eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślemień › wykonanie sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody w ramach projektu pn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 42020

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ślemień: wykonanie sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody w ramach projektu pn.: \Rozwój gminy poprzez budowę stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Ślemień, do kontaktów: Marcin Zyzak, Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098, e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slemien.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody w ramach projektu pn.: \Rozwój gminy poprzez budowę stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Slemień. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i Stacji uzdatniania wody. W ramach budowy sieci wodociągowej planuje się wykonanie wodociągu fi 90 o długości 2689 mb w miejscowości Ślemień. W ramach budowy sieci wodociągowej zostaną wykonane prace przygotowawcze, ziemne i montażowe, wykonane zostanie uzbrojenie wodociągu (w tym m.in.: 18 kpl. Hydrantów naziemnych oraz 8 studni rewizyjnych z kręgów betonowych i przewierty z rurą ochronna o długości 89 m). Ponadto w przedmiarze uwzględniono próby szczelności i dokumentacje geodezyjną. Zaprojektowania Stacja Uzdatniania Wody (dalej SUW), charakteryzować się będzie wydajnością Qd=503/d. SUW pracować będzie okresowo z wydajnością maksymalną Qd=4m3/h w zależności od stopnia napełnienia zbiornika wody uzdatnionej. Uzdatnianie wody będzie przebiegało wg. Następującego schematu: WSTĘPNE UTLENIANIE - KOAGULACJA - FLOKULACJA - SEDYMANTACJA - FILTRACJA - DEZYBFEKCJA. Zamówienie musi odpowiadać dokumentacji technicznej oraz zapisom przedmiaru robót zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiących integralną część Specyfikacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca załączy wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia to 2689 mb sieci wodociągowej, budowanej na terenie górskim w miejscowosci Slemień, oraz budowa stacji uzdatniania wody o wydajności 4m3/h położonej obok potoku Frydziowski w miejscowości Ślemień (stacja bezobsługowa). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium w wysokości 20.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej Nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych powyżej, przedłożonych przez Wykonawców w ofercie, przy czym punkty te muszę spełniać następujące kryteria: - punkt 1. - wykonawca we właściwym odpisie lub zaświadczeniu lub wpisie lub zgłoszeniu ma zapis, że świadczy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia; - punkt 2. - wykonawca nie zalega ze zobowiązaniami publiczno-prawnymi; - punkt 3. - wykonawca spełnia warunki art. 24 ust. 1 pkt 4 i 9 ustawy PZP; - punkt 4. - wykonawca przedstawia dokumenty w zakresie uprawnień do realizacji robót określonych umową, a w szczególności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi; - punkt 5. - wykonawca zatrudnia lub ma do dyspozycji wykwalifikowanych pracowników (nie mniej niż 15-ie osób); - punkt 6. - wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji robót związanych z budową i wykończeniem budynku; stan wyposażenia pozwoli określić sprawność techniczną oferenta, jako jeden z istotnych elementów w procesie postępu i jakości robót; - punkt 7. - wykaz osób i podmiotów, którym zostanie podzlecona robota i informacja o ich kwalifikacja spełniać będzie wymogi zamówienia, a w szczególności punktu 4.; - punkt 8. - wypełniony załącznik nr 5, a prace w nim zawarte tożsame są z przedmiotem zamówienia (a więc muszą to być co najmniej 2 inwestycje polegające na wybudowaniu sieci wodociągowej i Stacji uzdatniania wody lub obiektu tożsamego (Wykonawca mógł wykonywać osobno te inwestycje, jednakże budowa SUW lub obiektu tożsamego i sieci wodociągowej liczona będzie jako jedno zrealizowane zadanie tożsame z przedmiotem zamówienia)) potwierdzone właściwymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych, a wartość łączna jednej inwestycji (tj. Budowa SUW lub budynku tożsamego i sieci wodociągowej) była nie mniejsza niż 900.000 zł.), - punkt 9. - wykonawca posiada zdolność finansową lub kredytową na przeprowadzenia inwestycji powyżej 900.000 zł., której czas realizacji wynosi 6 miesięcy, oznacza to, że oferent dysponuje gotówką, lub ma do dyspozycji kredyt lub promesę lub oświadczenie o gotowości udzielenia kredytu przez bank na kredyt w wysokości przynajmniej 900.000 zł; - punkt 10 wykonawca posiada ważną polisę lub inny ważny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym ważności polisy lub ubezpieczenia nie może się kończyć przed 30 marca 2007 roku. W przypadku utraty ważności polisy lub ubezpieczenia w okresie trwania realizacji zamówienia Wykonawca dołącza zaświadczenie, że wznowi polisę lub ubezpieczenie przynajmniej do 30 marca 2007 r. - punkt 11. - przedstawione dokumenty stwierdzają, że średni roczny obrót z ostatnich trzech lat jest nie mniejszy niż 3.000.0000 zł. (za każdy rok); - punkt 12. - podpisane oświadczenie przez uprawnioną osobę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; 6)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 7)wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 8)wykazu wykonanych w okresie ostatnich pieciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5; 9)Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, lub inne obroty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 55 2. Termin wykonania 30 3. Gwarancja 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Sleemień, pokój nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.