eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wybór konsultantów do wykonania usług doradczo- szkoleniowych w zakresie zarządzania efektywnością energetyczną przedsiębiorstw, współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Bielsko-Biała: Wybór konsultantów do wykonania usług doradczo- szkoleniowych w zakresie zarządzania efektywnością energetyczną przedsiębiorstw, współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 418914 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8122675, faks 033 8169162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór konsultantów do wykonania usług doradczo- szkoleniowych w zakresie zarządzania efektywnością energetyczną przedsiębiorstw, współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji usługi doradczo - szkoleniowej w zakresie zarządzania efektywnością energetyczną przedsiębiorstw konsultanci będą zobowiązani do: 1)wykonania usług doradczych zgodnie ze standardem usługi systemowej KSU oraz SIWZ w zakresie zarządzania efektywnością energetyczną przedsiębiorstwa w firmach wskazanych przez Zamawiającego. 2)wykonania usług szkoleniowych- tj. przeprowadzenie 2- ch jednodniowych szkoleń o tym samym zakresie programowym.Usługa będzie świadczona w ramach Krajowego Systemu Usług, zgodnie ze standardem usługi opracowanym przez PARP (agencję rządową) pn. Standard świadczenia doradczo- szkoleniowej usługi systemowej w zakresie zarządzania efektywnością energetyczną przedsiębiorstwa (załącznik nr 1 do SIWZ). Usługą objętych zostanie 25 firm, które spełniają warunki kwalifikujące przedsiębiorcę do udziału w projekcie, a które zostały szczegółowo opisane w wytycznych PARP oraz Standardzie usługi do przedmiotowego projektu. Każda z 25 usług ma być świadczona przez 2-ch konsultantów, przy czym jeden konsultant będzie ze strony Zamawiającego natomiast drugi konsultant będzie ze strony Wykonawcy. Konsultantem Wykonawcy może być wyłącznie jeden z konsultantów wskazanych w ofercie. Usługę doradczo -szkoleniową należy zrealizować w następujących 2-ch etapach: Etap I - diagnoza i opracowanie Planu Poprawy Stanu Gospodarki Energetycznej wraz z przeszkoleniem pracowników przedsiębiorstwa, w zakresie podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem efektywnością energetyczną przedsiębiorstw Etap II Doradztwo we wdrożeniu Planu Poprawy Stanu Gospodarki Energetycznej przedsiębiorstwa. Usługa jest w 70 % współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 i jest objęta pomocą publiczną - de minimis. Klient będzie zobowiązany do wniesienia własnego wkładu tj. pokrycia 30 % całkowitej ceny usługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na spełnieniu niżej opisanych warunków: - wykonaniu w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 30 usług doradczych z zakresu, zaradzania efektywnością energetyczna, audytów energetycznych lub w zakresie równoważnym. - wykonaniu w ostatnich 3 latach swojej działalności co najmniej 10 usług szkoleniowych z zakresu zarządzania efektywnością energetyczną, audytów energetycznych lub równoważnym. W celu oceny spełnienia powyższego warunku oraz w celu jego potwierdzenia, Wykonawca ma załączyć do oferty wykaz wykonanych usług doradczych i szkoleniowych - w zakresach podanych powyżej. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dla potwierdzenia wykonania wymienionych w załączniku nr 4 usług, Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich wykonanie np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze lub inne dokumenty równoważne. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje zespołem co najmniej 3 Konsultantów, którzy spełniają poniżej opisane warunki: - wszystkie osoby posiadają wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji usług doradczych dotyczących efektywności energetycznej. - wszystkie osoby muszą spełniać warunki wymagane dla konsultantów świadczących usługi doradcze - ogólne w ramach Krajowego Systemu Usług (KSU), określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla MSP. - wszystkie osoby posiadają co najmniej trzyletnie, doświadczenie w świadczeniu usług doradczych w zakresie audytu energetycznych lub w zakresie równoważnym na rzecz mikro- lub małych przedsiębiorców, lub innych podmiotów przy czym każda osoba musi wykazać, iż wykonała co najmniej 15 w/w usług wykonanych w ciągu 3 ostatnich lat , w co najmniej jednym z trzech wymienionych poniżej obszarów: efektywność energetyczna budynków, efektywność energetyczna urządzeń technicznych, efektywność energetyczna instalacji, zdobyte w ciągu 5 lat licząc od daty złożenia oferty. - co najmniej 2 osoby posiadają co najmniej dwuletnie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów, warsztatów, seminariów itp., które przeprowadziły (każda osoba) co najmniej po 5 szkoleń z zakresu zarządzania efektywnością energetyczną, w ciągu ostatnich 3 latach. - co najmniej 2 osoby figurują w rejestrze osób, które uzyskały uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznych budynków w wyniku egzaminu lub ukończenia odpowiednich studiów podyplomowych prowadzonych przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku, Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty: - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia- załącznika nr 5 do SIWZ - karty konsultantów (sporządzonych wg. wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ) dla wykazania posiadanego wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego, oraz spełnienia warunków wymaganych dla konsultantów świadczących usługi doradcze w ramach Krajowego Systemu Usług (KSU) - wykaz usług wykonanych przez konsultantów wskazanych do realizacji zamówienia (wykaz usług należy sporządzić dla każdego konsultanta wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w załączniku nr 7 usług, którymi mogą być: referencje lub protokoły zdawczo - odbiorcze lub inny dokumenty równoważne. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć informację o podstawie dysponowania wymienionymi osobami (konsultantami). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oryginał Oferty sporządzonej na formularzu Oferta stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie- jeżeli dotyczy (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3.Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4.Oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu Oferta - załącznik nr 2 do SIWZ), o:związaniu ofertą przez okres 30 dni; zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 5. Wykonawcy występujący wspólnie oraz Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkładają także dokumenty dotyczące każdego wykonawcy występującego wspólnie lub tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. 6.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy lub zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Szczegółowy wzór diagnozy oraz Planu Poprawy Stanu Gospodarki Energetycznej przedsiębiorstwa, opracowany na podstawie Standardu usługi ; 8.jeżeli dotyczy - pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy PZP).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - 2) Wzór diagnozy oraz Planu Poprawy Stanu Gospodarki Energetycznej przedsiębiorstwa - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy: tj. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed lub po podpisaniu umowy w wybranym Wykonawcą, wynikających z ewentualnych zmian wprowadzonych do umowy pomiędzy Zamawiającym a PARP tj. przez Jednostkę Wdrażającą Projekt. Zamawiający zastrzega, iż zmiana umowy może dotyczyć również terminu realizacji umowy, który będzie uzależniony od aneksu do umowy zawartej pomiędzy PARP a Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arrsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Cieszyńska 365 43 - 382 Bielsko-Biała III pietro, pok.309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 09:30, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Cieszyńska 365 43 - 382 Bielsko-Biała II piętro Biuro Zarzadu ARR SA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa będzie realizowana w ramach projektu pn. Świadczenie doradczo-szkoleniowej usługi systemowej KSU w zakresie zarządzania efektywnością energetyczną przedsiębiorstwa współfinansowanej przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zamawiającego w ramach projektu systemowego PARP pn. Zapewnienie dostępu przedsiębiorstw do nowych usług KSU współfinansowanej przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.