eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Odbiór odpadów stałych wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych w Kozodrzy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Sędziszów Małopolski: Odbiór odpadów stałych wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych w Kozodrzy.
Numer ogłoszenia: 420298 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, faks 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów stałych wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych w Kozodrzy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów stałych wraz z transportem na składowisko odpadów komunalnych w Kozodrzy . 2. Wykonawca winien ustawić : a/ 6 pojemników 110 l obok budynku Warmetu w Sędziszowie Małopolskim, b/ 2 pojemniki 110 l przy Wiejskim Ośrodku Zdrowia w Czarnej Sędziszowskiej, c/ 7 pojemników SM 2200 na terenie Cmentarza Komunalnego w Sędziszowie Małopolskim, d/ 1 pojemnik SM 2200 na terenie stawów w Czarnej Sędziszowskiej, e/ 1 pojemnik SM 2200 na terenie stawów w Cierpiszu. Wszystkie pojemniki dostarczy Zamawiający. 3. Częstotliwość odbioru odpadów : a/ z budynku Ratusza i Wartemu - 1 raz w tygodniu, b/ z budynku WOZ w Czarnej Sędziszowskiej - 2 razy w miesiącu , c/ z terenów obok stawów w sezonie letnim (długość sezonu uzależniona od warunków atmosferycznych) w miejscowościach Czarna Sędziszowska i Cierpisz w miarę potrzeb wynikającej z bieżącej kontroli dokonywanej przez Wykonawcę po akceptacji Zamawiającego, d/ z terenu Cmentarza Komunalnego w Sędziszowie Małopolskim w miarę potrzeb wynikającej z bieżącej kontroli dokonywanej przez Wykonawcę po akceptacji Zamawiającego. Odbiór wyjątkowy. Jeżeli zaistnieje potrzeba dodatkowego wywozu odpadów stałych, Zamawiający telefonicznie poinformuje o tym Wykonawcę, który zrealizuje dodatkowy wywóz w ciągu 48 godzin. 4. Wykonawca winien zadbać o utrzymanie pojemników i kontenerów oraz miejsc obok pojemników i kontenerów w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 5. Roczna ilość odpadów przewidziana do wywiezienia to około 800 m3 W ofercie należy podać całkowity koszt odbioru i wywozu 1 m3 odpadów z uwzględnieniem kosztów składowania odpadów na wysypisku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków 1/ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca winien posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Sędziszów Małopolski. 2/ Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować minimum trzema /3/ osobami zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy, którzy są przewidziani do realizacji przedmiotu zamówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. 3/ Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować sprzętem umożliwiającym opróżnianie kontenerów o poj. 2,2 m3 lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego sprzętu. 4/ Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta winna zawierać : 1/ Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY . 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . 3/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . 4/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Sedziszów Małopolski. 6/ Oświadczenie informujące Zamawiającego , iż Wykonawca dysponuje minimum trzema /3/ osobami zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy, którzy są przewidziani do realizacji przedmiotu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. 7/ Oświadczenie informujące Zamawiającego , iż Wykonawca dysponuje sprzętem umożliwiającym opróżnianie kontenerów o poj. 2,2 m3 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego sprzętu. 8/ Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności /ubezpieczenie winno obejmować okres realizacji zamówienia/. 9/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 4 a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1/ Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 11:15, miejsce: Urzad Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.