eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią wraz z wdrożeniem i serwisem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-13

Piła: Dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią wraz z wdrożeniem i serwisem
Numer ogłoszenia: 42260 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, faks 067 3522609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pwsz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią wraz z wdrożeniem i serwisem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią wraz z wdrożeniem i serwisem, zawierającego co najmniej moduły: - moduł Internetowej Rekrutacji Kandydatów, - moduł Wirtualnego Dziekanatu, - moduł Dziekanat, - moduł Ramowy Plan Studiów, - moduł Obsługa Dydaktyki i Pensum, - moduł Dyplomowanie, - moduł Finanse, - moduł Praktyki, - moduł Stypendia, - moduł Planowanie Zajęć, - moduł Domów studenckich (Akademiki), - moduł Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, o funkcjonalności i parametrach technicznych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymaganie dotyczące licencji na oprogramowanie. Zamawiający wymaga, aby licencja na oprogramowanie była bezterminowa (w cenie zamówienia) oraz umożliwiająca wykorzystywanie oprogramowania na nieograniczonej liczbie stanowisk komputerowych, przy założeniu, że maksymalna liczba aktywnych studentów w bazie danych (osób posiadających aktualnie status studenta) wynosi 3000 (słownie trzy tysiące). Wymagania dotyczące wdrożenia systemu. Zamawiający wymaga aby wdrożenie systemu obejmowało: 1. instalację i konfigurację systemu na serwerze i poszczególnych stacjach roboczych w obrębie istniejącej uczelnianej lokalnej sieci komputerowej, 2. konfigurację słowników systemu oraz parametrów jego pracy, 3. konwersję i import danych z aktualnie używanego systemu, 4. prace integracyjne z systemem finansowo-księgowym, systemem bankowym, systemem POL-on i systemem OPTIcamp ELS, 5. przeszkolenie użytkowników w zakresie eksploatacji systemu, 6. testy działania systemu, 7. wykonanie dokumentacji powdrożeniowej. Wymagania dotyczące integracji z systemami użytkowanymi przez Zamawiającego. 1. Zamawiający wymaga aby oferowany system posiadał integrację: a) z modułem Symfonia Forte Finanse i Księgowość w poniższych obszarach: - automatyczne przenoszenie danych o studentach z jednoczesnym założeniem studentów jako kontrahentów do moduły FK Symfonia - możliwość skonfigurowania wzorów dekretacji dla poszczególnych zdarzeń finansowych występujących w oferowanym Systemie - przeprowadzenie automatycznego przesłania z oferowanego Systemu do modułu FK Symfonia zadekretowanych zdarzeń z uwzględnieniem roku obrotowego i typu dokumentu występującego w module FK Symfonia, b) systemem bankowym w zakresie importu przelewów, generowania indywidualnych rachunków bankowych, c) systemem POL-on w zakresie generowania wymaganych przez system POL-on zestawień i sprawozdań w postaci plików importowych, d) systemem OPTIcamp ELS w zakresie przesyłania do systemu OPTIcamp ELS danych niezbędnych do personalizacji ELS wraz z możliwością ich aktualizacji. 2. Zamawiający wymaga wykonania konwersji i przeniesienia danych z obecnie użytkowanego systemu wspomagającego zarządzanie procesem dydaktycznym wykorzystującego bazę danych MS SQL do nowego systemu. Po zakończeniu okresu gwarancji WYKONAWCA zobowiązany będzie do świadczenia przez kolejne 3 lata odpłatnego serwisu pogwarancyjnego, obejmującego usługi pomocy technicznej oraz aktualizacje systemu wymienione w § 3 ust. 7 projektu umowy realizowanych na takich samych warunkach jakie obowiązują w okresie trwania gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy, dotyczących zakupu nowych modułów do oprogramowania w ilości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 57.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonania okreśłonej działalności lub czynności. Na potwierdzenie spełniania tego warunku składają oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku składają oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ oraz wykaz wykonanych dostaw i usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą posiadać potencjał techniczny odpowiedni do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku składają oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku składają oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą być w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku składają oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 2, Część II SIWZ). 2) Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne). 3) Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4) Parafowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje i dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY, dotyczących: 1) terminu zakończenia przedmiotu zamówienia - ustalony termin w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) działania siły wyższej, w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, b) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, 2) zmiany osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY strony dokonają stosownych zmian w umowie, 3) w okolicznościach, o których mowa w pkt 1) strony ustalają nowe terminy umowne, z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, pok. 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, pok. 119 Knacelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.