eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chocianów › Ochrona mienia oraz zabezpieczenia obiektów wraz z terenem należącym do Nadleśnictwa Chocianów w latach 2015-2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Chocianów: Ochrona mienia oraz zabezpieczenia obiektów wraz z terenem należącym do Nadleśnictwa Chocianów w latach 2015-2017
Numer ogłoszenia: 421170 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380804 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chocianów, ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8183500, faks 76 8183506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia oraz zabezpieczenia obiektów wraz z terenem należącym do Nadleśnictwa Chocianów w latach 2015-2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie mienia oraz zabezpieczenia obiektów wraz z terenem należącym do Nadleśnictwa Chocianów w latach 2015-2017. 2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z: a)budynków w Chocianowie przy ul. Kościuszki 23, ich pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz pojazdów mechanicznych i sprzętu znajdującego się na placu manewrowym zaplecza gospodarczego, b)budynków i budowli zlokalizowanych w obrębie Szkółki Leśnej Pasternik, ich pomieszczeń i rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, pojazdów mechanicznych i sprzętu znajdującego się na zapleczu oraz upraw sadzonek drzew liściastych, iglastych i krzewów znajdujących się na kwaterach hodowlanych w obrębie Szkółki. 3 Osoby sprawujące usługę ochrony stanowić powinny stały zespół zgodny z wykazem stanowiącym załącznik do oferty. Wprowadzenie nowej osoby do ochrony może nastąpić wyłącznie po wcześniejszym zawiadomieniu osoby uprawnionej ze strony zamawiającego oraz przedstawieniu wymaganych dokumentów nowej osoby (w szczególności licencji pracownika ochrony fizycznej). 4 Szczegółowy zakres sprawowania ochrony będzie polegał na: a)Pełnieniu dozoru na w/w obiektach w ustalonych terminach: -od poniedziałku do czwartku od godz. 15:00 do godz. 7:00 dnia następnego; -od piątku od godz. 15:00 do poniedziałku do godz. 7:00; -w dni świąteczne od godz. 15:00 dnia poprzedzającego do godz. 7:00 pierwszego dnia roboczego po dniu/dniach świątecznych. b)Działaniach ochronnych w przypadku zakłócenia porządku. c)Odśnieżanie w okresie zimowym dojścia do wejścia głównego budynku wraz z utrzymaniem czystości podczas pełnienia dozoru (zamiatanie liści na placu przed budynkiem głównym). 5 Do dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji plan ochrony uwzględniający osoby wyznaczone do realizacji zamówienia (osoby sprawujące bezpośredni fizyczny nadzór). Wykonawca wskażę również osobę koordynatora, odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia, a także upoważnionego do kontaktowania się z Zamawiającym. 6 Zamawiający, poprzez uprawnione osoby, będzie dokonywał kontroli jakości świadczonych usług w dowolnym czasie i bez uprzedzenia. O nienależytym wykonaniu usług Zamawiający niezwłocznie będzie informował pisemnie Wykonawcę. 7 Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia należytej staranności, jakiej wymaga się od profesjonalisty przy wykonaniu umowy. Na czas obowiązywania umowy, Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za skutki i następstwa zdarzeń wynikłych wskutek nienależytego wykonywania postanowień umowy. 8 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740). 9 Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji usługi posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości 100.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Zakres ubezpieczenia powinien być uzupełniony co najmniej o następujące rozszerzenia (objęte w/w sumą gwarancyjną): -Rozszerzenie o nienależyte wykonanie umowy; -Rozszerzenie o szkody w częściach nieruchomości użytkowanych na podstawie umów np. najmu lub umowy o podobnym charakterze; -Rozszerzenie o podwykonawców z zachowaniem prawa do regresu; -Rozszerzenie poprzez wyłączenie ryzyka rażącego niedbalstwa. Wykonawca, bez dodatkowych wezwań przez Zamawiającego, przekazywać będzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia. 10 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem pełnienia dozoru oraz jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zadania. Koszty dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami ochrony poniesie Wykonawca. 11 Zamawiający na czas realizacji umowy zapewni pomieszczenia socjalno-bytowe i WC przez cały okres obowiązywania umowy. 12 Do porównania ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto wyliczoną za cały okres trwania umowy, której dotyczy przedmiot zamówienia, wskazaną w punkcie 3 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ). 13 Wykonawca oblicza całkowitą cenę ofertową netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT za wykonanie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zakresu prac, o którym mowa w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przyjmując liczbę roboczogodzin za okres w latach 2015-2017 odpowiednio: -dla budynków w Chocianowie przy ul. Kościuszki 23: 20200 r-g -dla budynków i budowli zlokalizowanych w obrębie Szkółki Leśnej Pasternik: 20200 r-g Razem: 40400 r-g 14 Waloryzacji będzie podlegała cena jednostkowa określona przez Wykonawcę w ofercie. Waloryzacji będą podlegały lata: 2016, 2017 i tylko wówczas gdy inflacja przekroczy 3% z roku: 2015/2016; 2016/2017 (inflacja nie będzie sumowana za lata poprzednie). 15 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby roboczogodzin (rbg) na dozór ochrony mienia dla budynków w Chocianowie przy ul. Kościuszki 23. Wiąże się to z koniecznością prowadzenia dozoru ochrony przeciwpożarowej lasów w Nadleśnictwie Chocianów wykonywanym przez odrębną firmę zewnętrzną. Okres ochrony przeciwpożarowej jest zmienny w każdym roku (średnio przypada na okres od marca do października), w związku z czym zmienia się również ilość dni, w których obowiązywać będzie skrócony czas dozoru ochrony mienia świadczony przez Wykonawcę w ramach zamówienia. I tak przyjmuję się zmienione godziny pracy pracowników ochrony w tym okresie: -od poniedziałku do czwartku od godzi.18:00 do godziny 7:00 dnia następnego; -w piątek i sobotę od godz. 18:00 do godz. 10:00 dnia następnego, -w niedziele od godz. 18:00 do godz. 07:00 dnia następnego, -w dni świąteczne od godz. 18:00 dnia poprzedzającego do godz. 7:00 pierwszego dnia roboczego po dniu/dniach świątecznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w/w godziny pracy jeżeli zaistnieje taka konieczność. O dacie rozpoczęcia i zakończenia okresu ochrony przeciwpożarowej w danym roku kalendarzowym oraz o zmianie godzin pracy pracowników ochrony, Zamawiający każdorazowo, niezwłocznie powiadomi telefonicznie Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ORION Sp. z o.o., ul. Rogowska 127, 54-440 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383307,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 295728,00

  • Oferta z najniższą ceną: 295728,00 / Oferta z najwyższą ceną: 496112,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.