłonięcie czynnego kabla energetycznego SN rurą przepustową o śr.160 mm -14 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 40 000.00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunki ogólne: a)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2)Warunki szczegółowe: a)doświadczenia zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. zrealizował budowę budynku z instalacjami o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł, b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować min. 3 osobami z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem (branża budowlana, sanitarna i elektryczna) i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierowników robót oraz należy wskazać osobę (z niezbędnymi uprawnieniami), która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości minimum 220 tys.zł na realizację zadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 Rozdziału I SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ( w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Informacja o osobach przewidzianych do pełnienia obowiązków kierowników robót oraz osobie, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ, 4)Wykaz robót budowlanych wskazanych w pkt 5 ppkt 2a)SIWZ, złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ, 5)Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane (m.in. referencje), 6)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zadania - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych
ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 15
75-007 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul. A.Mickiewicza 26, pokój nr 15 75-007 Koszalin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Remont i wymiana bram wjazdowych garażowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych w Bobolinie i Kołobrzegu (2 zadania).
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.