Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Bydgoszcz: Wynajem i utylizacja nieczystości płynnych z kabin sanitarnych z terenów kompleksów wojskowych.
Numer ogłoszenia: 421590 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.w.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem i utylizacja nieczystości płynnych z kabin sanitarnych z terenów kompleksów wojskowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wynajmu i utylizacji nieczystości płynnych z kabin sanitarnych z terenów kompleksów wojskowych 2) Całość przedmiotu zamówienia podzielona została na 4 elementy: Element I - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Bydgoszczy (JW 1515, 3033, 1189), Grudziądz (1OSK, JW 1123), Chełmno (JW 3136) Element II - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Toruń (CSAiU, 1 BMT), Inowrocław (JW 1523) Element III - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Nowy Glinnik (JW 4395), Łódź (JW 1933), Kutno (2 BMT), Tomaszów Mazowiecki (JW 4391), Leźnica Wielka (4395) Element IV - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Łask (JW 1158), Sieradz ( JW 1551) Zestawienie potrzeb użytkownika kabin sanitarnych zawarte jest w zał. nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00 - 90.11.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub innej formy działania. 1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 2) warunki określone przez Zamawiającego mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, iż dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2.3 ppkt. 1-4) oraz oświadczenie, o którym mowa w ust.2 pkt 2.2 składa każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4, wzór stanowi załącznik nr 1a do formularza oferty; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną umowę z oczyszczalnią ścieków 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.hg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Podchorążych 33, 85-864 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria pok. 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Element I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Element I - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Bydgoszczy (JW 1515, 3033, 1189), Grudziądz (1OSK, JW 1123), Chełmno (JW 3136).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Element II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Element II - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Toruń (CSAiU, 1 BMT), Inowrocław (JW 1523).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Element III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Element III - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Nowy Glinnik (JW 4395), Łódź (JW 1933), Kutno (2 BMT), Tomaszów Mazowiecki (JW 4391), Leźnica Wielka (4395).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Element IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Element IV - wywóz odpadów z terenów kompleksów wojskowych położonych w m. Łask (JW 1158), Sieradz ( JW 1551).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.