eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Utrzymanie kompleksu boisk, zieleni, placów oraz dróg dojazdowych na terenie stadionu miejskiego w Iławie, przy ul. Sienkiewicza 1. Postępowanie znakA-341/4/10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Iława: Utrzymanie kompleksu boisk, zieleni, placów oraz dróg dojazdowych na terenie stadionu miejskiego w Iławie, przy ul. Sienkiewicza 1. Postępowanie znak: A-341/4/10.
Numer ogłoszenia: 421430 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352397 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekreacji, ul. Niepodległości 11 B, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 85 33, faks 649 16 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie kompleksu boisk, zieleni, placów oraz dróg dojazdowych na terenie stadionu miejskiego w Iławie, przy ul. Sienkiewicza 1. Postępowanie znak: A-341/4/10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie kompleksu boisk, zieleni, placów oraz dróg dojazdowych na terenie stadionu miejskiego w Iławie, przy ul. Sienkiewicza 1 w dwóch zadaniach: a) zadanie główne - Utrzymanie kompleksu boisk, zieleni, placów oraz dróg dojazdowych na terenie stadionu miejskiego w Iławie, przy ul. Sienkiewicza 1, b) zadanie dodatkowe - Malowanie linii boisk oraz malowanie linii na bieżni przed zawodami lekkoatletycznymi, ustawienie chorągiewek, zakładanie oraz zdejmowanie siatek bramkarskich, ustawienie bramek. 2. Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na Wykonawcy określa załącznik nr 1 do projektu umowy (stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ) dotyczący obu zadań: głównego i dodatkowego, zgodny z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Obszar objęty przedmiotem umowy załączony do projektu umowy przedstawiony został w formie graficznej na mapie stanowiącej załącznik nr 2. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 77320000 - 9, 90 21 20 00 -6, 45236110-4, 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 4b, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00-9, 90.21.20.00-6, 45.23.61.10-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o.,, ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170601,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 181900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.