Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Chełm: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 4208 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie w 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chełmie w 2011 r. CPV: 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania 1. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie -droga wojewódzka nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw -droga wojewódzka nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Rejowiec -droga wojewódzka nr 841 Cyców-Wierzbica-Staw -droga wojewódzkie nr 843 odc. Chełm-Kraśniczyn -droga wojewódzka nr 844 odc. Chełm-Białopole 2. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem -droga wojewódzka nr 829 odc. Łęczna-Biskupice -droga wojewódzka nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska -droga wojewódzka nr 838 odc. Głębokie-Fajsławice -droga wojewódzka nr 842 odc. Wysokie-Krasnystaw -droga wojewódzka nr 846 odc. Małochwiej Duży - Stara Wieś(Kraśniczyn) 3. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania : Na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie Zadanie nr 1 odśnieżanie - dr. woj. nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw, dr. woj. nr 839 odc. Marynin - Rejowiec >pług ciężki szt. 1 ( nośnik i pług Wykonawcy), planowany zakres usługi: praca 120 godz. >ładowarka o ład. min. 3,4 m3 szt. 1 ( Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Wartość zadania nr 1 - 36 900,00 zł Zadanie nr 2 odśnieżanie - dr. woj. nr 839 Cyców - Siedliszcze i dr. woj. nr 841 Cyców - Wierzbica - Staw >pług ciężki szt. 1 ( pług ; nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi : praca 120 godz. >ładowarka o ład. min. 3,4 m3 szt. 1 ( Wykonawcy) planowany zakres usługi: 100 godz. Wartość zadania nr 2 - 36 900,00 zł Zadanie nr 3 odśnieżanie -dr. woj. nr 843 odc. Chem-Kraśniczyn i dr. woj. nr 844 odc. Chełm-Białopole >pług ciężki szt. 1 ( pług, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 120 godz. , >ładowarka o ład. min. 3,4 m3 szt. 1 ( Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Wartość zadania nr 3 - 36 900,00 zł Na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem Zadanie nr 4 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 829 odc. Łęczna-Biskupice i dr. woj. nr 838 Głębokie-Fajsławice >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 250 godz. >pług średni szt. 1 (pług i nośnik Wykonawcy) Zakres usługi: praca 130 godz. Wartość zadania nr 4 - 62 000,00 zł Zadanie nr 5 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska, dr. woj. nr 842 odc.Wysokie-Krasnystaw, dr. woj. nr 846 odc. Małochwiej Duży-Stara Wieś >piaskarka szt. 2 (piaskarki Zamawiającego, pługi i nośniki Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 350 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. >pług średni szt. 1 (pługi Zamawiającego, nośniki Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Wartość zadania nr 5 - 91 500,00 zł Zadanie nr 6 odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 40 godz. Wartość zadania nr 6 - 6 600,00 zł 4. Podane wyżej ilości godzin pracy sprzętu są maksymalne. 5. Zamawiający nie przewiduje dyżuru sprzętu. 6. Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych. Usługi będą polegać na: a) Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, b) Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c) Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d) Wykonaniu na własny koszt konserwacji sprzętu będącego własnością Zamawiającego jeżeli współpracował przy realizacji zamówienia (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do RDW w Chełmie w terminie do 15 czerwca 2011 r. e) Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt. 7. Zamówienie będzie realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wyszczególnionymi w opisie przedmiotu zamówienia pkt. III SIWZ odpowiednio dla wybranego zadania/zadań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą do obsługi jednostki sprzętu i transportu zgodnie z potrzebami Zamawiającego, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami odpowiednio dla wybranego zadania/zadań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych oraz odwodnienia liniowego na DPG w Dorohusku.
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.