eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zapewnienie wyżywienia/cateringu dla uczestników szkoleń w ramach Projektu Sniffer dog - animator innowacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Rzeszów: Zapewnienie wyżywienia/cateringu dla uczestników szkoleń w ramach Projektu Sniffer dog - animator innowacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 422262 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344338 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie wyżywienia/cateringu dla uczestników szkoleń w ramach Projektu Sniffer dog - animator innowacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. Cześć 1/Rzeszów - 1 grupa Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia cateringu/wyżywienia dla uczestników szkoleń obejmującego obiad i przerwę kawową dla 15 uczestników szkolenia - 1 grupa, obejmującego 23 dni szkoleniowe. Zajęcia odbywać się będą 2 lub 3 razy w tygodniu po godzinie 16:00 w Rzeszowie. Łącznie: a) 23 dni x 15 uczestników x 1grupa= 345 obiadów b) 23 dni x 1 przerwa kawowa x 1grupa = 23 przerw kawowych Część 2/Warszawa - 1 grupa Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia cateringu/wyżywienia dla uczestników szkoleń obejmującego obiad i przerwę kawową dla 15 uczestników szkolenia - 1 grupa, obejmującego 23 dni szkoleniowe. Zajęcia odbywać się będą 2 lub 3 razy w tygodniu po godzinie 16:00 w Warszawie. Łącznie: a) 23 dni x 15 uczestników x 1grupa= 345 obiadów b) 23 dni x 1 przerwa kawowa x 1grupa = 23 przerw kawowych Część 3/Olsztyn - 1 grupa Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia cateringu/wyżywienia dla uczestników szkoleń obejmującego obiad i przerwę kawową dla 15 uczestników szkolenia - 1 grupa, obejmującego 23 dni szkoleniowe. Zajęcia odbywać się będą 2 lub 3 razy w tygodniu po godzinie 16:00 w Olsztynie. Łącznie: a) 23 dni x 15 uczestników x 1grupa= 345 obiadów b) 23 dni x 1 przerwa kawowa x 1grupa = 23 przerw kawowych Dotyczy każdej części zamówienia: Catering/wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia, we wszystkie dni szkolenia w tym: a. obiad - Jeden ciepły posiłek (drugie danie) dla każdego uczestnika szkolenia. Obiady powinny być zróżnicowane. Zestaw obiadowy musi obejmować: mięso/rybę min 150g, ziemniaki 150g (Zamawiający dopuszcza jedynie ziemniaki całe lub pokrojone na części, nie dopuszcza się podania puree ziemniaczanego), surówkę lub sałatkę 100g lub posiłek jarski (min. 400g/porcja) przy czym liczba posiłków jarskich nie może stanowić więcej niż 30% łącznej liczby obiadów. b. przerwa kawowa (jedna przerwa kawowa na jeden dzień szkolenia): W ramach przerwy kawowej należy zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia: - Kawę czarną rozpuszczalną- 2 filiżanki na osobę, - Herbatę czarną tradycyjną- 2 filiżanki na osobę, Kawa i herbata powinny być podawane w oryginalnych opakowaniach lub wyłożone np. na talerzykach wraz z termosami z wrzątkiem. - Woda mineralna gazowana, niegazowana - 0,25 l na osobę, - Cukier, płynne mleko do kawy (0,5l mleka 3% na jeden dzień), cytryna do herbaty w plastrach dla wszystkich uczestników. - Ciasto (szarlotka, keks, ciasto z owocami) jeden kawałek dla uczestnika w każdy dzień szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło finansowania: Projekt SNIFFER DOG - ANIMATOR INNOWACJI jest realizowany w okresie od 01.10.2012 do 30.06.2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.2 Rozwój kwalifikacji kadr systemu B+R i wzrost świadomości roli nauki w rozwoju gospodarczym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rzeszów - 1 grupa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rafał Witek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Rzeszowska Rafał Witek, ul. Kurpiowska 2 lok. 10, 35-620 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6168,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5485,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3979,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9453,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Warszawa - 1 grupa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Granatoil Graniszewscy Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 1, 07-407 Czerwin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6168,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10332,75

  • Oferta z najniższą ceną: 10332,75 / Oferta z najwyższą ceną: 10332,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Olsztyn - 1 grupa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Aleksiejuk działający w spółce cywilnej ART BIS prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Piastol Warmia Sławomir Aleksiejuk, ul. Wincentego Pstrowskiego 28 B, 10-602 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6168,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9315,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9315,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.