To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-28
Łódź: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla uczniów łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 35 części, od 1 do 35
Numer ogłoszenia: 419638 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227310 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla uczniów łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 35 części, od 1 do 35.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, zajęć grupowych (warsztatów) z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów wybranych łódzkich gimnazjów. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Wsparcie na Starcie II. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych dla uczniów klas II i III wybranych łódzkich gimnazjów . 2.2.Zamawiający przewiduje przeprowadzanie usługi dla 400 uczniów w 6 szkołach. 2.3.Zajęcia grupowe dotyczą zagadnień z zakresu roli pracy w życiu człowieka, umiejętności oceny własnych predyspozycji, sposobów uczenia się, wyboru ścieżki edukacyjnej i planowania kariery zawodowej, informacji o rynku pracy. 2.4.Zajęcia grupowe należy realizować z wykorzystaniem różnorodnych metod prowadzenia zajęć takich jak m.in.: odkrywanie, przeżywanie, działanie, metoda projektu, metody aktywizujące. Do realizacji programu zajęć należy wykorzystać uaktualniony podręcznik opracowany w I edycji projektu Wsparcie na starcie (podręcznik zostanie przekazany Wykonawcom z którymi zostaną zawarte umowy po dokonaniu i zatwierdzeniu aktualizacji - podczas spotkania o którym mowa w ust. 2.14. 2.5.Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera 2.6.Zamawiający przewiduje zorganizowanie zajęć grupowych w wymiarze 25 godzin na jedną grupę w 12 osobowych grupach, z wyjątkiem grup uczniów uczęszczających do Gimnazjum integracyjnego nr 47 - gdzie grupy będą liczyć 8 osób) 2.7.Zamawiający w porozumieniu z Dyrekcją każdej ze szkół dokona podziału na grupy i dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów niezwłocznie po jej opracowaniu w oparciu o zatwierdzony plan lekcji. 2.8.Terminy i godziny warsztatów muszą być dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgodnione z Dyrekcją danej szkoły. Zamawiający przewiduje, że Dyrekcja szkoły tak ułoży plan zajęć dla klas II i III, aby wszyscy uczniowie uczestniczący w Programie mogli wziąć udział w warsztatach (bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi). 2.9.Zamawiający informuje, iż zgodnie z powszechną praktyką, plany lekcji zatwierdzane są na pierwszym posiedzeniu Rady Pedagogicznej - zasadniczo tuż przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Do tego czasu Zamawiający nie przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, wiążącego planu lekcji. 2.10.Zamawiający informuje, iż warsztaty będą odbywać się raz w tygodniu po 1 lub 2 godziny dydaktyczne w zależności od opracowanego planu lekcji uczestniczących uczniów oraz w terminie ustalonym przez Dyrekcję szkół. 2.11.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w dni powszednie w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie zajęć w soboty. 2.12.Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 2.13.W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Doradcą Zawodowym - koordynatorem SzOK-ów nadzorującym kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia (Doradca zawodowy zostanie wyłoniony w równolegle prowadzonym przetargu). 2.14.Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym uczestniczyć będą Wykonawcy (z którymi zostanie zawarta umowa) oraz Doradca Zawodowy-koordynator, podczas którego Wykonawcom zostanie przekazany Program merytoryczny w postaci publikacji dostępnej elektronicznie (WORD PDF). O terminie szkolenia wyłonieni w przetargu Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem (prawdopodobnym terminem jest koniec sierpnia początek września 2014 roku) 2.15.Zajęcia mogą prowadzić nauczyciele lub doradcy zawodowi spełniający wymagania określone przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 6. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części: Część 1 - Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 2- Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 3 - Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 4 - Gimnazjum nr 10 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 5 - Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 6 - Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 7 - Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 8 - Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 9 - Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa E - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 10 - Gimnazjum nr 18 w Łodzi - grupa F - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 11 - Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 12 - Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 13 - Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 14 - Gimnazjum nr 20 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 15 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 16 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 17 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 18 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 19 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa E - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 20 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa F - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 21 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa G - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 22 - Gimnazjum nr 22 w Łodzi - grupa H - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 23 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 24 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 25 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 26 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 27 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa E - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 28 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa F - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 29 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa G - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 30 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa H - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 31 - Gimnazjum nr 28 w Łodzi - grupa I - max. 12 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 32 - Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa A - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 33 - Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa B - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 34 - Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa C - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry Część 35 - Gimnazjum nr 47 w Łodzi - grupa D - max. 8 uczniów; 25 godzin 2 semestry 3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 4 części zamówienia. 3.2.Zamawiający nie wyraża zgody by osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji którejkolwiek z części niniejszego zamówienia, została również wyznaczona do wykonywania (uczestniczenia) w równoległe prowadzonym postępowaniu zarejestrowanym pod numerem: 3 WnSII2014) pn. Pełnienie nadzoru merytorycznego i koordynowanie usług świadczonych w ramach realizacji projektu Wsparcie na Starcie II - konsultacji indywidualnych i zajęć grupowych dla uczniów gimnazjów oraz organizacja pracy Szkolnych Ośrodków Kariery powstałych w ramach projektu w 6 łódzkich gimnazjach 4. Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Doradca Zawodowy - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. 4.2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją zajęć grupowych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 4.3.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.4.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 4.5.Wykonawcy (osoby prowadzące konsultacje) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa protokołów z doradztwa. 4.6.Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty) zobowiązani będą dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 4.7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4.8.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 4.5. stosuje się odpowiednio..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE Lingua, ul. Bohaterów Września 1a/c, 31-620 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1350,00
Oferta z najniższą ceną: 1350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maryla Jaworska, ul. Sukiennicza 5 m.48, 91-855 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1450,00
Oferta z najniższą ceną: 1450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maryla Jaworska, ul. Sukiennicza 5 m.48, 91-855 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1450,00
Oferta z najniższą ceną: 1450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE Lingua, ul. Bohaterów Września 1a/c, 31-620 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1425,00
Oferta z najniższą ceną: 1425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Milcarz, ul. Zbiorcza 2 m. 28, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Milcarz, ul. Zbiorcza 2 m. 28, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Milcarz, ul. Zbiorcza 2 m. 28, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1337,50
Oferta z najniższą ceną: 1337,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Krawczyk, al. Włókniarzy 222 m. 32, 90-557 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1324,75
Oferta z najniższą ceną: 1324,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Krawczyk, al. Włókniarzy 222 m. 32, 90-557 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1324,75
Oferta z najniższą ceną: 1324,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Część 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Krawczyk, al. Włókniarzy 222 m. 32, 90-557 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1324,75
Oferta z najniższą ceną: 1324,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Kopczyńska, ul. Bratysławska 3/25, 94-032 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,25
Oferta z najniższą ceną: 1487,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Część 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Kopczyńska, ul. Bratysławska 3/25, 94-032 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,25
Oferta z najniższą ceną: 1487,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Część 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Kopczyńska, ul. Bratysławska 3/25, 94-032 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,25
Oferta z najniższą ceną: 1487,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Część 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Kopczyńska, ul. Bratysławska 3/25, 94-032 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,25
Oferta z najniższą ceną: 1487,25 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Część 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Michalak, ul. Tomaszewicza 5 m.27, 94-048 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Część 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Szulc-Mateja, ul. Wyszyńskiego 42/32, 94-047 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Część 20
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Szulc-Mateja, ul. Wyszyńskiego 42/32, 94-047 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Część 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Czernek, ul. Hubala 6 m.23, 94-048 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: Część 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Czernek, ul. Hubala 6 m.23, 94-048 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 23
Nazwa: Część 23
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zuzanna Jaśkiewicz, ul. Sienkiewicza 59 m. 46, 90-009 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1485,00
Oferta z najniższą ceną: 1485,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1485,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: Część 24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Sośnicka, ul. Kusocińskiego 86b m.38, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,50
Oferta z najniższą ceną: 1487,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1487,50
Waluta: PLN.
Część NR: 25
Nazwa: Część 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Sokólska-Makara, pl. Pokoju 2a m. 2, 90-243 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,50
Oferta z najniższą ceną: 1487,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1487,50
Waluta: PLN.
Część NR: 26
Nazwa: Część 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Turek, ul. Stokrotki 2, 95-070 Rabień, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,50
Oferta z najniższą ceną: 1487,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1487,50
Waluta: PLN.
Część NR: 27
Nazwa: Część 27
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Skolimowska, ul. Stokowska 34, 92-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1482,50
Oferta z najniższą ceną: 1482,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1482,50
Waluta: PLN.
Część NR: 28
Nazwa: Część 28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Violeta Wojtaszczyk, ul. Sucharskiego 5/58, 95-050 Konstantynów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1482,50
Oferta z najniższą ceną: 1482,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1482,50
Waluta: PLN.
Część NR: 29
Nazwa: Część 29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kinga Szymczyk, ul. Okoniowa 9 m. 76, 91-498 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1492,00
Oferta z najniższą ceną: 1492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1492,00
Waluta: PLN.
Część NR: 30
Nazwa: Część 30
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Stańdo, ul. Cynarskiego 1 m. 4, 92-447 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1482,50
Oferta z najniższą ceną: 1482,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1482,50
Waluta: PLN.
Część NR: 31
Nazwa: Część 31
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Turek, ul. Stokrotki 2, 95-070 Rąbień, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1487,50
Oferta z najniższą ceną: 1487,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1487,50
Waluta: PLN.
Część NR: 32
Nazwa: Część 32
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Gawrońska, ul. Lipowa 9 m.27, 90-742 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1475,00
Oferta z najniższą ceną: 1475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1499,50
Waluta: PLN.
Część NR: 33
Nazwa: Część 33
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Gawrońska, ul. Lipowa 9 m.27, 90-742 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1475,00
Oferta z najniższą ceną: 1475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1499,50
Waluta: PLN.
Część NR: 34
Nazwa: Część 34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Pawlak, ul. Kruczkowskiego 5/24, 93-236 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1475,00
Oferta z najniższą ceną: 1475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1499,50
Waluta: PLN.
Część NR: 35
Nazwa: Część 35
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Izabela Pawlak, ul. Kruczkowskiego 5/24, 93-236 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1475,00
Oferta z najniższą ceną: 1475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1499,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DEA OZPA 272.10.2024 DOSTAWA WZORCÓW CHROMATOGRAFICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Dostawa kompletnego układu do wielokątowego statycznego (SLS) i dynamicznego (DLS) pomiaru intensywności rozpraszania światła dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej
- Zakup dwóch samochodów osobowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego na zieleńcu przy ul. Cyganka
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu windy wewnętrznej w istniejącym szybie windowym wewnątrz budynku A2, w ramach budowy drugiego etapu CKD2
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.