eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawa pierwszego wyposażenia do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa pierwszego wyposażenia do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie
Numer ogłoszenia: 422604 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359752 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie, ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 6862380, faks 022 6862385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem pierwszego wyposażenia do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie przy ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki. 2. Wyposażenie zostało wyspecyfikowanie w załączniki Nr 2 do SIWZ. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Pakiet Nr 1 - Meble oraz inne wyposażenie (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.1 do SIWZ) Pakiet Nr 2 - Sprzęt AGD i drobny sprzęt telekomunikacyjny (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.2 do SIWZ) Pakiet Nr 3 - Meble medycznego (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.3 do SIWZ) Pakiet Nr 4 - Wyposażenie łazienek (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.4 do SIWZ) 4. Wszystkie oferowane meble oraz inne wyposażenie określone w Pakiecie Nr 1 muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). 5. Przedmiot zamówienia ma być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski, tj. posiadać znak CE albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz posiadających atesty jakościowe o klasie higieniczności E1 (jeżeli dotyczą) 6. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli (w przypadku pakietu nr 1) 7. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony, wniesiony, zamontowany i uruchomiony wraz z potrzebnymi do uruchomienia materiałami na koszt Wykonawcy. Miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego. 8. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszystkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim znajdował się przed montażem. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem wyposażenia do Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność (np. ryzyko utraty, kradzieży) za wyposażenie do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego (rozumie się przez to podpisanie protokołu końcowego przez Zamawiającego). 11. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane przedmioty określone w pakiecie Nr 1,2,3,4 cechowała wysoka jakość wykonania. 12. Wykonawca wraz z dostawę przedmiotu dostarczy instrukcję użytkowania i konserwacji, z którymi należy postępować aby utrzymać warunki gwarancji. 13. W przypadkuwykonywania zabudów (pakiet Nr 1 oraz 2) wymiary podane w załączniku Nr 2.1 oraz 2.3, należy traktowa jako przybliżone. Wybrany wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do obmiarów pomieszczeń. 14. Szczegółowe warunki realizacji umowy, określono w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ. 15. Gwarancja na wszystkie elementy zawarte w załączniku Nr 2 do SIWZ, muszą posiadać gwarancję co najmniej 24 miesięczną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.12.00 - Stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.15.10.00 - Meble różne 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39.71.11.20 - Zamrażarki 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli i pozostałego wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANLAG Barbara Wróbel, ul. Księcia Jozefa 54A, 30-206 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170279,97

  • Oferta z najniższą ceną: 170279,97 / Oferta z najwyższą ceną: 253501,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt AGD i drobny sprzęt telekomunikacyjny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BMS Sp. j. Z. Bielecki, T. Białowąs, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15979,10

  • Oferta z najniższą ceną: 15979,10 / Oferta z najwyższą ceną: 40375,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wyposażenie łazienek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BMS Sp. j. Z.Bielecki, T. Białowąs, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27570,94

  • Oferta z najniższą ceną: 27570,94 / Oferta z najwyższą ceną: 62345,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.