eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej z PCV w lokalach komunalnych przy ul. Antoniewicza 1, ul. Kościuszki 92, ul. Kowalskiego 23, Osiedle II blok 4, 11, 15, 19, 20 oraz ul. Wesoła 10 w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Suwałki: Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej z PCV w lokalach komunalnych przy ul. Antoniewicza 1, ul. Kościuszki 92, ul. Kowalskiego 23, Osiedle II blok 4, 11, 15, 19, 20 oraz ul. Wesoła 10 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 42072 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4018 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej z PCV w lokalach komunalnych przy ul. Antoniewicza 1, ul. Kościuszki 92, ul. Kowalskiego 23, Osiedle II blok 4, 11, 15, 19, 20 oraz ul. Wesoła 10 w Suwałkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej z PCV w lokalach komunalnych przy ul. Antoniewicza 1, ul. Kościuszki 92, ul. Kowalskiego 23, Osiedle II blok 4, 11, 15, 19, 20 oraz ul. Wesoła 10 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części ( zadania) 1. CZĘŚĆ I - ZADANIE I Dostawa i wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Antoniewicza 1, lokale Nr 1, 15, 16, 19, 22, 23, 24, 27, 30, 32, 36, 42, 46, 48, 49, 51, 53. 1.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 1.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych 2. CZĘŚĆ II - ZADANIE II Dostawa i wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynkach przy ul. Kowalskiego 23, lokal Nr 8, ul. Kościuszki 92, lokal Nr 5, Osiedle II bl. 4, lokale Nr 1, 2, 11, 21, 29, Osiedle II bl. 15, lokale Nr 12, 17, 20, 22, 24, 26, Osiedle II bl. 19, lokal Nr 16. 2.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe. 2.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno - użytkowymi, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.CZĘŚĆ III - ZADANIE III Dostawa i wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynkach przy ul. Wesoła 10, lokale Nr 4, 7, 11, 12, Osiedle II bl. 11. lokale Nr 4, 12, 13, Osiedle II bl. 20, lokale Nr 4, 15, 17. 3.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują programy funkcjonalno - użytkowe. 3.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programami funkcjonalno - użytkowymi, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ 5. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się w terenie z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane:- na zamontowaną stolarkę okienną - 60 m-cy, - na pozostałe roboty 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1. CZĘŚĆ I - ZADANIE I Dostawa i wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Antoniewicza 1, lokale Nr 1, 15, 16, 19, 22, 23, 24, 27, 30, 32, 36, 42, 46, 48, 49, 51, 53.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane DABOR Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83347,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44432,28

  • Oferta z najniższą ceną: 44432,28 / Oferta z najwyższą ceną: 70187,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: 2. CZĘŚĆ II - ZADANIE II Dostawa i wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynkach przy ul. Kowalskiego 23, lokal Nr 8, ul. Kościuszki 92, lokal Nr 5, Osiedle II bl. 4, lokale Nr 1, 2, 11, 21, 29, Osiedle II bl. 15, lokale Nr 12, 17, 20, 22, 24, 26, Osiedle II bl. 19, lokal Nr 16.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane DABOR Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32716,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18954,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18954,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28173,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: 3. CZĘŚĆ III - ZADANIE III Dostawa i wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynkach przy ul. Wesoła 10, lokale Nr 4, 7, 11, 12, Osiedle II bl. 11. lokale Nr 4, 12, 13, Osiedle II bl. 20, lokale Nr 4, 15, 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane DABOR Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29861,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19951,92

  • Oferta z najniższą ceną: 19951,92 / Oferta z najwyższą ceną: 29118,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.