Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Starachowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7, ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury, ul. Radomska 21
Numer ogłoszenia: 421298 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7, ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury, ul. Radomska 21.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami będącymi przedmiotem zamówień uzupełniających udzielonych Wykonawcy robót. Do zakresu obowiązków i uprawnień Inspektora nadzoru należy: 1) pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z p.zm.) 2) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, 3) na etapie realizacji zgłaszanie Zamawiającemu oraz projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 4) bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót - wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym, uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru, 5) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, 6) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 7) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, w tym kontrola realizacji budżetu inwestycji 8) przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT, 9) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad koordynacyjnych robót budowlanych, 10) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 11) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 12) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m. in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp. 13) uczestniczenie w uzgadnianiu harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, 14) systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań, 15) obsługa okresu rękojmi, przygotowanie i udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 projekt pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach, złożony do Osi priorytetowej 4. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej do Działania 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
- Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek, ul. Wapiennikowa 19A, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4413,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5428,00
Oferta z najniższą ceną: 5428,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5428,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielanie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, nie przekraczającego łącznie 10% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe udzielone było w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych jako zamówienie uzupełniające, gdyż usługi które zostały wykonane są tego samego rodzaju co usługi w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usług mobilnego fizjoterapeuty
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy, przebudowy, nadbudowy oraz zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 17 w Starachowicach
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Starachowicach w ramach zadania inwestycyjnego: "Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Starachowicach".
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych rozbudowy i przebudowy budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Ostrowieckiej w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.