eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Świadczenie usługi edukacyjne w związku z realizacją projektu Droga ku przyszłości. zgodnie z umową z WUP Opole realizowanego przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-24

Jemielnica: Świadczenie usługi edukacyjne w związku z realizacją projektu Droga ku przyszłości. zgodnie z umową z WUP Opole realizowanego przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 419062 - 2010; data zamieszczenia: 24.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jemielnica, ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, woj. opolskie, tel. 077 4632367, faks 077 4632388 , strona internetowa http://www.jemielnica.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjne w związku z realizacją projektu Droga ku przyszłości. zgodnie z umową z WUP Opole realizowanego przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi edukacyjnej w związku z realizacją projektu zgodnie z umową z WUP Opole realizowanego przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługa polega na: Wdrożeniu i realizacji zadania 2: Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania. Wdrożeniu i realizacji zadania 3: Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wdrożeniu i realizacji zadania 4: Zajęcia specjalistyczne wyrównujące dysproporcje edukacyjne - nauczyciel logopeda. Wdrożeniu i realizacji zadania 5: Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna pedagog szkolny i psycholog szkolny Wdrożeniu i realizacji zadania 6: Wsparcie uczniów niepełnosprawnych i z wadami postawy zajęcia z gimnastyki korekcyjnej na krytej pływalni i zajęcia rewalidacyjne Wdrożeniu i realizacji zadania 7: Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych Wdrożeniu i realizacji zadania 8: Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych -Jak wykorzystać wiedzę w praktyce(zajęcia w Planetarium i ZOO w Chorzowie, zajęcia w PK Góra św. Anny, zajęcia w PK Góry Opawskie, zajęcia na terenach leśnych Nadleśnictwa Zawadzkie). Z Naturą na Ty - zajęcia w Ojcowskim PN (3 dni) Jestem obywatelem mojego regionu - zajęcia dla uczniów klas I-III w Muzeum Wsi Opolskiej w Bierkowicach i w JuraPark Krasiejów Zielone oko badacza- zajęcia na 5-dniowym obozie naukowym w Sudetach. Bliżej kultury wyjazdy do kina, teatru, filharmonii Wdrożeniu i realizacji zadania 9: Poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe. Zamówienie zostało podzielone na części i zadania zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM I - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrówce I. Wdrożenie i realizacja zadania 2: I.1 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - przyroda. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.2 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - historia. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku I.3 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - matematyka. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.4 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - język polski. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II. Wdrożenie i realizacja zadania 3: II.5 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy I - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy II - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II.6 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy II - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy III - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II.7 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy III - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy I - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. III. Wdrożenie i realizacja zadania 4: III.8 Zajęcia specjalistyczne wyrównujące dysproporcje edukacyjne - nauczyciel logopeda. Wsparciem należy objąć 20 uczniów (12 chłopców i 8 dziewcząt) z wadami wymowy. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. IV. Wdrożeniem i realizacją zadania 5: IV.9 Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna pedagog szkolny - Realizacja 20 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 20 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. IV.10 Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna. psycholog szkolny - Realizacja 10 h/miesiąc w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 10 h/miesiąc od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V. Wdrożeniem i realizacją zadania 6: V.11 Wsparcie uczniów niepełnosprawnych i z wadami postawy zajęcia z gimnastyki korekcyjnej na krytej pływalni (śr. 2h/m-c) Wsparciem należy objąć 30 uczniów (12 chłopców i 18 dziewcząt). Realizacja 16 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 10 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V.12 Wsparcie uczniów niepełnosprawnych i z wadami postawy. Zajęciami rewalidacyjnymi należy objąć uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności wymagającej szczególnych metod nauczania oraz uczniów, u których z opinii poradni psychologiczno - pedagogicznej wynika, że ich potencjał intelektualny jest na granicy orzeczenia o niepełnosprawności. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku 3 uczniów (1 chłopak i 2 dziewczynki) i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku 2 uczniów (1 chłopak i 1 dziewczynka). VI. Wdrożeniem i realizacją zadania 7: VI.13 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - przyroda. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.14 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - matematyka. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (6 chłopców i 9 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.15 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - język polski. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.16 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - język niemiecki. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.17 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - język angielski. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.18 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - warsztaty muzyczno-informatyczne. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.19 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - warsztaty teatralne. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VII. Wdrożeniem i realizacją zadania 8: VII.20a VII.20b Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Jak wykorzystać wiedzę w praktyce (zajęcia w Planetarium i ZOO w Chorzowie, zajęcia w PK Góra św. Anny, zajęcia w PK Góry Opawskie, zajęcia na terenach leśnych Nadleśnictwa Zawadzkie). 24 h w trakcie trwania projektu 30 uczniów/wyjazd - 2 nauczycieli (2 x 24h) VII.21a VII.21b VII.21c Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Z Naturą na Ty - zajęcia w Ojcowskim PN (3 dni) 18 h w trakcie trwania projektu 30 uczniów/wyjazd - 3 nauczycieli (3 x 18h) VII.22a VII.22b Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Jestem obywatelem mojego regionu - zajęcia dla uczniów klas I-III. Na zajęcia przeznacza się 24h w czasie trwania całego projektu. Oprócz zajęć teoretycznych w szkole uczniowie uczestniczyć będą w zajęciach muzealnych Muzeum Wsi Opolskiej w Bierkowicach (4 wyjazdy/120 uczniów) oraz w zajęciach w JuraPark Krasiejów (1 wyjazd/30 uczniów) - 2 nauczycieli (2 x 24h) VII.23a VII.23b Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Bliżej kultury wyjazdy do kina, teatru, filharmonii (opieka 2 h/wyjazd) 6 wyjazdów w trakcie trwania projektu, 30 uczniów/ wyjazd - 2 nauczycieli (2x12h) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marka Prawego w Jemielnicy I. Wdrożenie i realizacja zadania 2: I.24 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - przyroda. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.25 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - historia. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.26 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - matematyka. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.27 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - język polski. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II. Wdrożenie i realizacja zadania 3: II.28 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy Ia - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy IIa - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II.29 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy IIa - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy IIIa - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II.30 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy IIIa - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy Ia - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II.31 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy Ib - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy IIb - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II.32 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy IIb - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy IIIa - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II.33 Zajęcia usprawniające techniki czytania i uczenia się dla uczniów klas I-III. Wsparciem należy objąć uczniów klasy IIIb - realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i uczniów klasy Ib - realizacja 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. III. Wdrożenie i realizacja zadania 4: III.34 Zajęcia specjalistyczne wyrównujące dysproporcje edukacyjne - nauczyciel logopeda. Wsparciem należy objąć 20 uczniów (12 chłopców i 8 dziewcząt) z wadami wymowy. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. IV. Wdrożeniem i realizacją zadania 5: IV.35 Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna pedagog szkolny - Realizacja 20 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 20 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. IV.36 Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna. psycholog szkolny - Realizacja 10 h/miesiąc w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 10 h/miesiąc od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V. Wdrożeniem i realizacją zadania 6: V.37 Wsparcie uczniów niepełnosprawnych i z wadami postawy zajęcia z gimnastyki korekcyjnej na krytej pływalni (śr. 2h/m-c) Wsparciem należy objąć 30 uczniów (12 chłopców i 18 dziewcząt). Realizacja 16 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 10 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V.38 Wsparcie uczniów niepełnosprawnych i z wadami postawy. Zajęciami rewalidacyjnymi należy objąć uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności wymagającej szczególnych metod nauczania oraz uczniów, u których z opinii poradni psychologiczno - pedagogicznej wynika, że ich potencjał intelektualny jest na granicy orzeczenia o niepełnosprawności. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku 3 uczniów (1 chłopak i 3 dziewczynki) i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku 2 uczniów (1 chłopak i 2 dziewczynki). VI. Wdrożeniem i realizacją zadania 7: VI.39 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - przyroda. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 08 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.40 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - matematyka. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (6 chłopców i 9 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 08 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.41 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - język polski. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 08 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.42 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - język niemiecki. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 08 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI.43 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - język angielski. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 08 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VII. Wdrożeniem i realizacją zadania 8: VII.44a VII.44b Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Jak wykorzystać wiedzę w praktyce (zajęcia w Planetarium i ZOO w Chorzowie, zajęcia w PK Góra św. Anny, zajęcia w PK Góry Opawskie, zajęcia na terenach leśnych Nadleśnictwa Zawadzkie). 24 h w trakcie trwania projektu 30 uczniów/wyjazd - 2 nauczycieli (2 x 24h) VII.45a VII.45b VII.45c Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Z Naturą na Ty - zajęcia w Ojcowskim PN (3 dni) 18 h w trakcie trwania projektu 30 uczniów/wyjazd - 3 nauczycieli (3 x 18h) VII.46a VII.46b Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Jestem obywatelem mojego regionu - zajęcia dla uczniów klas I-III. Na zajęcia przeznacza się 24h w czasie trwania całego projektu. Oprócz zajęć teoretycznych w szkole uczniowie uczestniczyć będą w zajęciach muzealnych Muzeum Wsi Opolskiej w Bierkowicach (4 wyjazdy/120 uczniów) oraz w zajęciach w JuraPark Krasiejów (1 wyjazd/30 uczniów) - 2 nauczycieli (2 x 24h) VII.47a VII.47b Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Bliżej kultury wyjazdy do kina, teatru, filharmonii (opieka 2 h/wyjazd) 6 wyjazdów w trakcie trwania projektu, 30 uczniów/ wyjazd - 2 nauczycieli (2x12h) Publiczne Gimnazjum im. Johannesa Nuciusa w Jemielnicy I. Wdrożenie i realizacja zadania 2: I.48 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - biologia. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.49 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - historia. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.50 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - matematyka. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.51 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - język polski. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.52 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - fizyka. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. I.53 Przedmiotowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów osiągających niskie wyniki nauczania - chemia. Wsparciem należy objąć 10 uczniów (6 chłopców i 4 dziewczynki) z najniższymi wynikami w nauce. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. II. Wdrożenie i realizacja zadania 4: II.54 Zajęcia specjalistyczne wyrównujące dysproporcje edukacyjne - nauczyciel logopeda. Wsparciem należy objąć 20 uczniów (12 chłopców i 8 dziewcząt) z wadami wymowy. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. III. Wdrożenie i realizacja zadania 5: III.55 Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna pedagog szkolny - Realizacja 20 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 20 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. III.56 Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna. psycholog szkolny - Realizacja 10 h/miesiąc w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 10 h/miesiąc od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. IV. Wdrożenie i realizacja zadania 6: IV.57 Wsparcie uczniów niepełnosprawnych i z wadami postawy zajęcia z gimnastyki korekcyjnej na krytej pływalni (śr. 2h/m-c) Wsparciem należy objąć 30 uczniów (12 chłopców i 18 dziewcząt). Realizacja 16 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 10 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. IV.58 Wsparcie uczniów niepełnosprawnych i z wadami postawy. Zajęciami rewalidacyjnymi należy objąć uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności wymagającej szczególnych metod nauczania oraz uczniów, u których z opinii poradni psychologiczno - pedagogicznej wynika, że ich potencjał intelektualny jest na granicy orzeczenia o niepełnosprawności. Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku 3 uczniów (1 chłopak i 2 dziewczynki) i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku 2 uczniów (2 dziewczynki) V. Wdrożenie i realizacja zadania 7: V.59 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - biologia. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V.60 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - fizyka. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (6 chłopców i 9 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V.61 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - przedsiębiorczość. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (6 chłopców i 9 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V.62 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - warsztaty muzyczne. Wsparciem należy objąć 20 uczniów. Realizacja 75 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 45 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. V.63 Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - warsztaty teatralne. Wsparciem należy objąć 15 uczniów (9 chłopców i 6 dziewcząt). Realizacja 25 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 15 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku. VI. Wdrożeniem i realizacją zadania 8: VI.64a VI.64b VI.64c VI.64d Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Zielone oko badacza- zajęcia na 5-dniowym obozie naukowym w Sudetach. 2 x 16 h w trakcie trwania projektu 2 x 50 uczniów/wyjazd - 4 nauczycieli (4 x 32h) VI.65a VI.65b VI.65c Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Z Naturą na Ty - zajęcia w Ojcowskim PN (3 dni) 18 h w trakcie trwania projektu 30 uczniów/wyjazd - 3 nauczycieli (3 x 18h) VI.66a VI.66b Zajęcia pozaszkolne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych - Bliżej kultury wyjazdy do kina, teatru, filharmonii (opieka 2 h/wyjazd) 6 wyjazdów w trakcie trwania projektu, 30 uczniów/ wyjazd - 2 nauczycieli (2x12h) VII. Wdrożeniem i realizacją zadania 9: VI.67 Poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe. Realizacja 20 h w okresie od 01 listopada 2010 roku do 30 czerwca 2011 roku i 20 h od 01 września 2011 roku do 31 stycznia 2012 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), zamawiający udzielający zamówienia publicznego na usługi wymienione w załączniku II B dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 roku w sprawie koordynacji procedur udzielenia zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązków żądania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszenia, negocjacji bez ogłoszenia, zapytania o cenę, licytacji elektronicznej a także zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dzieci i młodzieży na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum. Dokonane przez zamawiającego szacowanie wartości zamówienia jednoznacznie wskazuje, że wartość zamówienia przeznaczona na realizację usług edukacyjnych i szkoleniowych spełniają warunek określony w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Uzasadnienie swojego stanowiska zamawiający opiera również na tym, że kadra nauczycielska zatrudniona w szkołach Gminy Jemielnica poza tym, że posiada wymagane przez zamawiającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe dysponuje także unikalną znajomością bezpośrednich beneficjentów projektu, ich potrzeb edukacyjnych i pedagogicznych. Z uwagi na to, że zajęcia pozalekcyjne mają być jednocześnie realizacją planów rozwojowych szkół przyjęto, iż zajęcia poprowadzą nauczyciele danej szkoły, znający plany rozwojowe oraz potrzeby uczniów. To wszystko daje podstawę do przyjęcia, że zostanie osiągnięty podstawowy cel projektu tj. podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej w szkołach w sposób celowy, efektywny i oszczędny. Daje to podstawę do przyjęcia, że zostanie osiągnięty podstawowy cel projektu przy udziale wskazanego przez zamawiającego Wykonawcę. Ponadto termin otrzymania dokumentów (październik 2010 r.) dotyczących projektu Droga ku przyszłości. współfinansowanego przez Unię Europejską, a tym samym możliwość wszczęcia pierwszych postępowań w trybie przetargu nieograniczonego uniemożliwiłby rozpoczęcie zaplanowanych w/w projekcie zajęć opiekuńczych i edukacyjnych z miesiącem listopad 2010r. Większość zajęć odbywa się w pracowniach komputerowych dlatego też zatrudnienie nauczycieli spoza szkoły wiązałoby się ze zbyt dużym ryzykiem, gdyż nauczycielom tym należałoby udostępnić wszelkie kody i hasła dostępu w pracowniach komputerowych, przy jednoczesnym braku odpowiedzialności tych nauczycieli za sprzęt komputerowy. Dyrektorzy wyrazili obawę na prowadzenie zajęć pozalekcyjnych przez nauczycieli spoza danej szkoły. Nauczyciele proponowani do zatrudnienia znają uczniów ich wymagania i potrzeby. Nauczyciele, którzy będą prowadzić zajęcia dodatkowe w ramach projektu są pracownikami danej szkoły lub związani ze szkołą działaniami edukacyjnymi - posiadają odpowiednie kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). W wyniku przeprowadzonych negocjacji i na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów należy stwierdzić, ż wszyscy spełniają warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Nazwa i adres wykonawcy dostępny w siedzibie zamawiającego., ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, kraj/woj. opolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.