eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Nowy Dwór Gdański: Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim
Numer ogłoszenia: 41895 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim Usługi w zakresie: 1. utrzymanie terenów zielonych administrowanych przez Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim 2. koszenie trawników, zbieranie i wywóz zgrabionej trawy z powierzchni 55.812,00m2 3. bieżące sprzątanie terenów zielonych, grabienie i wywóz liści z terenów zielonych z pow. 55.812,00m2 4. przygotowanie kwietników i obsadzenie rozsadami, pielęgnacja, nawożenie i podlewanie rabat kwiatowych i w donicach, całosezonowa pielęgnacja nasadzeń na pow. 322,66m2 5. formowanie żywopłotów i ich odchwaszczanie o pow. 6.142,83m2 6. likwidacja odrostów przy drzewach w pasie drogowym wzdłuż ulic w mieście, cięcia interwencyjne gałęzi 7. utrzymanie czystości alejek i ciągów pieszych położonych na terenach zieleni (odchwaszczanie, zamiatanie alejek i ciągów pieszych) 8. zbieranie i wywóz wszelkich nieczystości, w tym liści, trawy, gałęzi itp. z utrzymywanego terenu 9. naprawa ławek, w tym ich ponowne osadzenie niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia 10. przycinka krzewów o pow. 896,90m2 11. urządzanie nowych terenów zieleni, rabat kwiatowych (róg ulic Sienkiewicza i Krótkiej, przy ul. Drzymały przy parkingu) w porozumieniu i przy akceptacji Zamawiającego Szczegółowy zakres rzeczowy prac określa załącznik nr 1 i 2 do umowy (załącznik nr 6 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy Nowy Dwór Gdański Nr 89 830 60 003 0000 8006 2000 0040 w tytule: wadium-utrzymanie zieleni miejskiej. 5) Gwarancje i poręczenia wymienione złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania. 6) Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Referacie Finansowo -budżetowym Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim (pokój nr 16). 7) Warunki zwrotu, zatrzymania oraz żądania ponownego wniesienia wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy), tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) posiadają narzędzia i urządzenia niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym: - kosiarka mechaniczna spalinowa - min. 2 szt., - piła mechaniczna - min. 1 szt., - kosiarka żyłkowa - min. 2 szt., - piła do żywopłotu - min. 2 szt., - zgrabiarka - min. 1 szt., - ciągnik z przyczepą lub samochód dostawczy lub ciężarowy, - kosiarka rotacyjna - min. 1 szt., - kosiarka samojezdna z funkcją koszenia i zbierania skoszonej trawy, zbierania liści; b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zamówienia obejmujące: konserwację i pielęgnację terenów zielonych oraz/lub nasadzenia, pielęgnację i wycinkę drzew - o wartości każdego z zamówień min. 60.000,00 zł; c) dysponują przynajmniej 6 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt 2) i 3) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 2); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zezwolenie na działalność w zakresie zbierania i transportu odpadów; 4) Aktualne zaświadczenia - właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wzór wykazu - załącznik nr 3); 6) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 4); 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu - załącznik nr 5); 9) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 10) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymienione dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnika). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastonowydwor.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim ul. Wejhera 3 82-100 Nowy Dwór Gdański pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim ul. Wejhera 3 82-100 Nowy Dwór Gdański Sekretariat - pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.