eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wyburzenie 9 budynków na terenach Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w ramach zadania pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-24

Kielce: Wyburzenie 9 budynków na terenach Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w ramach zadania pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin.
Numer ogłoszenia: 419140 - 2010; data zamieszczenia: 24.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne , ul. Niska 2 H/2, 25-317 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyburzenie 9 budynków na terenach Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w ramach zadania pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyburzenie 9 budynków, znajdujących się na terenie Regionalnego Centrum Naukowo- Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin dz. ewid. nr 137.12, 137.21, 137.18, 137.19 w ramach projektu pt: Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin. 2. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: a) wykonanie projektu rozbiórki w zaproponowanej przez projektanta technologii zaakceptowanej przez Zamawiającego- bez użycia materiałów wybuchowych, uzyskanie niezbędnych opinii i pozwolenia na rozbiórkę, jeżeli jest wymagane, b) wyburzenie 9 budynków na terenie Regionalnego Centrum Naukowo- Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin zgodnie z charakterystyką obiektów, znajdującą się w punkcie 3, c) wyrównanie placu w miejscu wyburzonych obiektów, d) odcięcie w zakresie związanym z wyburzeniem obiektów wszelkich przyłączy, uwzględnionych w punkcie 3, oraz innych, które wynikną w trakcie rozbiórki, e) wykonanie dokumentacji fotograficznej wyburzonych obiektów, f) wykonanie innych robót budowlanych i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym m.in.: - oznakowanie oraz ogrodzenie przejętego placu budowy, - organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie, itd.), - transport i składowanie materiałów nieużytecznych z rozbiórek ( gruz, ziemia, eternit, itd.) wraz z utylizacją, - organizacja ruchu w trakcie prowadzenia robót, - nadzory specjalistyczne zarządców sieci, wynikające z uzgodnień, - z uwagi na prowadzenie prac w bezpośrednim sąsiedztwie obszarów ochrony konserwatorskiej, Zamawiający zastrzega sobie prawo powołania na koszt Wykonawcy nadzoru archeologicznego, w zakresie prac wykonywanych poniżej poziomu 0,00 m, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, bieżącej i końcowej powykonawczej. 3. Charakterystyka budynków przeznaczonych do wyburzenia a) Budynek 1- Chlewnia. Budynek jednokondygnacyjny, z poddaszem użytkowym, o konstrukcji szkieletowej, z elementów prefabrykowanych, żelbetowych, o układzie poprzecznym, z podłużnym rozstawem słupów co 6 m. Konstrukcja przykrycia dachowego, dwuspadowa na wiązarach stalowych o rozstawie 3 m, pokryta eternitem falistym. Ściany szczytowe poddasza, przyziemia i działowe wykonane z cegły pełnej na zaprawie cem.- wap.. Wszystkie słupy prefabrykowane o przekroju 25x25 cm. Na głowicach słupów opierają się podciągi oraz płatwie, które ze słupami połączone są prętami wychodzącymi ze słupów. Strop nad pierwszą kondygnacją wykonany z elementów typowych żelbetowych ( płyty żebrowe). Posadzki o grubości 12 cm, wykonane z betonu pod całym budynkiem. Budynek wyposażony w instalacje: - elektryczną, - wodociągową, - kanalizacyjną, -odgromową. Charakterystyka inwestycji: Powierzchnia zabudowy - ok. 591,5 m2 Powierzchnia użytkowa - ok. 1089,2 m2 Kubatura- ok. 3255 m3 b) Budynek 2- Budynek dydaktyczny. Budynek murowany, częściowo podpiwniczony. Stropodach kryty blachą. Posadzki na korytarzach i w sanitariatach betonowe, w pokojach płytki PCV. Budynek wyposażony w instalacje: - elektryczną, - wodociągową, - cieplną, - kanalizacyjną, -odgromową. Charakterystyka inwestycji: Powierzchnia zabudowy - ok. 273 m2 Powierzchnia użytkowa - ok. 242 m2 c) Budynek 3- Łącznik przy szklarniach nr 4, 5, 6. Budynek parterowy, bez podpiwniczenia, o konstrukcji szkieletowej. Konstrukcję nośną stanowią ramy stalowe o węzłach sztywnych, jednoprzęsłowych, zamocowane w stopach fundamentowych. Rozstaw ram co 3 m. Konstrukcja przykrycia wykonana z płatwi stalowych z kątowników nierównomiernych, oparte na ramach nośnych. Kąt nachylenia dachu 30st. Konstrukcje stalowe wypełnione szkłem. Posadzki o grubości 12 cm, wykonane z betonu pod całym łącznikiem. Budynek wyposażony w instalacje: - elektryczną, - wodociągową. Charakterystyka inwestycji: Powierzchnia zabudowy - ok. 84,06 m2 d) Budynek 4, 5, 6 - Szklarnie. Obiekty parterowe, bez podpiwniczenia, o konstrukcji szkieletowej. Konstrukcję nośną stanowią ramy stalowe o węzłach sztywnych, jednoprzęsłowych, zamocowane w stopach fundamentowych. Rozstaw ram co 3 m. Konstrukcja przykrycia wykonana z płatwi stalowych z kątowników nierównomiernych, oparte na ramach nośnych. Kąt nachylenia dachu 30st. Konstrukcje stalowe wypełnione szkłem. Posadzki o grubości 12 cm, wykonane z betonu pod całym łącznikiem. Budynek wyposażony w instalacje: - wodociągową, -elektryczną. Charakterystyka inwestycji: Łączna powierzchnia zabudowy - ok. 810m2 e) Budynek 7- Szklarnia. Obiekt parterowy, bez podpiwniczenia, o konstrukcji szkieletowej. Konstrukcję nośną stanowią ramy stalowe o węzłach sztywnych, jednoprzęsłowych, zamocowane w stopach fundamentowych. Rozstaw ram co 3 m. Konstrukcja przykrycia wykonana z płatwi stalowych z kątowników nierównomiernych, oparte na ramach nośnych. Kąt nachylenia dachu 30st. Konstrukcje stalowe wypełnione szkłem. Budynek wyposażony w instalacje: - wodociągową, - elektryczną. Charakterystyka inwestycji: Powierzchnia zabudowy - ok.210 m2 f) Budynek 8- Łącznik przy szklarni nr 7. Budynek murowany, częściowo podpiwniczony. Stropodach kryty blachą. Posadzki betonowe. Budynek wyposażony w instalacje: - elektryczną, - wodociągową, -odgromową. Charakterystyka inwestycji: Powierzchnia zabudowy - ok. 48 m2 Kubatura- ok.192 m3 g) Budynek 9- Wiata, szopa na maszyny. Budynek parterowy, dwunawowy o konstrukcji szkieletowej żelbetowej, prefabrykowanej, rozbieralnej. Ściany szczytowe wykonane z płyt korytkowych typowych, posadowienie płyt na belkach podwalinowych, opartych na stopach fundamentowych. Wypełnienie pomiędzy słupami żelbetowymi- wrota wykonane z drewna. Konstrukcja dachu dwuspadowa, wykonana z krokwi żelbetowych prefabrykowanych typowych, przykryta eternitem falistym, zamocowanym do łat drewnianych. Posadzka grubości 5 cm z betonu, na podkładzie 12 cm z kamienia pod całą powierzchnią budynku. Budynek wyposażony w instalację: - elektryczną. Charakterystyka inwestycji: Powierzchnia zabudowy - ok. 452,50 m2 Powierzchnia użytkowa - ok. 432 m2 Kubatura- ok.2095 m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN /słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.1 posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 u pzp, Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.2 prowadzenie przez Wykonawcę zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.3 nie zaleganie z opłacaniem podatków lub posiadanie zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4 nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na rozbiórkę, którego przedmiotem była rozbiórka budynku/ów kubaturowego/ych o wartości robót co najmniej 100 000 PLN. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest: Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 200.000 PLN. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1.Wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron umowy, 2. Wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, 3. Brak lub przerwanie dofinansowania realizacji inwestycji z Unii Europejskiej w ramach RPO. 4. Wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji lub powodującej konieczność przesunięcia terminu jej realizacji. 5. W przypadku wystąpienia przyczyn technologicznych albo atmosferycznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy, lub w przypadku opóźnienia w uzyskaniu pozwolenia na rozbiórkę obiektu z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych, na jaką prace stanowiące przedmiot zamówienia zostały przerwane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/zamowienia-publiczne,417.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne, ul. Niksa 2H/2, 25-317 Kielce, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne, ul. Niksa 2H/2, 25-317 Kielce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Priorytet 2 : Wspieranie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu Działanie 2.4: Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.