eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › wykonanie projektu budowlanego dla budowy II etapu Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu i uzyskanie pozwolenia na budowę na jego realizację

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 42071

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowy Sącz: wykonanie projektu budowlanego dla budowy II etapu Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu i uzyskanie pozwolenia na budowę na jego realizację Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, do kontaktów: Janusz Obtułowicz tel. 018 4437788 w. 118, ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, fax 018 4437865, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.muzeum.sacz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja kultury województwa małopolskiego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowlanego dla budowy II etapu Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu i uzyskanie pozwolenia na budowę na jego realizację. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Nowy Sącz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego zwanego dalej "projektem" lub "dokumentacją" dla budowy II etapu Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu i uzyskanie pozwolenia na budowę na jego realizację. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji wymienionej w ust. 4. Dokumentację należy wykonać w oparciu o wytyczne określone w koncepcji programowo - przestrzennej, wymienionej w ust. 3. Osnową merytoryczną projektu jest obraz życia dawnego XIX-wiecznego miasteczka galicyjskiego - zachodniej części Galicji, charakterystyczną architekturą, małomiasteczkowym układem urbanistycznym, typowymi budowlami oraz niepowtarzalnym klimatem naznaczonym tradycyjnymi zajęciami i rytem kulturowym. Przyjęty model prezentacji dziedzictwa kulturowego nawiązuje do koncepcji "interpretacji dziedzictwa kulturowego", która przywiązuje wagę do autentyczności przekazu historycznego. Pod względem funkcjonalnym wnętrza poszczególnych budynków adaptowane są do rozmaitych funkcji usługowych, związanych z obsługą ruchu turystycznego, z nawiązaniem do tradycyjnych funkcji pełnionych przez podobne obiekty w centrach dawnych miasteczek galicyjskich. Dokumentacja ma być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej . ( Dz.U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysów inwestorskich ( Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ), przepisami Prawa Budowlanego oraz przepisów wykonawczych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej: 1) oferta sporządzona według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - minimalne wymagania określa Rozdz. V pkt 4a) wraz z wykazem tych osób sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - podmioty zbiorowe, 7) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) wykazu osób i podmiotów - podwykonaców, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9. 9) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do specyfikacji. 10) wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia /rodzaj i wartość/, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do specyfikacji. 11) wykazu usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia - w ciągu ostatnich 3-ech lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie /referencje lub opinia właściwego Konserwatora Zabytków/. 12) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za wymieniony wyżej okres według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - minimalne wymagania określa Rozdz. V pkt 5 a) 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimalne wymagania określa Rozdz. V pkt 5 b). 14) kserokopia wpłaty, wniesienia wadium w myśl Rozdz. VIII 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2) należy przedstawić w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do jednej oferty muszą być dołączone indywidualnie dla każdego z Wykonawców dokumenty i oświadczenie określonych w pkt 1.2-3), 1.5-7), 1.9), 1.11-13), zaś pozostałe dokumenty można dołączyć jako wspólne. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na płycie CD w formacie Word i AutoCad oraz w formie pisemnej w niżej określonej ilości egzemplarzy w następującym zakresie rzeczowym: 1). Projekt budowlany i wykonawczy w 6 egz. następujących obiektów: 1. Karczma regionalna, (poz. 2 wg zbiorczego planu zagospodarowania) - czynny obiekt usługowy dużej gastronomii, rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku karczmy z Orawki ; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 444 m kw., kubatura ok. 3960 m sześc., pow. użytkowa ok. 600 m kw. 2. budynek obsługi - recepcja, kasa, szalety (poz. 3 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego, podcieniowego budynku mieszkalnego z Zakliczyna, Rynek 17; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 268 m kw., kubatura ok. 1850 m sześc., pow. użytkowa ok. 250 m kw. 3. budynek usługowy - sklepik "retro" z pamiątkami (poz. 4 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku mieszkalnego z Krościenka, Rynek 11; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 69 m kw., kubatura ok. 440 m sześc., pow. użytkowa ok. 50 m kw.,. 4. budynek usługowy - wystawy i pokazy rzemiosła (poz. 5 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku mieszkalnego z Krościenka, Rynek 61; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 92 m kw., kubatura ok. 540 m sześc., pow. użytkowa ok. 80 m kw.,. 5. budynek usługowy - wystawy i pokazy sztuki (poz. 5a jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku mieszkalnego z Krościenka, Rynek 62; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 87 m kw., kubatura ok. 560 m sześc., pow. użytkowa ok. 75 m kw. 6. budynek usługowy - wystawa wnętrz dawnej apteki "retro", z możliwością pokazów (poz. 6 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku mieszkalnego z Lanckorony, Rynek 120; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 114 m kw., kubatura ok. 780 m sześc., pow. użytkowa ok. 90 m kw. 7. budynek usługowy - wystawa dawnych wnętrz mieszkalnych mieszczańskich, (poz. 9 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego, podcieniowego budynku mieszkalnego z Czchowa, Rynek 13; lokalizacja na działce nr ew. 199/2 w obr. 123, pow. zab. ok. 146 m kw., kubatura ok. 960 m sześc., pow. użytk. ok. 160 m kw. 8. budynek usługowy - wystawa wnętrz dawnej piekarni "retro", z możliwością pokazów (poz. 10 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego, podcieniowego budynku mieszkalno-usługowego z Ciężkowic, Rynek 15; lokalizacja na działce nr ew. 199/9 w obr. 123, pow. zab. ok. 198 m kw., kubatura ok. 1540 m sześc., pow. użytk. ok. 200 m kw. 9. budynek usługowy - wystawa dawnego wnętrza sklepowego typu "szwarc, mydło, powidło", z możliwością handlu. (poz. 11 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego, podcieniowego budynku mieszkalno-usługowego z Lipnicy Murowanej, Rynek 17; lokalizacja na działce nr ew. 199/9 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 108 m kw., kubatura ok. 720 m sześc., pow. użytkowa ok. 100 m kw. 10. budynek usługowy - wystawa wnętrz dawnej poczty, z możliwością świadczenia usług w stylu "retro" (poz. 12 jw.) oraz bankomat - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku mieszkalnego z Zakliczyna, ul. Mickiewicza 48 ; lokalizacja na działce nr ew. 199/9 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 84 m kw., kubatura ok. 540 m sześc., pow. użytkowa ok. 70 m kw. . 11. budynek usługowy - czynny sklepik spożywczy "retro" (poz. 13 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku mieszkalnego z Zakliczyna, ul. Mickiewicza 43 ; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 75 m kw., kubatura ok. 510 m sześc., pow. użytkowa ok. 60 m kw. 12. budynek obsługi sektora - pomieszczenia ochrony i monitoringu dla całego sektora (poz. 14 jw.) - rekonstrukcja i adaptacja zabytkowego budynku mieszkalnego z Zakliczyna, ul. Mickiewicza 19 ; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obrębie 123, pow. zabud. ok. 55 m kw., kubatura ok. 405 m sześc., pow. użytkowa ok. 40 m kw. 13. studnia miejska (poz. 19 jw.) - rekonstrukcja zabytkowej studni publicznej z rynku w Piwnicznej lub z Zakliczyna ; lokalizacja na działce nr ew. 199/10 w obr. 123. (na środku proj. rynku) 14. kapliczka słupowa (poz. 18 jw.) - rekonstrukcja zabytkowej kapliczki z figurą św. Jana Nepomucena ; lokalizacja na działce nr 199/10 w obr. 123 (w narożu proj. placu rynkowego). 2). Projekt zagospodarowania terenu w 6 egz. w tym: - projekt zieleni, - projekt dróg i chodników, - projekt ogrodzen, małej architektury 3). Projekt budowlany i wykonawczy w 6 egz. - instalacji wod. - kan. dla poszczególnych obiektów - instalacji c.o. i c.cwu. dla poszczególnych obiektów - instalacji elektrycznej, inst. p.poż. i alarmu włamania dla poszczególnych obiektów - instalacji teletechnicznej dla poszczególnych obiektów 4). Projekt budowlany i wykonawczy przyłączy sieci teletechnicznej w 6 egz. 5). Przedmiary robót do zakresu j.w. - 6 egz. 6). Kosztorysy inwestorskie do zakresu j.w. - 2 egz. 7). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 6 egz. 8). Informacja BIOZ - 6 egz. 9). Projekt wnętrz z wyposażeniem wraz z wyceną - 6 egz. 10). Wizualizacja projektu - 6 egz. 11). Pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności w 6 egz., w tym oryginał. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące) przed upływem terminu składania ofert lecz nie później niż do dnia 31.08.2006 r. do godz. 15:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, c) Spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających prawo udziału w postępowaniu i wymaganych niniejszą specyfikacją, b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe, c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 3. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie ustawy pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy oraz dołączą poświadczający ten stan oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI 4. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy: a). dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do opracowania dokumentacji projektowych, w zakresie architektury, konstrukcji, sieci i instalacji wodno -kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, sieci i instalacji elektrycznych, teletechnicznych i przeciwpożarowe b). w ciągu ostatnich 3-ech lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentują należyte wykonanie nie mniej niż 1 zamówienie, polegającego na wykonaniu usługi odpowiadającej swoim rodzajem tzn. odtworzeniu lub adaptacja obiektów architektonicznych z okresu z przed I wojny światowej. 5. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy: a). wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (oznaczonych umownie w specyfikacji jako lata 2003, 2004 i 2005), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, że ich roczny obrót w latach 2003, 2004, 2005 jest nie mniejszy niż 100.000 zł. / netto/ rocznie, b). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł lub równowartość tej kwoty w walucie obcej wg. średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy. 6. W przypadku oferty wspólnej, każdy z Wykonawców musi indywidualnie spełnić warunki określone w pkt 1, 3, 4b), natomiast pozostałe warunki, o których mowa w niniejszym rozdziale uznane będą uważane za spełnione, jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujących wspólnie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia zgodności stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe, c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej: 1) oferta sporządzona według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - minimalne wymagania określa Rozdz. V pkt 4a) wraz z wykazem tych osób sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - podmioty zbiorowe, 7) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) wykazu osób i podmiotów - podwykonaców, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9. 9) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do specyfikacji. 10) wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia /rodzaj i wartość/, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do specyfikacji. 11) wykazu usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia - w ciągu ostatnich 3-ech lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie /referencje lub opinia właściwego Konserwatora Zabytków/. 12) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za wymieniony wyżej okres według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - minimalne wymagania określa Rozdz. V pkt 5 a) 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimalne wymagania określa Rozdz. V pkt 5 b). 14) kserokopia wpłaty, wniesienia wadium w myśl Rozdz. VIII Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2) należy przedstawić w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do jednej oferty muszą być dołączone indywidualnie dla każdego z Wykonawców dokumenty i oświadczenie określonych w pkt 1.2-3), 1.5-7), 1.9), 1.11-13), zaś pozostałe dokumenty można dołączyć jako wspólne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: muzeum.sacz.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie przelewu na konto Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu: Kredyt Bank S.A. oddział Nowy Sącz Nr 40150015591215500088640000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 10:00, Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu-ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.