eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części, od 1 do 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-28

Łódź: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części, od 1 do 6
Numer ogłoszenia: 419636 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227834 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi doradczej polegającej na przeprowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich szkół gimnazjalnych w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części, od 1 do 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów wybranych łódzkich gimnazjów. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Wsparcie na Starcie II. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu samopoznania, kompetencji społecznych, wymogów rynku pracy, równości szans, planowania kariery edukacyjnej i zawodowej (w tym Indywidualny Plan Działania), pracy w grupie, komunikowania się. 2.2.Usługa polega na zorganizowaniu (zgodnie z wytycznymi programu Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2.1.) i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. 2.3.Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. konsultacji dla grupy 400 uczniów w 6 szkołach, przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 2 godziny dydaktyczne w taki sposób, że - osoba prowadząca konsultację indywidualną przeprowadzi spotkanie indywidualne z uczniem podczas którego realizować będzie treść programu oraz uzgodni z uczniem termin przygotowania i dostarczenia przez niego własnego CV i listu motywacyjnego (wymiar 1h dydaktyczna) - doradca zawodowy wykonuje pracę własną z dokumentami ucznia (CV i list motywacyjny), dokonuje ich profesjonalnej oceny wraz z informacją zwrotną, opracowuje Indywidualny Plan Działania (IPD) dla każdego ucznia oraz przekazuje podsumowanie (zawierające informację zwrotną oraz IPD) w formie pisemnej. - Zgodnie z założeniami i wytycznymi Projektu, na pracę własną Wykonawcy, Zamawiający przewidział 1 roboczogodzinę i tylko taki wymiar pracy zostanie przez Zamawiającego uznany za kwalifikowany, nawet jeśli Wykonawca wykaże że przeznaczył na te czynności większy wymiar roboczogodzin. 2.4.Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Zamawiający informuje, iż zgodnie z powszechną praktyką, plany lekcji zatwierdzane są na pierwszym posiedzeniu Rady Pedagogicznej - zasadniczo tuż przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Do tego czasu Zamawiający nie przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, wiążącego planu lekcji. 2.5.Konsultacje odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 2.6.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji indywidualnych w dni powszednie w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie konsultacji w soboty. Zapisy zawarte w ust. 2.5. stosuje się odpowiednio. 2.7.Konsultacje indywidualne prowadzić mogą pedagodzy, doradcy zawodowi oraz liderzy wewnątrzszkolnego systemu orientacji i poradnictwa zawodowego spełniający wymagania określone w Dziale VI ust. 6. 2.8. W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Doradcą Zawodowym - koordynatorem nadzorującym kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia (Doradca zawodowy zostanie wyłoniony w równolegle prowadzonym przetargu). 2.9.Zamawiający przewiduje zorganizowanie jednorazowego szkolenia, w którym uczestniczyć będą Wykonawcy (z którymi zostanie zawarta umowa) oraz Doradca Zawodowy-koordynator, podczas którego Wykonawcom zostanie przekazany Program merytoryczny w postaci publikacji dostępnej elektronicznie (WORDPDF). O terminie szkolenia wyłonieni w przetargu Wykonawcy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem (prawdopodobnym terminem jest koniec sierpnia początek września 2014 roku) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Określenie podziału zamówienia na części: Część 1 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 10 w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 96 godzin 2 semestry Część 2 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 18 w Łodzi 72 uczniów; maksymalnie 144 godziny 2 semestry Część 3 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 20 w Łodzi 48 uczniów; maksymalnie 96 godzin 2 semestry Część 4 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 22 w Łodzi 96 uczniów; maksymalnie 192 godzin 2 semestry Część 5 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 28 w Łodzi 108 uczniów; maksymalnie 216 godzin 2 semestry Część 6 Przedmiot zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1-2 realizowany w Gimnazjum nr 47 w Łodzi 32 uczniów; maksymalnie 64 godziny 2 semestry 3.1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 1 część zamówienia. 3.2.Zamawiający nie wyraża zgody by osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji którejkolwiek z części niniejszego zamówienia, została również wyznaczona do wykonywania (uczestniczenia) w równoległe prowadzonym postępowaniu zarejestrowanym pod numerem: 3 WnSII 2014) pn. Pełnienie nadzoru merytorycznego i koordynowanie usług świadczonych w ramach realizacji projektu Wsparcie na Starcie II - konsultacji indywidualnych i zajęć grupowych dla uczniów gimnazjów oraz organizacja pracy Szkolnych Ośrodków Kariery powstałych w ramach projektu w 6 łódzkich gimnazjach 4. Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 4.1.W projekcie uczestniczą wybrane łódzkie publiczne gimnazja: Gimnazjum nr 10, Gimnazjum nr 18, Gimnazjum nr 20, Gimnazjum nr 22, Gimnazjum nr 28, Gimnazjum nr 47. 4.2.Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Doradca Zawodowy - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. 4.3.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją konsultacji indywidualnych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 4.4.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4.5.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 4.6.Wykonawcy (osoby prowadzące konsultacje) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa protokołów z doradztwa. 4.7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4.8.Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące konsultacje) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 4.6. stosuje się odpowiednio..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Nawrocka, ul. Sitowie 15 m. 35, 91-495 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Anna Sendal, ul. Legnicka 3 m. 1/2, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sylwia Borowczyk, ul. Karolewska 29/31 m. 7, 90-560 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5712,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5712,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Binda-Polak, ul. Wyszyńskiego 16 m. 67, 94-042 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Edukacji Platon B. Ślusarczyk, M. Kanik sp. j., ul. Ks. Jałowego 6a, 35-010 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6264,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66,96 / Oferta z najwyższą ceną: 12852,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Włodzimierz Komorowski, ul. Rzemieślnicza 18, 95-100 Rosanów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3840,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.