eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-24

Wrocław: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 419448 - 2014; data zamieszczenia: 24.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399162 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1. Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: EA Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: - informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX - rejestracja czynności i zdarzeń, - poszukiwanie majątków zobowiązanych, - obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, - obsługa Egapoltax w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym - rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, - kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, - wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, - badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, - korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, - archiwizacja akt egzekucyjnych, - komputerowe maszynopisanie, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1976 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015r. 2. Zadanie nr 2 obejmuje 1 część: EA - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, - Archiwizacja dokumentów związanej z egzekucją, - Obsługa tytułów wykonawczych, - Wprowadzanie danych do systemu BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 952 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 30 czerwca 2015r. 3. Zadanie nr 3 obejmuje 1 część:RB - Rozliczanie i kontrola należności wyegzekwowanych w drodze postępowania administracyjnego przez poborców skarbowych. - Sprawdzanie i kontrola prawidłowości i zgodności sum wyegzekwowanych przez poborców w podziale na: - koszty egzekucyjne, - koszty upomnień, - należności głównej, - odsetek za zwłokę, - opłaty prolongacyjne, - Terminowość i prawidłowość przekazywania pobranych przez poborców kwot na rachunki bankowe wierzycieli. - Kontrola rachunkowa zapisów zawartych w kwitariuszach z dowodami wpłat oraz służbą. - Kontrola i porównanie zgodności wpłat z rachunkiem bankowym urzędu skarbowego, - realizacja ww czynności poprzez obsługę programu księgowego. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1944 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 24 grudnia 2015 r. 4. Zadanie nr 4 obejmuje 1 część: KS Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: - informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX - rejestracja czynności i zdarzeń, - poszukiwanie majątków zobowiązanych, - obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, - rejestracja czynności i zdarzeń (rejestracja wniosków, mandatów, spraw karnych skarbowych, wykazy podatników zobowiązanych - Pozyskiwanie danych i materiałów do prowadzonych w komórce spraw karnych skarbowych w zakresie zobowiązań podatników i płatników, - Czynności administracyjne: wezwania - wpisywanie, redagowanie i udzielanie odpowiedzi na pisma w zakresie podstawowym, zbieranie informacji, tworzenie akt zastępczych, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT, MANDATY. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1592 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. 5. Zadanie nr 5 obejmuje 1 część: OL Szczegółowy opis: - rejestracja do systemu komputerowego poczty wpływającej do Urzędu, - rejestracja do systemu Biblioteka Akt potwierdzeń odbioru, - przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych przesyłanych pocztą i przyjmowanie od posłańców, - opracowywanie i wysyłanie reklamacji listów poleconych, - rejestracja przesyłek poleconych w książce nadawczej, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, - terminowa realizacja zadań, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1952 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 12 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 8416 godzin (zadanie nr 1-5)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karolina Susłowicz, Kilianów 3, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Ewa Zwolak-Majka, ul. Główna 51, 55-080 Smolec, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Tomasz Hajdas, ul. Damrota 42/4, 50-306 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Łukasz Kapuściński-Abo, ul. Białowieska 8/8, 54-235 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104728,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26182,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26182,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26182,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Kalitkiewicz, ul. Grota-Roweckiego 110/1C, 52-232 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11424,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11424,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nazar Tsaykler, ul. Rumiankowa 18/1, 54-512 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25758,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25758,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25758,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25758,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Mikulska, ul. Piwna 47, 55-050 Sobótka, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19104,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19104,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19104,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19104,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Pacocha, ul. Dokerska 13/30, 54-142 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23424,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23424,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.