eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Sukcesywne dostawy wraz z transportem produktów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Tarnowskie Góry: Sukcesywne dostawy wraz z transportem produktów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 421990 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń" , ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855898, faks 032 2855898 wew. 109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dps_tarnowskie_gory www.dps.tarnogorski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biuletyn.abip.pl/dps_tarnowskie_gory www.dps.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wraz z transportem produktów mleczarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ASORTYMENT L.p. Nazwa artykułu Jednostka miary Maksymalna ilość w roku 1. MLEKO ŚWIEŻE - 2% luz l. 18 800 2. MLEKO KARTON -3,2% karton szt. 24 3. ŚMIETANA 18% opakowanie kubek 0,40 litra szt. 1500 4. TWARÓG półtłusty kg 780 5. SER TWAROŻKOWY z dodatkami opakowanie 80 g (+/-10%) szt. 2700 6. SER TWAROŻKOWY naturalny lub z dodatkami 125g (+/-10%) szt. 650 7. SER HOMOGENIZOWANY naturalny lub z dodatkami 150g (+/-10%) szt. 1600 8. SER TWAROŻKOWY równoważny GRANI, opakowanie 150 g (+/-10%) szt. 260 9. SER TOPIONY, kremowy, pełnotłusty, 100g kg 70 10. SER TOPIONY z dodatkami pełnotłusty, 100g kg 70 11. SER TOPIONY, kremowy, pełnotłusty, 50g szt. 1200 12. SER ŻÓŁTY o zawartość tłuszczu max 45% równoważny GOUDA (waga bryły min. 2 kg) kg 230 13. KEFIR 2%, opakowanie kubek 0,40 l. szt. 270 14. KEFIR 2%, opakowanie kubek 0,20 l. szt. 3000 15. JOGURT naturalny, kubek 0,40 l (+/-10%) szt. 400 16. JOGURT owocowy, kubek 0,20 l (+/-10%) szt. 2400 17. MASŁO EXTRA o zawartości tłuszczu min. 82,50 % kg 1450 18. Ser z kminkiem bryła 2 kg kg 60 19. Deser mleczno-owocowy szt. 2000 Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a. Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914), oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b. Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, c. Rozporządzeniem (WE) nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, d. Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r.), e. Rozporządzeniem (WE) nr 853/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r). f. Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966 z późn. zm), g. Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.) Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego transportem Wykonawcy i na jego koszt. - Przedmiot zamówienia winien być dostarczony wyłącznie specjalistycznym transportem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Dostawy odbywają się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego ilości oraz asortymentu każdej dostawy. W imieniu Zamawiającego działa magazynier. - Pisemne zgłoszenie kolejnego zamówienia może być przekazywane przedstawicielowi Wykonawcy podczas bieżącej dostawy. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia będą odbywać się w formie telefonicznej. - Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od wad jakościowych. - Termin przydatności do spożycia od chwili dostawy do Zamawiającego, nie może być krótszy niż ? okresu w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną w dokumencie HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny - dotyczy produktów pochodzenia zwierzęcego), na opakowaniu lub w Polskiej Normie. - Wykonawca powinien stosować system HACCP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę ma wykazać posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca składający ofertę ma wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy o wartości minimum 75 000 zł netto. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca ma przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Potwierdzenie stosowania przepisów żywnościowych - załącznik nr 7 do SIWZ oraz systemu HACCP w jednej z następ. form: - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju; - zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP; - oświadczenie - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub innych dokumentów złożonych z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Podpisane lub zaparafowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144, ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w zakresie: a. zmian ilości i wartości dostaw przyjętych w umowie, w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia; b. zmian cen o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego; w przypadku spadku ceny określonego rodzaju towaru na korzyść Zamawiającego, Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar za niższą cenę; c. osób odpowiedzialnych za odbiór towaru; d. zamian terminu dostaw; e. innym, którego przyczyna leży poza Wykonawcą i Zamawiającym, ale z zastrzeżeniem art. 140, ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps_tarnowskie_gory, www.dps.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Przyjaźń ul. Włoska 24 Tarnowskie Góry 42-612.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Przyjaźń ul. Włoska 24 Tarnowskie Góry 42-612 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w kadrach Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.