eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa, instalacja i konfiguracja systemu archiwum elektronicznego oraz rozbudowa sieci PIAP.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Puławy: Dostawa, instalacja i konfiguracja systemu archiwum elektronicznego oraz rozbudowa sieci PIAP.
Numer ogłoszenia: 42095 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11879 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804510, faks 081 8804511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i konfiguracja systemu archiwum elektronicznego oraz rozbudowa sieci PIAP..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa, instalacja i konfiguracja systemu archiwum elektronicznego oraz rozbudowa sieci PIAP. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest: 1.Dostawa, instalacja i konfiguracja Systemu Archiwum Elektronicznego, w tym: a.Wykonanie analizy przedwdrożeniowej i zaprojektowanie Systemu, b.Dostawa Systemu zgodnie z wykonaną analizą przedwdrożeniową, w tym: - instalacja Systemu, - konfiguracja, testowanie, wdrożenie i uruchomienie Systemu, - pełna integracja systemu z wdrożonym w Urzędzie Miasta Puławy systemem Urzędu Certyfikacji Podpisu Elektronicznego, - wykonanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, - przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów Systemu, c.świadczenie usług wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy, w tym: - przeprowadzenie wdrożeń systemów oraz szkoleń dla użytkowników i administratorów Systemów, nieodpłatnie w ramach umowy. Część 2 Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest: 1. Rozbudowa sieci PIAP poprzez zakup i instalację 11 Infomatów,Infokiosków oraz dostawa i wdrożenie systemu zarządzania infokioskami,infomatami, w tym: a.dostawa infokiosków,infomatów; b.budowa przyłączy światłowodowych, energetycznych oraz rozbudowa sieci LAN do infokiosków,infomatów na podstawie inwentaryzacji i analizy przedwdrożeniowej we wskazanych lokalizacjach, c.dostawa Systemu Zarządzania zgodnie z wykonaną analizą przedwdrożeniową, d.instalacja Systemu, e.uruchomienie serwera proxy, f.konfiguracja, testowanie, wdrożenie i uruchomienie Systemu, g.wykonanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, h.przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów Systemu, i.świadczenie usług wsparcia technicznego przez okres 24 miesięcy, w tym: - przeprowadzenie wdrożeń systemów oraz szkoleń dla użytkowników i administratorów Systemów, nieodpłatnie w ramach umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.25.50.00 - 72.25.50.00 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny na lata 2007 - 2013, działanie 4.1 - Społeczeństwo informacyjne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOBOX Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 257463,60

  • Oferta z najniższą ceną: 248405,55 / Oferta z najwyższą ceną: 257463,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.