eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi logistyczno-administracyjne na potrzeby projektu Ministerstwa Środowiska pn. Realizacja kolejnych edycji projektu pn. GreenEvo - Akcelerator Zielonych Technologii ZAMÓWIENIE UDZIELANE W 5 CZĘŚCIACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-22

Warszawa: Usługi logistyczno-administracyjne na potrzeby projektu Ministerstwa Środowiska pn. Realizacja kolejnych edycji projektu pn. GreenEvo - Akcelerator Zielonych Technologii ZAMÓWIENIE UDZIELANE W 5 CZĘŚCIACH
Numer ogłoszenia: 42021 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 57-92-523, faks 0-22 57-92-524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi logistyczno-administracyjne na potrzeby projektu Ministerstwa Środowiska pn. Realizacja kolejnych edycji projektu pn. GreenEvo - Akcelerator Zielonych Technologii ZAMÓWIENIE UDZIELANE W 5 CZĘŚCIACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I usługi w zakresie logistyki W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Udziału w rekrutacji uczestników III i IV edycji konkursu GreenEvo Akcelerator Zielonych Technologii w zakresie korespondencji mailowej i telefonicznej z potencjalnymi aplikantami, udzielania informacji na temat przebiegu rekrutacji. 2.Weryfikacji wniosków konkursowych na rok 2012 i 2013 pod względem kompletności wymaganych dokumentów oraz przygotowania szczegółowego zestawienia wniosków konkursowych dla Kapituły konkursu i korespondencji z aplikantami w razie potrzeby uzupełnienia dokumentów. 3.Organizacji spotkań Kapituły konkursu w roku 2012 i 2013, w tym rezerwacji sali oraz organizacji jej ustawienia, organizacji sprzętu multimedialnego oraz cateringu przygotowania materiałów potrzebnych w czasie obrad Kapituły (przygotowanie do druku i wydruk) prowadzenia kalendarza biura projektu Kapituły konkursowej. 4.Organizacji szkoleń w ramach projektu Greenevo, w tym 1)opracowania harmonogramu szkoleń w porozumieniu z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego. 2)przygotowania i przeprowadzenia rozpoznań rynku m.in. na trenerów prowadzących szkolenia i obsługę cateringową oraz przygotowania projektów umów na ww. zadania 3)organizacji logistyki przeprowadzenia szkoleń w tym rezerwacja sal, zapewnienia sprzętu multimedialnego, materiałów biurowych dla uczestników, organizacja recepcji przed salami szkoleniowymi ( przygotowania i wydruku identyfikatorów dla uczestników), organizacja ustawienia sal szkoleniowych w porozumieniu z trenerami prowadzącymi poszczególne szkolenia 4)korespondencji mailowej i telefonicznej z uczestnikami szkoleń (tworzenie listy obecności, przesyłanie informacji o harmonogramie szkoleń, stworzenie agendy poszczególnych szkoleń itp.) 5)nadzoru nad realizacją poszczególnych szkoleń. 5.Współpracy logistycznej z ekspertami dokonującymi oceny merytorycznej technologii posiadanej/zaoferowanej przez uczestników konkursu, w tym przygotowanie rozpoznań rynku oraz projektów umów ws. przeprowadzenie ekspertyz dotyczących ww. technologii. 6.Przygotowywania i przeprowadzania rozpoznań rynku i sporządzania projektów umów i zamówień dotyczących wykonywania analiz rynków technologii środowiskowych oraz przygotowywania dokumentów (rozpoznań cenowych rynku, wniosków, szczegółowych opisów zamówień oraz projektów umów) do postępowań o udzielanie zamówień publicznych dotyczących innych działań (w szczególności wymienionych w pkt 3 i 4) w roku 2012 i 2013, na zlecenie osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 7.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Część II usługi w zakresie prowadzenia biura projektu W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Prowadzenia działań związanych z przyznawaniem pomocy de minimis przedsiębiorcom będącym uczestnikami i laureatami konkursu organizowanego w ramach projektu, polegające na m.in. 1)prowadzeniu sprawozdawczości związanej z przyznawaniem pomocy de minimis; 2)prowadzeniu wykazu udzielonej pomocy de minimis, monitoringu jego poprawności oraz bieżącej aktualizacji 3)przygotowywaniu umów dla przedsiębiorców dotyczących przyznania pomocy de minimis. 2.Opieki nad pracą biura projektu polegająca na prowadzeniu ewidencji materiałów promocyjnych, materiałów biurowych, pism wchodzących i wychodzących, sprzętu tj. komputery, telefony komórkowe, i plusy. 3.Przygotowywania pism wewnętrznych na potrzeby projektu. 4.Zlecania tłumaczeń do odpowiedniej komórki merytorycznej Zamawiającego. 5.Współpracy z jednostkami wspierającymi projekt, w szczególności z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Gospodarki, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.Stałego kontaktu z uczestnikami projektu. 7.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Część III usługi w zakresie promocji W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Realizacji działań promujących III i IV edycję projektu GreenEvo poprzez a)organizację konferencji b)zorganizowanie seminariów inaugurujących projekt c)organizację uroczystych gal dla laureatów d)nadzór nad tworzeniem nowych materiałów promocyjnych tj. roll upy, ścianki promocyjne, banery, plakaty e)koordynację działań związanych z opracowaniem graficznym i produkcją broszur promocyjnych i raportów f)koordynację działań nad produkcja filmów promocyjnych dla laureatów; g)koordynację działań public relation h)kontakt z biurem prasowym (odpowiednia komórka merytoryczna Zamawiającego) i opracowywanie wkładu do informacji prasowych i)nadzór nad zawartością i uatrakcyjnianiem strony internetowej projektu www.greenevo.gov.pl, w tym zmiany układów na stronie, umieszczanie tekstów, zapewnienia tłumaczeń tekstów na stronę internetową. 2.Opracowywania wkładów (szczegółowych opisów zamówienia) do postępowań o udzielnie zamówień publicznych oraz rozpoznań rynku dotyczących realizacji działań promocyjnych. 3.Współpracy (nadzór nad wykonaniem umów i zamówień) z dostawcami zewnętrznymi tj. drukarnie, agencje marketingowe, agencje PR oraz z prasą 4.Współpracy z partnerami projektu w kwestiach promocji projektu. 5.Ścisłego nadzoru nad przestrzeganiem standardów wizualnych marki GreenEvo 6.Ścisłej współpracy oraz raportowanie swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Część IV usługi w zakresie księgowości W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.Przygotowywania harmonogramu rzeczowo finansowego projektu oraz zapotrzebowań dziennych na środki finansowe z rezerwy celowej. 2.Przygotowywania zestawień wydatkowania środków finansowych w ramach projektu, w tym zestawień niezbędnych do rozliczania środków finansowych otrzymywanych w ramach zaliczki z NFOŚiGW, na realizację projektu. 3.Prowadzenia wykazu oraz dokumentacji zawartych umów oraz udzielonych zamówień. 4.Nadzoru nad formalną prawidłowością zawieranych umów. 5.Nadzoru nad działaniami pozostałych członków zespołu w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 6.Opisywania faktur i rachunków za wykonywane prace oraz ich przekazywania do realizacji. 7.Opisywania faktur i rachunków w języku angielskim za wykonywane prace zagranicą oraz ich przekazywania do realizacji. 8.Przygotowania rozliczenia umowy o finansowanie projektu zawartej przez Ministerstwo Środowiska z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 9.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Cześć V usługi administrowania stroną internetową projektu Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisu internetowego Zamawiającego (adres serwisu: www.greenevo.gov.pl), w trzech wersjach językowych (polskiej, angielskiej oraz rosyjskiej). W ramach realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu internetowego. 2.Usuwania problemów technicznych w ciągu 3 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.Wykonywania w przypadku zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego modyfikacji struktury serwisu internetowego, w szczególności takich jak tworzenie prostych aplikacji w postaci kalendarza wydarzeń czy forum. 4.Umieszczania tekstów, zdjęć, filmów, informacji o partnerach oraz laureatach projektu na stronie internetowej, według zaleceń Zamawiającego 5.Pozycjonowania serwisu internetowego. 6.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 72.40.00.00-4, 79.99.61.00-3, 79.21.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część V -Wykonawca powinien wykazać, że wykonał lub wykonuje, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi administrowania stronami internetowymi o wartości co najmniej 25000 każda oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • część I usługi w zakresie logistyki Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą następujące kwalifikacje: 1.Wykształcenie wyższe 2.Doświadczenie w zakresie przygotowywania spotkań, seminariów lub tym podobnych przedsięwzięć, również międzynarodowych, potwierdzone roczną minimum pracą na stanowisku ds. logistyki, w okresie ostatnich 3 lat (liczone w odniesieniu do terminu składania ofert). 3.Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego. 4.Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie 5.Uczestnictwo w organizacji co najmniej 5 szkoleń i lub konferencji, w okresie ostatnich 2 lat (liczonych w odniesieniu do terminu składania ofert), w zakresie: a)opracowania harmonogramu szkolenia/konferencji; b)przygotowania i przeprowadzenia rozpoznań rynku m.in. na: trenerów prowadzących szkolenia/konferencje i obsługę cateringową, przygotowanie projektów umów; c)przeprowadzenia szkolenia/konferencji; część II usługi w zakresie prowadzenia biura projektu Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą następujące kwalifikacje: 1.Wykształcenie wyższe 2.Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Microsoft Word, Excel oraz PowerPoint 3.Doświadczenie, co najmniej rok w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku. 4.Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie 5.Znajomość drugiego języka obcego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie 6.Umiejętności organizacyjne i logistyczne, w zakresie organizacji pracy biura część III usługi w zakresie promocji Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą następujące kwalifikacje: 1.Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska/ marketingu 2.Umiejętność obsługi komputera, w tym programów MS Office oraz specjalistycznych programów graficznych tj. Photoshop CS i/lub CorelDraw 3.Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego 4.Umiejętność opracowywania szczegółowych opisów zamówienia do postępowań o udzielenie zamówień publicznych 5.Znajomość języka angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie 6.Doświadczenie w realizacji projektów promocyjnych na rzecz firmy (tworzenie materiałów promocyjnych, przestrzeganie standardów wizualnych marki, organizacja imprez promocyjnych) potwierdzone co najmniej roczną pracą na stanowisku menadżerskim/ kierowniczym. 7.Doświadczenie w zakresie budowania wizerunku i promocji firmy. część IV usługi w zakresie księgowości 1.Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii lub zarządzania 2.Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości jednostek budżetowych, oraz aktów wykonawczych 3.Umiejętność wnioskowania o zapewnienie finansowania projektów z rezerw celowych budżetu państwa 4.Umiejętność opracowywania harmonogramów rzeczowo - finansowych projektu, monitorowaniu przebiegu ich realizacji oraz opracowywaniu koniecznych aktualizacji 5.Umiejętność przygotowywania zapotrzebowań dziennych na środki budżetowe 6.Umiejętność wykonywania zestawień wydatkowania środków finansowych w ramach realizowanych projektów, w szczególności środków otrzymywanych w formie zaliczek z państwowych funduszy celowych i rezerw celowych 7. Znajomość zasad opisywania faktur i rachunków za wykonane materiały, dostawy i usługi na rzecz projektu 8.Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie cześć V usługi administrowania stroną internetową projektu Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą następujące kwalifikacje: 1.Wykształcenie wyższe 2.Doświadczenie w administrowaniu serwisu internetowego, co najmniej 2-letnie 3.Doświadczenie we współpracy z instytucjami administracji publicznej 4.Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty do każdej z części zamówienia, pełnomocnictwo (o ile jest wymagane)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się wyznaczenie innej, niż wskazana w umowie, osoby, która w imieniu Wykonawcy będzie ją realizowała, pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniała określone przez Zamawiającego warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia i zmiana ta uzyska zgodę Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Środowiska, Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, pok. 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Środowiska, Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, pok. 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi w zakresie logistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Udziału w rekrutacji uczestników III i IV edycji konkursu GreenEvo Akcelerator Zielonych Technologii w zakresie korespondencji mailowej i telefonicznej z potencjalnymi aplikantami, udzielania informacji na temat przebiegu rekrutacji. 2.Weryfikacji wniosków konkursowych na rok 2012 i 2013 pod względem kompletności wymaganych dokumentów oraz przygotowania szczegółowego zestawienia wniosków konkursowych dla Kapituły konkursu i korespondencji z aplikantami w razie potrzeby uzupełnienia dokumentów. 3.Organizacji spotkań Kapituły konkursu w roku 2012 i 2013, w tym rezerwacji sali oraz organizacji jej ustawienia, organizacji sprzętu multimedialnego oraz cateringu przygotowania materiałów potrzebnych w czasie obrad Kapituły (przygotowanie do druku i wydruk) prowadzenia kalendarza biura projektu Kapituły konkursowej. 4.Organizacji szkoleń w ramach projektu Greenevo, w tym 1)opracowania harmonogramu szkoleń w porozumieniu z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego. 2)przygotowania i przeprowadzenia rozpoznań rynku m.in. na trenerów prowadzących szkolenia i obsługę cateringową oraz przygotowania projektów umów na ww. zadania 3)organizacji logistyki przeprowadzenia szkoleń w tym rezerwacja sal, zapewnienia sprzętu multimedialnego, materiałów biurowych dla uczestników, organizacja recepcji przed salami szkoleniowymi ( przygotowania i wydruku identyfikatorów dla uczestników), organizacja ustawienia sal szkoleniowych w porozumieniu z trenerami prowadzącymi poszczególne szkolenia4)korespondencji mailowej i telefonicznej z uczestnikami szkoleń (tworzenie listy obecności, przesyłanie informacji o harmonogramie szkoleń, stworzenie agendy poszczególnych szkoleń itp.) 5)nadzoru nad realizacją poszczególnych szkoleń. 5.Współpracy logistycznej z ekspertami dokonującymi oceny merytorycznej technologii posiadanej/zaoferowanej przez uczestników konkursu, w tym przygotowanie rozpoznań rynku oraz projektów umów ws. przeprowadzenie ekspertyz dotyczących ww. technologii. 6.Przygotowywania i przeprowadzania rozpoznań rynku i sporządzania projektów umów i zamówień dotyczących wykonywania analiz rynków technologii środowiskowych oraz przygotowywania dokumentów (rozpoznań cenowych rynku, wniosków, szczegółowych opisów zamówień oraz projektów umów) do postępowań o udzielanie zamówień publicznych dotyczących innych działań (w szczególności wymienionych w pkt 3 i 4) w roku 2012 i 2013, na zlecenie osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 7.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi w zakresie prowadzenia biura projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Prowadzenia działań związanych z przyznawaniem pomocy de minimis przedsiębiorcom będącym uczestnikami i laureatami konkursu organizowanego w ramach projektu, polegające na m.in. 1)prowadzeniu sprawozdawczości związanej z przyznawaniem pomocy de minimis; 2)prowadzeniu wykazu udzielonej pomocy de minimis, monitoringu jego poprawności oraz bieżącej aktualizacji 3)przygotowywaniu umów dla przedsiębiorców dotyczących przyznania pomocy de minimis. 2.Opieki nad pracą biura projektu polegająca na prowadzeniu ewidencji materiałów promocyjnych, materiałów biurowych, pism wchodzących i wychodzących, sprzętu tj. komputery, telefony komórkowe, i plusy. 3.Przygotowywania pism wewnętrznych na potrzeby projektu. 4.Zlecania tłumaczeń do odpowiedniej komórki merytorycznej Zamawiającego. 5.Współpracy z jednostkami wspierającymi projekt, w szczególności z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Gospodarki, Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.Stałego kontaktu z uczestnikami projektu. 7.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.77.61.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługi w zakresie promocji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Realizacji działań promujących III i IV edycję projektu GreenEvo poprzez a)organizację konferencji b)zorganizowanie seminariów inaugurujących projekt c)organizację uroczystych gal dla laureatów d)nadzór nad tworzeniem nowych materiałów promocyjnych tj. roll upy, ścianki promocyjne, banery, plakaty e)koordynację działań związanych z opracowaniem graficznym i produkcją broszur promocyjnych i raportów f)koordynację działań nad produkcja filmów promocyjnych dla laureatów; g)koordynację działań public relation h)kontakt z biurem prasowym (odpowiednia komórka merytoryczna Zamawiającego) i opracowywanie wkładu do informacji prasowych i)nadzór nad zawartością i uatrakcyjnianiem strony internetowej projektu www.greenevo.gov.pl, w tym zmiany układów na stronie, umieszczanie tekstów, zapewnienia tłumaczeń tekstów na stronę internetową. 2.Opracowywania wkładów (szczegółowych opisów zamówienia) do postępowań o udzielnie zamówień publicznych oraz rozpoznań rynku dotyczących realizacji działań promocyjnych. 3.Współpracy (nadzór nad wykonaniem umów i zamówień) z dostawcami zewnętrznymi tj. drukarnie, agencje marketingowe, agencje PR oraz z prasą 4.Współpracy z partnerami projektu w kwestiach promocji projektu. 5.Ścisłego nadzoru nad przestrzeganiem standardów wizualnych marki GreenEvo 6.Ścisłej współpracy oraz raportowanie swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi w zakresie księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.Przygotowywania harmonogramu rzeczowo finansowego projektu oraz zapotrzebowań dziennych na środki finansowe z rezerwy celowej. 2.Przygotowywania zestawień wydatkowania środków finansowych w ramach projektu, w tym zestawień niezbędnych do rozliczania środków finansowych otrzymywanych w ramach zaliczki z NFOŚiGW, na realizację projektu. 3.Prowadzenia wykazu oraz dokumentacji zawartych umów oraz udzielonych zamówień. 4.Nadzoru nad formalną prawidłowością zawieranych umów. 5.Nadzoru nad działaniami pozostałych członków zespołu w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 6.Opisywania faktur i rachunków za wykonywane prace oraz ich przekazywania do realizacji. 7.Opisywania faktur i rachunków w języku angielskim za wykonywane prace zagranicą oraz ich przekazywania do realizacji. 8.Przygotowania rozliczenia umowy o finansowanie projektu zawartej przez Ministerstwo Środowiska z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 9.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługi administrowania stroną internetową projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisu internetowego Zamawiającego (adres serwisu: www.greenevo.gov.pl), w trzech wersjach językowych (polskiej, angielskiej oraz rosyjskiej). W ramach realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do 1.Nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu internetowego. 2.Usuwania problemów technicznych w ciągu 3 godzin od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.Wykonywania w przypadku zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego modyfikacji struktury serwisu internetowego, w szczególności takich jak tworzenie prostych aplikacji w postaci kalendarza wydarzeń czy forum. 4.Umieszczania tekstów, zdjęć, filmów, informacji o partnerach oraz laureatach projektu na stronie internetowej, według zaleceń Zamawiającego 5.Pozycjonowania serwisu internetowego. 6.Ścisłej współpracy oraz raportowania swoich działań do osoby wyznaczonej przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.