Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Skierniewice: Termomodernizacja budynków szkolnych w Skierniewicach z zakresem rzeczowym Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 1 przy ul. Szarych Szeregów
Numer ogłoszenia: 42149 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków szkolnych w Skierniewicach z zakresem rzeczowym Termomodernizacja budynku Gimnazjum nr 1 przy ul. Szarych Szeregów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych jest: Termomodernizacja obiektu szkolnego w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachu oraz dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. 1) Docieplenie ścian zewnętrznych całego kompleksu budynków: - segment A - budynek administracyjno-dydaktyczny - segment B - budynek administracyjno-dydaktyczny - segment C - łącznik - segment D - łącznik - segment E - sala gimnastyczna z zapleczem 2) Docieplenie stropodachów: - wentylowanych - nie wentylowanych 3) Wymiana pozostałych okien drewnianych na z profilu PCV 4) Wymiana starych drzwi zewnętrznych drewnianych i stalowych na drzwi aluminiowe ciepłe 5) Wymiana instalacji odgromowej całego kompleksu budynków 6) Roboty budowlane związane z dociepleniem całego kompleksu budynków: - naprawa i wykonanie okładzin schodów zewnętrznych (wszystkich) - wymiana opaski betonowej przy budynkach - naprawa i malowanie krat i drzwiczek metalowych (okienne, drzwiowe, barierki bhp, drzwiczki ścienne) - naprawa ścianek oporowych i wykonanie okładzin (przy oknach piwnicznych, wejściach do piwnic) - naprawa i malowanie kominów - wymiana obróbek blacharskich - pokrycie dachów Dane ogólne: Powierzchnia zabudowy - 3.868,61m2 Kubatura - 37.887,24 m3 Wysokość max - 12,40 m Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 25.000 zł najpóźniej do dnia 25 marca 2009 r. do godz. 10.00 na konto Urzędu Miasta :KREDYT BANK O/Skierniewice nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 P z p (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) , oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy tj., że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy P z p Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy oferenci ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełnić poniższe warunki i dołączyć wskazane dokumenty do oferty: Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał nr 1 do SIWZ. 2. wniesienie wadium 3. kosztorys ofertowy wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 5. wykazać, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.) 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru nr 3 do SIWZ. 7. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informację z adresami o realizacji w okresie ostatnich 5 lat ( 2004 do 2008r.) robot budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, wg wzoru nr 4 do SIWZ. Wymaga się aby każdy z wykonawców w ciągu ostatnich pięciu lat wykazał się zrealizowaniem , co najmniej dwóch robót o wartości minimum 400 000 zł netto każda podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia pamiętając, że przez roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty budowlane w zakres których wchodziły : ogólne roboty budowlane, roboty remontowe, wykończeniowe. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11.Oświadczenie wg wzoru nr 5 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 6). 12. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia w całości we własnym zakresie należy załączyć stosowne oświadczenie. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót. Wykonawca przy sporządzaniu harmonogramu musi uwzględnić prowadzone w budynku zajęcia szkolne, ponadto do 31.08.2009r. muszą być zakończone prace przy elewacji frontowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice
Rynek 1
96-100 Skierniewice
Wydział Realizacji Inwestycji pok. 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice Rynek 1 96-100 Skierniewice sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa sprzętu rolniczego II
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn: Wykonanie Instalacji Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym oraz zapewnienie minimalnej wydajności poboru wody i ciśnienia hydrantów zewn i wewn
- Dostawy nici chirurgicznych
- MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DĘBOWEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Gilinie
- Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Grębów
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
- Renowacja elewacji zabytkowego pałacu w Trzebiatowie powstałego w latach 80tych XVII wieku
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.