eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › adaptacja budynku hotelu robotniczego na mieszkania zastępcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-18

POZYCJA 41931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: adaptacja budynku hotelu robotniczego na mieszkania zastępcze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bytom, do kontaktów: Wiesława Bucholc, ul. Parkowa 2, Wydział Gospodarki Komunalnej i Inw, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818572, fax 032 28205875, e-mail: wbucholc@um.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.@bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku hotelu robotniczego na mieszkania zastępcze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bytom - Miechowice, ul. Francuska nr 70b, c. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji budynku dawnego hotelu robotniczego na mieszkania zastępcze, polegającej na przebudowie i remoncie budynku, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo przedmiar robot wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Remontowany budynek typu hotelowego, wybudowany w 1976 r. jest 5-kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Wybudowany w technologii wielkiej płyty w systemie W-70 , podzielony przerwami dylatacyjnymi na 3 segmenty konstrukcyjne a, b i c. Segment a (skrajny) jest obecnie zamieszkały. Przedmiotem remontu i adaptacji jest segment b (środkowy) i c (skrajny). Segment środkowy jest dłuższy od segmentów skrajnych i posiada dwie wewnętrzne klatki schodowe. Segmenty skrajne zawierają po jednej klatce schodowej każdy. Segmenty budynku b i c są niezamieszkałe. W piwnicy pod segmentem c znajdują się pomieszczenia zlikwidowanej lokalnej kotłowni. Budynek stanowi aktualnie własność Gminy Bytom. Przedmiotem nn. zamówienia jest wykonanie następujących prac adaptacyjnych i remontowych w przedmiotowych segmentach: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (m.in. odgrzybienie ścian, demontaż świetlików i zadaszeń), b) roboty budowlane: dekarskie, murarskie, ślusarskie (m.in. zainstalowanie w świetlikach klap odymiających sterowanych elektrycznie), c). wykonanie instalacji wew.: wodnokan., c.o. oraz elektrycznych, d) roboty wykończeniowe: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wyk. tynków i okładzin wew., izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych poziomych i pionowych, wymiana balustrad, wykonanie podłoży i posadzek oraz roboty malarskie, e) ocieplenie elewacji i ścian podświetlikowych wraz z montażem rusztowań, f) roboty inżynieryjne: wykonanie schodów zew. wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych, stropu nad bunkrem węglowym, ciągu pieszo-jezdnego oraz opaski żwirowej wokół budynku g) mała architektura: urządzenie placu zabaw dla dzieci i terenów zielonych w rejonie budynku. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 60 miesięcy gwarancji oraz 36 miesięcy rękojmi za wady. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudniania podwykonawców do wykonania części lub całości robót stanowiących przedmiot zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do nin. postępowania : a) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał dwa zadania inwestycyjne, modernizacyjne lub remontowe budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 750 000,00 zł brutto dla każdego z prezentowanych budynków oraz doręczyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie; b) w wykonaniu zamówienia winna uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności budowlano-konstrukcyjnej oraz posiadać aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa. Jednocześnie zamawiający wymaga zapewnienia ze strony wykonawcy w trakcie realizacji robót ciągłego dozoru przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w branży budowlano-konstrukcyjnej, instalacji wodnokan., c.o., wentylacji oraz elektrycznej., posiadających aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa, c) winien posiadać ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", przy czym za wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty polegające na realizacji zadania inwestycyjnego, modernizacyjnego lub remontowego budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 750 000,00 zł brutto każdy oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) przyznane będą - 2 pkt, za każdą następną robotę o zakresie i wartości jak w pkt 2a - 1 pkt. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków (największą liczbę punktów). W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 8) polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz (jeżeli dotyczy) 11) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa, 12) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. Ww. oświadczenia i dokumenty winny być załącznikiem do składanego przez wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Wzór wniosku i załączników można pobrać w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2 - Referat Inwestycji i Nadzoru, pok. 301, II piętro. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie załączyć do wniosku jw. oświadczenia i dokumenty określone w pkt od 2) do 7) i 11). Pozostałe oświadczenia i dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Forma składanych dokumentów : Ww. dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wykonawca winien - w formie pisemnej - złożyć osobiście lub przesłać na adres, jak podano w sekcji I cz. I pkt 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.